return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
סיפור מזעזע (pg. 3)
View this Thread in Original format
divx-master
quote:
Originally posted by NyKoN
http://stage.co.il/Stories/133053#top


חבר שלי שלח לי באייסיקיו את הלינק ואמר לי לקרוא
בהתחלה חשבתי שזה סתם
והתחלתי לקרוא כי שעמם לי..
תקראו את זה... שווה את הקריאה בלי ספק


פפאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק איזה עצובבב !!!!!1

אתם לא יודעים איך אני רגיש לדברים כאלהה


אשכרה בכיתי !!!! ייאוו איך כואב לי הלב על הבן אדם הזה !!1

ומה זה אמא שלו רצתה לזרוק אותו מהבית לא הבנתי ??

בת זונה

אלר לא חושבת לזרוק אותו עכשיו אבל עוד שבוע זה יסתדר מצוין

איזה מסכןןןןן

מהה אני בחיים לא יחשוב על להזדיין עם מישהי בלי קונדום

אלא אם כן אני חבר שלה או משהו

איזהה באסהה שהוא התאבד
MoSH_MaN
לאקי אתה צודק שזה לא אמיתי
אבל ניתן לדעת משום מכותב יודע כל כך טוב את כל מה שטל עשה
divx-master
quote:
Originally posted by luckystrike
אוקיי אחרי מחקר בתגובות שם שהובילו לאתר אחר

"
בקריאה מרופרפת ראיתי שתי דברים לא הגיוניים:
1. נגיד אתה רופא שמודיע לילד שעוד לא בן 18 שיש לו איידס,
אתה היית נותן לו ללכת אחרי שתי שניות? לא.
אתה תפנה אותו לרופא, תנסה לשכנע אותו לספר להורים שלו, הכל רק שלא ישאיר את זה לעצמו
2.נגיד ואתה אבא לבן יחיד,
ואתה בדיוק מגלה שלבן שלך יש איידס,
אתה לא תיקח יום אחרי זה חופש מהעבודה? לדבר איתו, להסביר לו שהכל יהיה בסדר?
לפי הסיפור, לא רק שהאבא לא עשה את זה, אלא שהוא יום אחרי זה גם לא דיבר איתו! קצת לא הגיוני....
"

הבחור שכתב את זה צודק מאה אחוז
זה באמת לא אמיתי

וגם העובדה שבדיקת דם חיובית מזמינים שוב לבדיקה נוספת
ולא בודקים על אותה אחת ...

סיפור לא אמיתי אבל כתוב טוב ...


בואננההה אחייי אני מוריד תכובע בפניך

ניסיתי לחושב לעצמי אם הסיפור אמיתי או לא

ועכשיו ראסמי שיכנעת אותי שזה סיפור מזוייף

ואם אני חושב על זה עכשיו

בסיפור רשום שטל שלח את המכתב שהוא "שלח" לאלוהים הוא שלח גם למערכת הזאת

אז אם טל שלח רק את המכתב שבו הוא אומר שישמור על כולם וכל זה

אז מאיפה המערכת גילתהה את כללל הסיפוררררררררררררררר על הנרות ועל זה שהוא יצ אלעשן אם טל לא דיבר אם אף אחד ????1

וואלה יש מצב שאני ירדם היום אחרי הכל

בכל מקרה מי שרשם את הסיפור תות ח.. ריגש אותייי שיאאא
Hell_Copter
זה כל כך ברור שהסיפור הזה לא אמיתי...
אבל זה עדיין די חזק... כאילו... אתם יודעים למה אני מתכוון

האתר הזה הוא אתר שאנשים מפרסמים סיפורים שהם כותבים...
אז מישהו רצה להיות מוסרי ולכתוב משהו עם לקח
ביג פאקינג דיל...
לא צריך להתרגש מזה יותר מדי
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה כל כך ברור שהסיפור הזה לא אמיתי...
אבל זה עדיין די חזק... כאילו... אתם יודעים למה אני מתכוון



ראסמי ...
גם לי היה ברור שהוא לא אמיתי - יש עוד הרבה פרטים
כאלה שלא מסתדרים ...
איזה אמא באמת תחשוב לזרוק ת'בן שלה מהביית ועוד
תשכנע את האבא להעיף אותו כי זה יפגע לו במקצוע ???

