|
אם כבר עלה נושא הדגל
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
אז אולי מישהו פה יכול לעצב משהו חביב כזה ל
IL TA
משהו בסגנון מה שיש ל-
UKTA
אם ראיתם... אני חשבתי על רונן אבל אם יש כאן עוד כשרוניים, חשפו את עצמכם :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני ינסה להכין משהו נחמד...
:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מניאק!!!
אני בדיוק באתי להציע את הרעיון!!!! |
|
|
| NyKoN |
רעיון מצוין
הלוואי והייתי יודע לעצב משהו
:/ |
|
|
|
|