|
tiesto tread nr....? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Access |
| idd allemaal erg kinderachtig ... maar d'r zijn gelukkig ook nog gaste die tiesto wel waardere en dat late merke |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Op he music discussion forum is het zo nu en dan Tiesto bashtime en dat verdient hij zekers nie.
En wat Chicane ook terecht zegt is bijna iedereen verpest door al die MP3's van Tieske. En het jammere van die wankers die Tijs zo lopen te bashen is dat ze de goede man over het algemeen nooit live hebben horen draaien. |
Die mensen van het Music Discussion forum die kennen hem niet, die hebben hem (meestal) nog nooit in het echt meegemaakt en die weten dus niet dat er veeeeel meer achter die man steekt dan alleen zyn producties en zn mixen. Zy horen een remix van hem en denken dan "oh dit is bagger, k vin em een sukkel, k snap niet waarom hy zo populair is"... Kortom k vind dat ze te weinig argumenten hebben om hun negatieve houding op te baseren :o
Ik heb Tiesto nou iets van 20x live gezien en elke keer was het weer geweldig! ben nog steeds super fan van em. Die sfeer altijd op zo'n feest, die interactie met de feestmensjes. Dat is nou echt iemand die weet hoe die met het publiek moet omgaan. :toocool: |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Op he music discussion forum is het zo nu en dan Tiesto bashtime en dat verdient hij zekers nie.
En wat Chicane ook terecht zegt is bijna iedereen verpest door al die MP3's van Tieske. En het jammere van die wankers die Tijs zo lopen te bashen is dat ze de goede man over het algemeen nooit live hebben horen draaien. |
IDD
Die mensen van het Music Discussion forum die kennen hem niet, die hebben hem (meestal) nog nooit in het echt meegemaakt en die weten dus niet dat er veeeeel meer achter die man steekt dan alleen zyn producties en zn mixen. Zy horen een remix van hem en denken dan "oh dit is bagger, k vin em een sukkel, k snap niet waarom hy zo populair is"... Kortom k vind dat ze te weinig argumenten hebben om hun negatieve houding op te baseren :o
Ik heb Tiesto nou iets van 20x live gezien en elke keer was het weer geweldig! ben nog steeds super fan van em. Die sfeer altijd op zo'n feest, die interactie met de feestmensjes. Dat is nou echt iemand die weet hoe die met het publiek moet omgaan. :toocool: |
|
|
| hamburgerboefje |
| Schandalig ik heb em gewoon nog niet 1 keer live meegemaakt :sadgreen: . Moet binnenkort ook maar eens verandering in komen... |
|
|
| eieregooie |
Tiësto? RESPECT! :D
La Rocca was super idd! Maar datzelfde geld voor bijna alle feestjes waar hij draaide waar ik geweest ben... Vond 'm alleen op de FFWD Dance Parade '99 een beetje tegenvallen geloof ik... Dat was ook gelijk de 1e keer dat ik 'm live heb gehoord... (tezij 'ie er in '98 ook was, dat weet ik echt nie meer...) |
|
|
| magrec |
Ik heb gemengde gevoelens over tiesto.
De 1e x dat ik hem live hoorde was op sensation 2000 echt supervet. Ik kende geen enkele plaat (had toen ook geen inet:p)
Zijn set laatst op impulz was de laatste keer dat ik hem hoorde. Opzich draaide hij wel lekker alleen moet ie ééns leren zichzelf te respecteren en niet meer elke keer die hitjes te willen draaien (lethal industry etc) ik heb echt genoten van zijn essential mix (echt één van zijn diepste mixen ooit!) hij kan het wel alleen hij doet het nooit omdat het publiek dat niet wil.......:(
Ik ben benieuwd op 9 november ik denk dat hij als 2e moet draaien na sander kleinenberg als de 1e 15 minuten goed zijn zal ik misschien blijven :p :toothless :disbelief |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by magrec
ik heb echt genoten van zijn essential mix (echt één van zijn diepste mixen ooit!) hij kan het wel alleen hij doet het nooit omdat het publiek dat niet wil.......:( |
Dat is idd volgens mij het probleem. Nog een voorbeeld is Armin van Buuren, het 2e uur van zijn radio show is soms echt diep, maar als hij weer ergens live moet draaien hoor je constant dezelfde platen.
Het is wel een feit dat er weinig beweging meer in het publiek zit als de platen wat vager worden... (bv Andain op Impulz) Misschien zijn ze bang voor hun reputatie? Dan maar eindeloos dezelfde platen denk ik....
GreetZ, DC |
|
|
| DJ_Siesta |
Ik vind tiesto qua remixen beetje zwak laatste tijd, is echt veeel beter gweest, over zn sets, zijn altijd zeer verassend, soms wat veel dezelfde tracks, maarja heeft iedere dj dat niet??
Laat ik het zo zeggen,ik vind dat Tiësto beter geweest is, maar dat komt ook doordat hij vroeger meer echte trannce draaide dan nu.
Groetjes |
|
|
| TimeportE |
ik ben het echt helemaal met de stelling eens, die lui in de musicdiscussion zijn meestal wel relaxed maar opeens is het in om tiesto te gaan bashen (min of meer begonnen door de tiesto vs pvd en dumonde trancer die maar begon te bashen!!) ..
ik ga eens daar een thread over maken als die nog nie gemaakt is over dat er nie zo gebashed moet worden..
en CAPITAL!!! i'll be there, eerste keer tiesto!!! :disbelief |
|
|
| mr.marcello |
Die gasten zijn gewoon jaloers dat zij in hun land geen Tiesto hebben en dat wij die juist wel hebben!! Beetje jammer allemaal....
Met vriendelijke groet. |
|
|
|
|