return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
The Beholder and Balistic - The Decibel Anthem
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב אנשים
שלשום חבר שלי תיקלט במסיבת יום הולדת לאחד מכפר שמריהו...
עכשיו הוא היה בהתחלה בן זונה
הוא ממש טוב הוא פשוט לא משתמש בציוד הרבה....
לא הייתי מוזמן כאילו באתי להיות עם חבר שלי ולשמוע אותו.
בקיצור אז באנו כמה ילדים ולא היה מקום אז היינו צריכים ללכת
אני אחרי שעה ככה חזרתי לבד
ואז הוא כבר לא ממש שם זין ושם טראקים חדשים שצרבתי לו אבל בלי חשבון
הוא עדיין מיקסס בסדר אבל הוא שינה סגנונות כל הזמן כדי לבחון את השירים האדירים
הוא שם כל מיני שירים:
01-atlantic_wave-reforced__giada_remix-snd.mp3
03-bk-revolution__dj_energy_remix
02-cosmic_gate-raging__new_clubmix
01-tomcraft-loneliness__klub_mix הכי בן זונה בארץ!
03-fragma_-_time_and_time_again_(megara_vs._dj_lee_remix)
01-jas_van_houten-heavens_gate__original_mix
01-marc_et_claude-loving_you_2002_promo_(dj_isaac_remix)
b-orion_too_hope_and_wait__nord_vs_bonka_remix-promo_vinyl-
01-ppk-reload__original_club_version-בשביל הקטע חחח
a2-lasgo-alone__dj_shog_remix

ועוד הרבה דברים טובים
בקיצור הוא בן זונה ואנחנו חושבים לעשות מסיבה רצינית מתישהו....

טוב אני יודע שזה לא היה קשור לטופיק אבל עדיין
יום לפני יצא השיר:
The Beholder and Balistic - The Decibel Anthem

עכשיו לא ממש שמעתי אותו והוא בא אמר לי זה ענק
אין לכם מושג כמה זה היה גדול
אני משוכנע שלא ישימו אותו במסיבה אבל בכל זאת זה גדול
אז אני משתף אותכם בשיר הענק הזה!
The Beholder and Balistic - The Decibel Anthem (Original Mix) !!!
SAVE TRAGAT AS
תהנו!
שנו את השם של הקובץ...אתם תבינו!
GLoBaL-MUZiK
תודה רבה אחי
אני מוריד עכשיו וישמע...אני מכין דיסק של הארדסטייל וחסר לי טראק אחד אולי זה ימלא את המקום
....

תודה על השיתוף
NaOren
התחלתי לההוריד ....
יגיב שזה יסיים...
NaOren
מוש זה באמת תותח...
Segev
ואיי תודה אחי אבל אני לא מבין איך אני מוריד את זה
:(
HyPeRSoNiC
בונא מוש טראק משהו בן זונה!!!
שיחקת אותה!!!
תודה!!!!!!!
DJ-Kreing^^
Thanks for sharing mosh!
אני יוריד את זה היום בלילה
:)
MoSH_MaN
יפה שאתם מגיבים חשבתי אולי דברו על ה
DJ
הוא יכול להיות יעשה סט ואני יעלה
DJ-Kreing^^
כן... לפי השירים שכתבת שהוא שם הוא נשמע ממש מפציץ
ודווקא מתאים לי איזה סט הארד סטייל בסגנון
הזה
Ariels
דבר ראשון תודה על השיתוף אתה מלך
דבר שני - בנז של קטע
ברכות - מצאתי את הפתיח החדש לסטים שלי

DjChook
אני מוריד עכשיו

מ-ו-ש מ-ס-ט-ו-ל
Hell_Copter
גואטג אתה לא נורמלי.....

מוש... אתה חולה נפש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement