|
Tiesto - Live at Energy 2000 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| blup |
| quote: | Originally posted by Quemar
I want to ask you dutch guys, some of who'm may even have been there, about a rumour regarding this set:
At the 1:17 mark, you can hear a bang, which sounds a lot like a gunshot. I read in another thread on this set, that someone was indeed shot at that point, and that Tiesto has not agreed to do Ttance Energy again because of that. Personally I find this very unbelievable, but I'm still curious of course :D
Can anyone here confirm or deny this rumour?
Q |
No, it was confetti that was shut down from the roof.
Zeg ik 't goed? :P
Maar die eerste lijst die je geeft heeft niet alles opgenomen.
De eerste mist aan 't begin wat liedjes.
En de 2e mist ze aan 't eind. |
|
|
| djkrisso |
=============================================================================
DJ : DJ Tiësto
Set : Trance Energy 2000
Date : 31-12-1999
Bitrate : 128
Time : 73:03
MB : 66,8
Ripper : Trasher/2DB
=============================================================================
01 - (00:00) Kay Cee - Millenium Stringz (Club Mix)
02 - (05:43) The Quest - C Sharp
03 - (11:44) Kamaya Painters - Far From Over (Original Mix)
04 - (15:53) Spoiled & Zigo - More & More (Original Mix)
05 - (21:20) Mario Lopez - The Sound of Nature (Plug 'N' Play Remix)
06 - (25:55) DJ Arabesque - Serendipity (Mas Mix)
07 - (33:43) Arrakis - The Spice (Original Mix)
08 - (36:06) DJ Tiësto - Sparkles (Airscape Mix)
09 - (40:29) Vengaboys - Kiss (Airscape Mix)
10 - (47:29) Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiësto Power Mix)
11 - (52:39) The Digital Blonde - Electra
12 - (58:10) Body-shock - Sleepless
13 - (63:39) S.O. Project - Direct Disko
14 - (67:12) Zombie Nation - Kernkraft 400 (DJ Gius Remix)
15 - (71:29) Binary Finary - 2000 (JamX and Deleon's DuMonde Remix)
# - (73:03) Finished just before the take off of nr 15,
a fade out to make it sound better
I thought this was the 128kbps version, that is missing 16. Rank 1 - Airwave (Original Mix)
Or am i wrong ? |
|
|
| arjoderoon |
yes it is...
i've had that version too...
is there a long version with rank 1 - airwave included?? |
|
|
| blup |
| quote: | Originally posted by djkrisso
=============================================================================
DJ : DJ Tiësto
Set : Trance Energy 2000
Date : 31-12-1999
Bitrate : 128
Time : 73:03
MB : 66,8
Ripper : Trasher/2DB
=============================================================================
01 - (00:00) Kay Cee - Millenium Stringz (Club Mix)
02 - (05:43) The Quest - C Sharp
03 - (11:44) Kamaya Painters - Far From Over (Original Mix)
04 - (15:53) Spoiled & Zigo - More & More (Original Mix)
05 - (21:20) Mario Lopez - The Sound of Nature (Plug 'N' Play Remix)
06 - (25:55) DJ Arabesque - Serendipity (Mas Mix)
07 - (33:43) Arrakis - The Spice (Original Mix)
08 - (36:06) DJ Tiësto - Sparkles (Airscape Mix)
09 - (40:29) Vengaboys - Kiss (Airscape Mix)
10 - (47:29) Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiësto Power Mix)
11 - (52:39) The Digital Blonde - Electra
12 - (58:10) Body-shock - Sleepless
13 - (63:39) S.O. Project - Direct Disko
14 - (67:12) Zombie Nation - Kernkraft 400 (DJ Gius Remix)
15 - (71:29) Binary Finary - 2000 (JamX and Deleon's DuMonde Remix)
16 - (76:10) Rank 1 - airwave (Orginal mix)
Or am i wrong ? |
This is the complete set.
En zoals ik zei,
Versie 66:34 begint met Spoiled & zigo (De eerste 3 gemist dus.)
en versie 73:03 mist airwave aan 't eind.. |
|
|
| SnuggLe |
Supervette set idd!
Wil je meer van dit werk?
Luister dan:
Ferry Corsten Live at In Casa Leiden (15-09-00)
Ferry Corsten Live at Club Eau (16-09-00)
Kan ook 2001 zijn, maar dacht echt 2000. Super vette platen!! |
|
|
| blup |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Supervette set idd!
