return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
RBC uit!
View this Thread in Original format
kreischer2000
Altijd lastig:D

(Ghehe RBC - Feyenoord 4-2}
-=Freezel=-
Ach ja, gelukkig won Ajax daar met 3-2! Daar gaat het me om! :D
kreischer2000
Had je die feyenoorders moeten horen toen wij daar nipt wonnen ghehe nu praten ze wel anders!
DjSuez
:wtf: :wtf:

heeft feyenoord met 4-2 verloren?? kut...

maar ja, wel typisch feyenoord, dit soort wedstrijdjes verliezen, en wel een rindetje of twee, drie straks verder komen in de CL, en dat kunnen PSV en Ajax weer níet zeggen...
@ddicted
Zwolle thuis, altijd lastig :D 5-2!!!!
SnuggLe
Kappen nou anders gaattie dicht :)

Gvd gvd de gvd...kut RBC
kreischer2000
humz bespeur ik hier enig frustratie:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement