|
Het ergste van TMF?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Opti |
| quote: | Originally posted by Gekhous
Theo = strakke gozer!!!! |
ja man!!!! Theo 4 president!!!!! |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
ja man!!!! Theo 4 president!!!!! |
Ja echt een mooie lul die Theo! Laatst ging hij op een party gewoon de broek van een wijf naarbeneden trekken om ff een handtekening op haar ass en haar string te schrijven! Probeert die gast een beetje die pen in haar aars te stoppen :):)! Iemand gezien!
Mzzl |
|
|
| Kartikeya |
dude rudy,
kwamze toen ook klaar...of was dat een andere film:) |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Kartikeya
dude rudy,
kwamze toen ook klaar...of was dat een andere film:) |
DJ Ben je kijkt teveel porno, en we wijken een beetje af van het Thema! |
|
|
| Kartikeya |
dude mijn pik moet toch nog groeien...:P
kijk ik heb gewoon te veeel gezien.......wel lekker!!!
gast wat was onderwerp ookal weer?
BTW dj Ben will never die |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ja echt een mooie lul die Theo! Laatst ging hij op een party gewoon de broek van een wijf naarbeneden trekken om ff een handtekening op haar ass en haar string te schrijven! Probeert die gast een beetje die pen in haar aars te stoppen :):)! Iemand gezien!
Mzzl |
!! Wanneer was dat??? Teringzooi, zal ik net weer een kicken aflevering hebben gemist! Hahaha, ik zie t al voor me!! |
|
|
| Opti |
| en is Trance Energy zo vaak geweest dan???? Ik heb gvd deel 2 gemist toen t kwam, en ik wilde t graag zien, want ik weet echt geen reet meer van t feest, alleen de terugweg naar huis! |
|
|
| Akira |
wat een enorme lijst zeg....hahaha
maar johnie is een loser!!! |
|
|
| Dj Lex |
Ech jammer dat je maar 1 dingetje kan kiezen. Had ze allemaal wel aan willen vinken. En ik begrijp eigelijk nie wat zo'n gozer als Theo nog bij TMF doet. Die gozer is veel te lau voor TMF.
Laters |
|
|
| tango |
Theo is inderdaad tha b0mb. Wat kan die gast ouwehoeren zeg. Ik heb hem al een paar keer meegemaakt op vakantie. (2 X Salou en 1 X Val Thorens, en elke keer schik als hij in de tent is)
Maar wat ook leuk om te weten is dat die kerel nog kan draaien ook nog. (naast dat hij een goede hardcore dj was). Hij heeft in de zomer van 2000 3 uurtjes staan draaien in pacha in salou. Vet Raggen zeg! Allemaal vette duitse hardhouse en techno, was best vet. Charly zat aan de bar in z'n eentje nota bene, voor zich uit te staren (met een blikje dark dog in z'n klauwen). En Theo zat de joint te rocken met een pilsje of 15 :D
Heeft iemand hem meer horen draaien?
greetz,
TNG |
|
|
| Cold |
Nee maar ik kan het me wel voorstellen...die muziek is snoei hard in pacha ....omfg...en de 2x2 meter boxen staan gewoon op de dansvloer...dusse sjah
Have F. |
|
|
| visitor |
kwou dak alles kon aanklikke.
Theo for president,hehehe |
|
|
|
|