Wil je meer van dit werk?
Luister dan:
Ferry Corsten Live at In Casa Leiden (15-09-00)
Ferry Corsten Live at Club Eau (16-09-00)
Kan ook 2001 zijn, maar dacht echt 2000. Super vette platen!! |
Dat je deze set van tiesto nou pas ondekt..
't feit dat hij nu nog steeds goed op kazaa te vinden is zegt al genoeg.. :)
Ik vind 't een van de beste sets ooit..
Voor de mensen die niet weten waar we over praten, De maybe gun shot.
http://www.trancevibez.com/tiestogunshot.mp3 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by blup
Dat je deze set van tiesto nou pas ondekt..
't feit dat hij nu nog steeds goed op kazaa te vinden is zegt al genoeg.. :)
Ik vind 't een van de beste sets ooit..
Voor de mensen die niet weten waar we over praten, De maybe gun shot.
http://www.trancevibez.com/tiestogunshot.mp3 |
Waarom quote je mijn bericht???
Denk je ECHT dat ik deze set PAS heb gehoord????
En denk je echt dat ik ooit KazAa heb gebruikt?
LoL! Droom verder :D
Utwente ROCKS! |
|
|
| blup |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Waarom quote je mijn bericht???
Denk je ECHT dat ik deze set PAS heb gehoord????
En denk je echt dat ik ooit KazAa heb gebruikt?
LoL! Droom verder :D
Utwente ROCKS! |
Huiliee!
Weet ik veel waneer je 'm gehoord heb?
Waar staat dat jij kazaa gebruikt?
Droom ook even verder! :D |
|
|
| SnuggLe |
Ontzettende kneus , je geeft niet eens niet eens antwoord.
Wat zeik je nou man?
Wat lul je nou dom als je niet eens weet wanneer ik um gehoord heb? :rolleyes: Beetje vaag wat je aan het typen bent.
Ga wieberen man!
:p :p :p :p
(Nou New_Wave, ik doe mijn best hoor! ;)) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
(Nou New_Wave, ik doe mijn best hoor! ;)) |
Manmanman wat een amateur zeg!
:p ;)
Blub, rot is op met dat teringgezeik van je.
Je moet niet denken dat we een stelletje domme kutganzen zijn.
Als der iemand is die een IQ/EQ heeft van een gans dan ben jij het wel!
Als iemand een ouwe set in een topic wil bespreken dan kan dat gewoon.
Als je dat niet snapt en meteen je kutsmoel open trekt dan willen we je hier niet hebben.
Want aan kneuzen zoals jij zitten we niet op te wachten.
Je kan normaal doen of je kan oprotten en ergens anders gaan zeiken.
Als je iets in een thread zegt dan moet het ten eerste informatief zijn en waarde hebben naar andere toe.
Aan jouw gezeik hebben w eniets dus optyfen!!!
Kutkleuter. |
|
|
| blup |
| quote: |
Je moet niet denken dat we een stelletje domme kutganzen zijn.
|
Dat denk ik niet.
| quote: | Als der iemand is die een IQ/EQ heeft van een gans dan ben jij het wel!
|
Laat je zelf niet kennen.
| quote: | Als iemand een ouwe set in een topic wil bespreken dan kan dat gewoon.
|
Dan gebeurt dan ook zeker 't is een super set.
| quote: |
Als je dat niet snapt en meteen je kutsmoel open trekt dan willen we je hier niet hebben.
|
Ik snap jullie flames niet helemaal..
| quote: | | Want aan kneuzen zoals jij zitten we niet op te wachten. |
Mensen zoals jij ze beschrijft zit ik ook niet op te wachten.
| quote: | | Je kan normaal doen of je kan oprotten en ergens anders gaan zeiken. |
In mijn zin staat niks abnormaals.
| quote: | Als je iets in een thread zegt dan moet het ten eerste informatief zijn en waarde hebben naar andere toe.
|
Neem zelf 't voorbeeld eraan.. :)
| quote: | Aan jouw gezeik hebben w eniets dus optyfen!!!
|
Mijn gezeik? :)
Jij komt ook erg volwassen over.. :)
Je bent duidelijk ook een amateur. |
|
|
| MaGiK54 |
| Wat een gezeur weer om niks zeg :rolleyes: |
|
|
|
|