return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
DJ Tiesto - Urban Train
View this Thread in Original format
tango
Jo mensen,

Ik heb ergens gelezen dat ie nu gereleased is. Alleen volgens mij is ie geblokkeerd op napster, want een search geeft wel erg snel "no matching files found".

Ik heb hem afgelopen zondag ook voor het eerst helemaal gehoord. Tiesto begon zijn set met urban train, er zit weer zo'n super relax begin in, ongeveer hetzelfde als bij tiesto's remix van silence. Ik heb trouwens het gevoel dat die remix de basis is van het hele nummer, veel bekende geluidjes van silence zitten ook in urban train verwerkt.

Maar de grote vraag [die was te verwachten], heeft iemand al de original mix? (dus niet een of andere rip, want die heb ik al)

greetz,
TNG
Akira
hij is toch nog niet uit???die plaaat zou later pas gereleased worden d8 ik...
tango
Hij schijnt uit te zijn op whitelabel/promo. Infinity had hem geloof ik.

greetz,
TNG
Akira
Tango heb je ICQ?
Jukx
Uhhhmmm.... ja, eigenlijk staat de originele versie gewoon hier op deze site. Kijk maar eens.

Hij zal vast wel van een of andere white label/promo plaat geripped zijn...
Zeg, als die al in de platenwinkels ligt dan hoor ik dat graag want dan ga ik er als een speer naartoe! Hou me op de hoogte!

LATERZ!
moogwai
quote:
Originally posted by Jukx
Uhhhmmm.... ja, eigenlijk staat de originele versie gewoon hier op deze site. Kijk maar eens.

Ehhh waar staat Urban Train dan?? Alleen Flight 643 staat op deze site
Jukx
quote:
Originally posted by moogwai

Ehhh waar staat Urban Train dan?? Alleen Flight 643 staat op deze site

Ohja kut! Deze thread ging over Urban Train... hehehe sorry!! :D
Nee sorry dan kan ik je ook niet verder helpen!
tango
quote:
Originally posted by Akira
Tango heb je ICQ?

Nee, je kunt wel effe mailen.

greetz,
TNG
ADK
ik heb een versie van 7:58 gevonden op napster
weet niet of dat originele is, denk t wel

ADK
tango
gevonden op napster!? volgens mij is die titel geblokkeerd op napster.

Een maand of 2 geleden stonden er allemaal radio rips op die search, maar de laatste tijd krijg ik nooit een match. Op welke namen zoek je dan, of heb jij die ook al een tijdje geleden gedownload?

greetz,
TNG

ADK
quote:
Originally posted by tango
gevonden op napster!? volgens mij is die titel geblokkeerd op napster.

Een maand of 2 geleden stonden er allemaal radio rips op die search, maar de laatste tijd krijg ik nooit een match. Op welke namen zoek je dan, of heb jij die ook al een tijdje geleden gedownload?

greetz,
TNG

ik heb volgens mij gewoon op 'urban train' gezocht
op 'tiesto' moet je sowieso niet meer zoeken ,want dan krijg je meteen niks

ADK
Blik
Als iemand de originele versie heeft, (en niet de essential mix van Scott Bond versie) zou die hem misschien kunnen uploaden naar een site, of natuurlijk een myplaylocker
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement