|
Numark (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by mastah jc
hmm maar als je zou moeten kiezen tussen een package van gemini of numark wat zou je dan doen? (gemini niet de duurste natuurlijk) |
Ik zou absoluut voor Numark gaan! |
|
|
| kreischer2000 |
| Mowah ik niet, Gemini is misschien nog niet zo populair als numark maar hun apparaten zijn toch wel behoorlijk goed! En zelfs nog iets goedkoper dan numark |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Gemini PT 2100 & 2400 zijn hele goeie draaitafels, lees de reviews op www.new-line.nl maar , maar je moet wel opschieten, Gemini maakt ze niet meer omdat hun nieuwste TT willen promoten |
|
|
| kreischer2000 |
| new-line is idd een relaxte site! k heb daar ook mijn draaitafels vandaan! |
|
|
| mastah jc |
| de aanbieding gaat pas donderdag in dus kheb nog ff tijd om na te denken :) ik laat het nog wel weten!! |
|
|
| AFTERNATIVE |
de aanbieding gaat pas donderdag in dus kheb nog ff tijd om na te denken :) ik laat het nog wel weten!! |
Ik zou het egt NIET doen, heb aleen nog maar negatieve dingen over die draaitafels gehoord , neem de Gemini PT 2400 of gewoon Technics |
|
|
| mastah jc |
| jaa maar kben maar een beginnende dj en het prijs verschil is gewoon veel te groot..... |
|
|
| AFTERNATIVE |
jaa maar kben maar een beginnende dj en het prijs verschil is gewoon veel te groot..... |
it's youre choice....strax benje 2 manden metdie dingen bezig en dan wilje andere |
|
|
| New Wave |
| Koop twee Direct Drive Omnitronics of JB-systems........dan kan je zoiezo al wat jaartjes vooruit. |
|
|
| mastah jc |
tjaa dat zegt wel genoeg he... bedankt!! |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Gemini PT 2100 & 2400 zijn hele goeie draaitafels, lees de reviews op www.new-line.nl maar , maar je moet wel opschieten, Gemini maakt ze niet meer omdat hun nieuwste TT willen promoten |
Maar als ze alles gaan gooien op de nieuwste TT dan zullen die andere binnenkort ook wel een stukje goedkoper worden. |
|
|
|
|