|
Misschien een ideetje: eigen gemaakte muziek/mixen
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Ik zat even te denken, en misschien is het wel leuk om een aparte sticky thread te maken met (links/ftp's naar) eigen produkties/mixen. Want volgens zijn er hier best veel "produecers" of "Dj's", en dit is dan een goede manier om (van kenners) te horen wat ze van jouw brouwsel(s) vinden.
Ik heb bijv. nu een track van onze John opstaan, en dat klinkt best professioneel vind ik. Zo zullen er vast nog wel meer van ons aan het klooien zijn. En om niet steeds daarvoor een aparte draad te hoeven maken (zoals ik laatst en nu Antiphus), lijkt het me een goed idee om dat gewoon in 1 sticky te gooien.
Dus mods, wat vinden wij hiervan?
Greetz |
|
|
| Chicane |
waar zit hier de flame knop?
Eeh.. gaat dat dan niet gewoon uitmonden in 100 posts met: "ja mooi gedaan.. leuke track enzo.."
ipv zinvol commentaar :) |
|
|
| Blik |
| hmm, we hebben daar een apart forum voor, dus ik vind het niet echt nodig om hier een sticky thread van te maken |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Chicane
waar zit hier de flame knop?
Eeh.. gaat dat dan niet gewoon uitmonden in 100 posts met: "ja mooi gedaan.. leuke track enzo.."
ipv zinvol commentaar :) |
Flameknop zit helemaal rechtsboven, dat zwarte krusje:D
En dat commentaar heb je natuurlijk zelf in de hand. |
|
|
| John |
op zich wel een goed idee:) want in de artist promotion kijkt bijna niemand:p en steeds aparte threads is ook kut..
alhoewel sjikeen wel gelijk heeft, over het commentaar...
wel relax dat je mn nummer al best profi vind c.g. :) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by John
alhoewel sjikeen wel gelijk heeft, over het commentaar...
wel relax dat je mn nummer al best profi vind c.g. :) |
ik vond toch dat ik wel opbouwende kritiek had gegeven! :p
en het begin van je nummer klinkt echt waar best wel prof.. (nou redelijk dan! :D) |
|
|
|
|