|
בקרוב!!!!!
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
בעוד מספר ימים אני יסיים את המיקס שלי לטראק
kosheen-catch_you__dj_anthraxx_progressive_remix-SHi
למי שלא יודע (בערך כולם) די ג'יי אנת'רקס זה השם המקצועי שלי
מקצועי עלק:D
ועוד דבר,
SHi (קבוצת שיחרור שלי)
זה קיצור לשירן, שזהוא שמי!!!
השיחרור היחידי שעשיתי עד עכשיו הוא:
milo-mirror_of_jungle-promo_vinyl_2002-shi
אאאאאאאאזזזזזז..
הסיבה שאני מודיע לכם על זה מוקדם היא שאין לי שום סרבר להעלות את הטראק אז אם אתם יכולים לרשום כאן זה יעזור לי מאוד!!!
ומי שיעזור לי למצוא סרבר אני ירשום את השם שלו ומה שהוא רוצה ב
*.*nfo file!!!!!!!!!!
אז אם אתם רוצים לזכות בפרס תמהרו :cool:
בתודה מראש!!!!!!!!
נ.ב.
שמעתי על איזהשהיא "קבוצת ריליסים" כזו שקוראים לה
CAN
אני יודע שזה חרטה ומשהו רק המציא את זה אבל ברשותכם תפרטו מה זה!!!! |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
בעוד מספר ימים אני יסיים את המיקס שלי לטראק
kosheen-catch_you__dj_anthraxx_progressive_remix-SHi
למי שלא יודע (בערך כולם) די ג'יי אנת'רקס זה השם המקצועי שלי
מקצועי עלק:D
ועוד דבר,
SHi (קבוצת שיחרור שלי)
זה קיצור לשירן, שזהוא שמי!!!
השיחרור היחידי שעשיתי עד עכשיו הוא:
milo-mirror_of_jungle-promo_vinyl_2002-shi
אאאאאאאאזזזזזז..
הסיבה שאני מודיע לכם על זה מוקדם היא שאין לי שום סרבר להעלות את הטראק אז אם אתם יכולים לרשום כאן זה יעזור לי מאוד!!!
ומי שיעזור לי למצוא סרבר אני ירשום את השם שלו ומה שהוא רוצה ב
*.*nfo file!!!!!!!!!!
אז אם אתם רוצים לזכות בפרס תמהרו :cool:
בתודה מראש!!!!!!!!
נ.ב.
שמעתי על איזהשהיא "קבוצת ריליסים" כזו שקוראים לה
CAN
אני יודע שזה חרטה ומשהו רק המציא את זה אבל ברשותכם תפרטו מה זה!!!! |
חחח דיי תשבע אתה עושה מיקסים אני כבר מצפה לשמוע את העבודה שלך
הקיצרר אתה יכול להעלותא ת זה להאב בינתיים |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak נ.ב.
שמעתי על איזהשהיא "קבוצת ריליסים" כזו שקוראים לה
CAN
אני יודע שזה חרטה ומשהו רק המציא את זה אבל ברשותכם תפרטו מה זה!!!! |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ולא מילה אחת יותר
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| nesher |
CaN > shi
ומכל דבר אחר בעצם
CaN
פשוט שולטים
אין מה לדבר
עזבו אותכם משטויות
pow, snd , ute , tronik
הכל חרא
ליד
CaN
הם כמו זבובון |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח אין לכם מה לעשות בחיים שאתם פותחים קבוצות שיחרור
תעשו לי טובה
מתלהבים :p :p :p |
|
|
| oDrori |
בכיף הייתי מביא לך שרת אם היה לי... מצטער אחי. למה שלא תשים את זה באמברוזיה
או
mp3.com
או משהו כזה? |
|
|
| Ariels |
למה לא נעשה קבוצת שחרור
ILTA
יש פה אנשים שהחומר שיש להם לא היה מבייש שום קבוצת שחרור
קצת השקעה ומאמץ ואתה פותח את הקבטצת שחרור הכי טובה במזרח התיכון |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by nesher
CaN > shi
ומכל דבר אחר בעצם
CaN
פשוט שולטים
אין מה לדבר
עזבו אותכם משטויות
pow, snd , ute , tronik
הכל חרא
ליד
CaN
הם כמו זבובון |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ומוש יא מסטול, מה אתה מקנא |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by nesher
CaN > shi
ומכל דבר אחר בעצם
CaN
פשוט שולטים
אין מה לדבר
עזבו אותכם משטויות
pow, snd , ute , tronik
הכל חרא
ליד
CaN
הם כמו זבובון |
חחח
אני בטוח
בקרוב יהיה לי עוד ריליס
אולי אני יוציא אותו דרך
CaN
אבל רק אולי:D |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by divx-master
חחח דיי תשבע אתה עושה מיקסים אני כבר מצפה לשמוע את העבודה שלך
הקיצרר אתה יכול להעלותא ת זה להאב בינתיים |
גם רעיון!!!!
אבל יש אנשים שלא משתמשים
סנובים, משחקים לי אותה כאילו זה לא ברמה שלהם
סססססתתתתתתתתתתתתתםםםםםםםם:D
בסדר
אני יודיע
מתי אני יסיים!!!!!! |
|
|
| nimrod levi |
עם מה אתה עובד?
וכאילו בלי לפגוע אני לא מבין למה אנשים מחליטים על השמות דיג'יי שלהם לשמות כאלה
יאללה תחיו עם השם שלכם וזהו
שירן עם כל הכבוד אני בטוח שכולם פה חושבים שהשם שלך יותר יפה מהחיידק
:rolleyes: |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
עם מה אתה עובד?
וכאילו בלי לפגוע אני לא מבין למה אנשים מחליטים על השמות דיג'יי שלהם לשמות כאלה
יאללה תחיו עם השם שלכם וזהו
שירן עם כל הכבוד אני בטוח שכולם פה חושבים שהשם שלך יותר יפה מהחיידק
:rolleyes: |
חחחחחחח
זה לא השם שלי רק!!!!!
זה השם שלי ושל חבר שלי, אנחנו עושים מסיבות לילדים בכיתות ה' ו' ז', משהו בגילאים האלה וזה השם של שנינו
מה אתה רוצה שאני יקרא לשנינו די ג'יי שירן?!?
חוץ מזה שאנחנו הולכים לשנות אותו למשהו אחר למה זה מפחיד השם הזה!!!!!1
מי ירצה להזמין די ג'י שקוראים לו אנתרקס?:rolleyes: |
|
|
|
|