return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
בקרוב!!!!!
View this Thread in Original format
AnthemFreak
בעוד מספר ימים אני יסיים את המיקס שלי לטראק
kosheen-catch_you__dj_anthraxx_progressive_remix-SHi
למי שלא יודע (בערך כולם) די ג'יי אנת'רקס זה השם המקצועי שלי
מקצועי עלק:D

ועוד דבר,
SHi (קבוצת שיחרור שלי)
זה קיצור לשירן, שזהוא שמי!!!
השיחרור היחידי שעשיתי עד עכשיו הוא:
milo-mirror_of_jungle-promo_vinyl_2002-shi

אאאאאאאאזזזזזז..
הסיבה שאני מודיע לכם על זה מוקדם היא שאין לי שום סרבר להעלות את הטראק אז אם אתם יכולים לרשום כאן זה יעזור לי מאוד!!!
ומי שיעזור לי למצוא סרבר אני ירשום את השם שלו ומה שהוא רוצה ב
*.*nfo file!!!!!!!!!!
אז אם אתם רוצים לזכות בפרס תמהרו :cool:

בתודה מראש!!!!!!!!
נ.ב.
שמעתי על איזהשהיא "קבוצת ריליסים" כזו שקוראים לה
CAN
אני יודע שזה חרטה ומשהו רק המציא את זה אבל ברשותכם תפרטו מה זה!!!!
divx-master
quote:
Originally posted by AnthemFreak
בעוד מספר ימים אני יסיים את המיקס שלי לטראק
kosheen-catch_you__dj_anthraxx_progressive_remix-SHi
למי שלא יודע (בערך כולם) די ג'יי אנת'רקס זה השם המקצועי שלי
מקצועי עלק:D

ועוד דבר,
SHi (קבוצת שיחרור שלי)
זה קיצור לשירן, שזהוא שמי!!!
השיחרור היחידי שעשיתי עד עכשיו הוא:
milo-mirror_of_jungle-promo_vinyl_2002-shi

אאאאאאאאזזזזזז..
הסיבה שאני מודיע לכם על זה מוקדם היא שאין לי שום סרבר להעלות את הטראק אז אם אתם יכולים לרשום כאן זה יעזור לי מאוד!!!
ומי שיעזור לי למצוא סרבר אני ירשום את השם שלו ומה שהוא רוצה ב
*.*nfo file!!!!!!!!!!
אז אם אתם רוצים לזכות בפרס תמהרו :cool:

בתודה מראש!!!!!!!!
נ.ב.
שמעתי על איזהשהיא "קבוצת ריליסים" כזו שקוראים לה
CAN
אני יודע שזה חרטה ומשהו רק המציא את זה אבל ברשותכם תפרטו מה זה!!!!


חחח דיי תשבע אתה עושה מיקסים אני כבר מצפה לשמוע את העבודה שלך

הקיצרר אתה יכול להעלותא ת זה להאב בינתיים
nesher
quote:
Originally posted by AnthemFreak נ.ב.
שמעתי על איזהשהיא "קבוצת ריליסים" כזו שקוראים לה
CAN
אני יודע שזה חרטה ומשהו רק המציא את זה אבל ברשותכם תפרטו מה זה!!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח




ולא מילה אחת יותר



:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
nesher
CaN > shi

ומכל דבר אחר בעצם
CaN
פשוט שולטים
אין מה לדבר
עזבו אותכם משטויות
pow, snd , ute , tronik
הכל חרא
ליד
CaN
הם כמו זבובון
MoSH_MaN
חחח אין לכם מה לעשות בחיים שאתם פותחים קבוצות שיחרור

תעשו לי טובה


מתלהבים :p :p :p
oDrori
בכיף הייתי מביא לך שרת אם היה לי... מצטער אחי. למה שלא תשים את זה באמברוזיה
או
mp3.com
או משהו כזה?
Ariels
למה לא נעשה קבוצת שחרור
ILTA

יש פה אנשים שהחומר שיש להם לא היה מבייש שום קבוצת שחרור
קצת השקעה ומאמץ ואתה פותח את הקבטצת שחרור הכי טובה במזרח התיכון
DjChook
quote:
Originally posted by nesher
CaN > shi

ומכל דבר אחר בעצם
CaN
פשוט שולטים
אין מה לדבר
עזבו אותכם משטויות
pow, snd , ute , tronik
הכל חרא
ליד
CaN
הם כמו זבובון


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ומוש יא מסטול, מה אתה מקנא
AnthemFreak
quote:
Originally posted by nesher
CaN > shi

ומכל דבר אחר בעצם
CaN
פשוט שולטים
אין מה לדבר
עזבו אותכם משטויות
pow, snd , ute , tronik
הכל חרא
ליד
CaN
הם כמו זבובון

חחח
אני בטוח
בקרוב יהיה לי עוד ריליס
אולי אני יוציא אותו דרך
CaN
אבל רק אולי:D
AnthemFreak
quote:
Originally posted by divx-master


חחח דיי תשבע אתה עושה מיקסים אני כבר מצפה לשמוע את העבודה שלך

הקיצרר אתה יכול להעלותא ת זה להאב בינתיים

גם רעיון!!!!
אבל יש אנשים שלא משתמשים
סנובים, משחקים לי אותה כאילו זה לא ברמה שלהם
סססססתתתתתתתתתתתתתםםםםםםםם:D
בסדר
אני יודיע
מתי אני יסיים!!!!!!

nimrod levi
עם מה אתה עובד?

וכאילו בלי לפגוע אני לא מבין למה אנשים מחליטים על השמות דיג'יי שלהם לשמות כאלה
יאללה תחיו עם השם שלכם וזהו

שירן עם כל הכבוד אני בטוח שכולם פה חושבים שהשם שלך יותר יפה מהחיידק
:rolleyes:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by nimrod levi
עם מה אתה עובד?

וכאילו בלי לפגוע אני לא מבין למה אנשים מחליטים על השמות דיג'יי שלהם לשמות כאלה
יאללה תחיו עם השם שלכם וזהו

שירן עם כל הכבוד אני בטוח שכולם פה חושבים שהשם שלך יותר יפה מהחיידק
:rolleyes:

חחחחחחח
זה לא השם שלי רק!!!!!
זה השם שלי ושל חבר שלי, אנחנו עושים מסיבות לילדים בכיתות ה' ו' ז', משהו בגילאים האלה וזה השם של שנינו
מה אתה רוצה שאני יקרא לשנינו די ג'יי שירן?!?
חוץ מזה שאנחנו הולכים לשנות אותו למשהו אחר למה זה מפחיד השם הזה!!!!!1
מי ירצה להזמין די ג'י שקוראים לו אנתרקס?:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement