return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Numark (pg. 2)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by mastah jc
hmm maar als je zou moeten kiezen tussen een package van gemini of numark wat zou je dan doen? (gemini niet de duurste natuurlijk)

Ik zou absoluut voor Numark gaan!
kreischer2000
Mowah ik niet, Gemini is misschien nog niet zo populair als numark maar hun apparaten zijn toch wel behoorlijk goed! En zelfs nog iets goedkoper dan numark
AFTERNATIVE
Gemini PT 2100 & 2400 zijn hele goeie draaitafels, lees de reviews op www.new-line.nl maar , maar je moet wel opschieten, Gemini maakt ze niet meer omdat hun nieuwste TT willen promoten
kreischer2000
new-line is idd een relaxte site! k heb daar ook mijn draaitafels vandaan!
mastah jc
de aanbieding gaat pas donderdag in dus kheb nog ff tijd om na te denken :) ik laat het nog wel weten!!
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by mastah jc
de aanbieding gaat pas donderdag in dus kheb nog ff tijd om na te denken :) ik laat het nog wel weten!!



Ik zou het egt NIET doen, heb aleen nog maar negatieve dingen over die draaitafels gehoord , neem de Gemini PT 2400 of gewoon Technics
mastah jc
jaa maar kben maar een beginnende dj en het prijs verschil is gewoon veel te groot.....
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by mastah jc
jaa maar kben maar een beginnende dj en het prijs verschil is gewoon veel te groot.....



it's youre choice....strax benje 2 manden metdie dingen bezig en dan wilje andere
AFTERNATIVE
http://forum.idp.nl/2002/viewtopic.php?t=2919


lees dat ff
New Wave
Koop twee Direct Drive Omnitronics of JB-systems........dan kan je zoiezo al wat jaartjes vooruit.

mastah jc
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
http://forum.idp.nl/2002/viewtopic.php?t=2919


lees dat ff


tjaa dat zegt wel genoeg he... bedankt!!
Gurian
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE

Gemini PT 2100 & 2400 zijn hele goeie draaitafels, lees de reviews op www.new-line.nl maar , maar je moet wel opschieten, Gemini maakt ze niet meer omdat hun nieuwste TT willen promoten


Maar als ze alles gaan gooien op de nieuwste TT dan zullen die andere binnenkort ook wel een stukje goedkoper worden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement