|
RBC uit!
|
View this Thread in Original format
| kreischer2000 |
Altijd lastig:D
(Ghehe RBC - Feyenoord 4-2} |
|
|
| -=Freezel=- |
| Ach ja, gelukkig won Ajax daar met 3-2! Daar gaat het me om! :D |
|
|
| kreischer2000 |
| Had je die feyenoorders moeten horen toen wij daar nipt wonnen ghehe nu praten ze wel anders! |
|
|
| DjSuez |
:wtf: :wtf:
heeft feyenoord met 4-2 verloren?? kut...
maar ja, wel typisch feyenoord, dit soort wedstrijdjes verliezen, en wel een rindetje of twee, drie straks verder komen in de CL, en dat kunnen PSV en Ajax weer níet zeggen... |
|
|
| @ddicted |
| Zwolle thuis, altijd lastig :D 5-2!!!! |
|
|
| SnuggLe |
Kappen nou anders gaattie dicht :)
Gvd gvd de gvd...kut RBC |
|
|
| kreischer2000 |
| humz bespeur ik hier enig frustratie:D |
|
|
|
|