ואהבתי את השיטה שהוא סיפר לחברה שלו
"המממממ אני עם איידס"
דווקא קצת צחקתי בשורה הזאת ...

אבל ראסמי סיפור חזק - עליי הוא השפיע
ישר אח"כ נזכרתי בפעמים שהייתי כל כך מטומטם
...
לא יודע למה תמיד נתפס אצלי שעם בחורות שלוקחות
גלולות לא צריך קונדום ... זה כאילו באותו רגע אתה לא חושב
בכלל - אם יש אז יש ואם אין אז לא נורא ...
חובה להקפיד בשטויות האלה ...
Gil Shwarts
אכן סיפור חזק שגורם לך לחשוב פעמיים אם אפילו שווה לקיים יחסים...
אני לא יודע אם הסיפור הזה אמיתי או לא אבל בכל זאת לכל אלה שעושים את זה

שימו לב...

אני יודע שאני שם לב ווואלה, סבבה לי עם זה והחיים שלי טובים!
yahel222
גם אין בכלל שופט בבית המשפט העליון דוד שוהם.....
ויש עוד מלא דברים שמראים שזה לא אמיתי
ולא מציאותי
אם מישהו מתחת ל18 עושה בדיקה ויש לו איידס ישר אומרים להורים שלו גם אם הוא לא רוצה כי הוא קטין ולא שואלים אותו בעקרון
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by yahel222
גם אין בכלל שופט בבית המשפט העליון דוד שוהם.....
ויש עוד מלא דברים שמראים שזה לא אמיתי
ולא מציאותי
אם מישהו מתחת ל18 עושה בדיקה ויש לו איידס ישר אומרים להורים שלו גם אם הוא לא רוצה כי הוא קטין ולא שואלים אותו בעקרון


לא יודע איך זה באמת הולך כי אף פעם לא חליתי במשהו רציני שיכול לגרום מוות, אבל הגיוני שיזמינו את הילד ואת ההורים לשיחה אם הרופא לפני שאומרים משהו כזה "גדול" שיכול לשנות חיים של משפחה שלמה (הכוונה לאיידס), וואלה כמעט נפלתי בפח אבל עדיין סיפור עמוק וישלו פואנטה נכונה מאוד

טוב אני לא רוצה להישמע הומו או חנון אבל
תפנימו את הפואנטה של הסיפור הזה..........זה דרורי היה צריך להגיד
MoSH_MaN
טוב די להסיק מסקנות למה זה לא אמיתי הבנו את הקטע
oDrori
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK


לא יודע איך זה באמת הולך כי אף פעם לא חליתי במשהו רציני שיכול לגרום מוות, אבל הגיוני שיזמינו את הילד ואת ההורים לשיחה אם הרופא לפני שאומרים משהו כזה "גדול" שיכול לשנות חיים של משפחה שלמה (הכוונה לאיידס), וואלה כמעט נפלתי בפח אבל עדיין סיפור עמוק וישלו פואנטה נכונה מאוד

טוב אני לא רוצה להישמע הומו או חנון אבל
תפנימו את הפואנטה של הסיפור הזה..........זה דרורי היה צריך להגיד


היי למה אתה רומז?!?!?! ;)
תתחשב בזה שמירב אלעד הייתה מחנכת שלי:disbelief

luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts

אני יודע שאני שם לב ווואלה, סבבה לי עם זה והחיים שלי טובים!


ממש לא סבבה לי עם זה - זה אחר לגמרי עם הגומי המעצבן הזה
וזה הרבה הרבה פחות כיף מבלעדיו ...
אבל מה לעשות חובה ...
חובה לשים את המעצבן הקטן היום
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by oDrori


היי למה אתה רומז?!?!?! ;)
תתחשב בזה שמירב אלעד הייתה מחנכת שלי:disbelief


דרורי יחמור לא רמזתי שאתה הומו או חנון התכוונתי שאתה מדבר במילים של חכמים, אז מילה "תפנימו" היא מילה של חכמים
...........
הבנת
רק בלי מכות
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement