return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
כמה אתה חכם... (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by itamarsan
אורןן אתה מסטול חבל על הזמןןןןן
אבל אתר שווה אני יביא את לחבר שלי יש לו חברה בלונדינית ניראה כמה היא תעשהה
כי האיטלגציה שלה בתחת צועקת הצילו


חחחחחחחחחחחחח
שרוט
oDrori
אנשים common sense
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

quote:

ענית נכונה על 11 שאלות מתוך 11

:תגובת הבוחן
רק 3 אנשים הגיעו לתוצאה הזו

מעולם לא חשתי גאה יותר :)

quote:

התשובות שנתת, אינן מצביעות רק על רמת האינטליגנציה שלך
.הן יכולות גם לחזות את עתיד חיי האהבה שלך

מצב חיי אהבתך: חיי אהבתך יפרחו בקרוב


:stongue: :stongue: :stongue:

טוווווווווווווווב
אבל כמובן בתנאי שאני אשלח את הדף לפחות ל- 5 אנשים, לפי המחקר של פרופ' ליונל סימונס או משהו :crazy: :crazy:
NaOren
quote:
Originally posted by oDrori
אנשים common sense
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:


מעולם לא חשתי גאה יותר :)



:stongue: :stongue: :stongue:

טוווווווווווווווב
אבל כמובן בתנאי שאני אשלח את הדף לפחות ל- 5 אנשים, לפי המחקר של פרופ' ליונל סימונס או משהו :crazy: :crazy:

חחחחחחח
חבר שלי היה אצלי והוא עשה את זה...
אז גם הוא הצליח רק על 1 לענות
ואז עשינו שוב וגם לנו זה אמר שרק 3 הצליחו לעשות את זה עד עכשיו...
odrori אתה משקר....

:-))


סתם אחי...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_



יענו 4 האחרות עפו ..


מה ת'להגיד!!!!
התכוונתי שזה מטומטם לגמרי
מי יחשוב על כזה דבר
הומו מי שעשה את זה
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter

הומו מי שעשה את זה


חחחחחחחח
ראסמי

עניתי על 10 מתוך 11
:/
Tarantula
אאוווףףףף....
אני אפילו לא יכולה לבדוק עד כמה אני טיפשה...
:D :D

נדפק לי משהו במחשב, לא מראה תוצאות...
itamarsan
אתה יודעעע נתתתי את זה לידידה שלי שהיא בלונדיניייתתת היא היתה אצלי היא ענתה לזה וזה היה כזה מצחיקקקקק נקרעתיי הילדה פשוט מטומטמת טוב בלונדינית מה אתה רוצההה אבל זה היה קורעעע אהההההה והיא מסרה לך אורן שאתה אנטיי בלונדיניות שאתה הבאת את האתר הזה:haha: :haha: :haha:
NaOren
quote:
Originally posted by itamarsan
אתה יודעעע נתתתי את זה לידידה שלי שהיא בלונדיניייתתת היא היתה אצלי היא ענתה לזה וזה היה כזה מצחיקקקקק נקרעתיי הילדה פשוט מטומטמת טוב בלונדינית מה אתה רוצההה אבל זה היה קורעעע אהההההה והיא מסרה לך אורן שאתה אנטיי בלונדיניות שאתה הבאת את האתר הזה:haha: :haha: :haha:



חחחחחחחחחחחח
חברה מוזרה....

:-)))
Shibby
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איזה שאלות מכשילות ומפגרות


למשל כמה חיות משה העלה לתיבת נוח

זה ממש לא קשור לאנטיליגנציה

אבל רק אם למדת על תיבת נוח


אחי...
כל העניין זה בכלל לא על נוח!!

הוא שאל על משה...
Scorchio
אם היית שם לב לשאלה ולתנ"ך
היית יודע שמשה בכלל לא בנה תיבה והעלה אליה חיות
אלא נח

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by itamarsan
אתה יודעעע נתתתי את זה לידידה שלי שהיא בלונדיניייתתת היא היתה אצלי היא ענתה לזה וזה היה כזה מצחיקקקקק נקרעתיי הילדה פשוט מטומטמת טוב בלונדינית מה אתה רוצההה אבל זה היה קורעעע אהההההה והיא מסרה לך אורן שאתה אנטיי בלונדיניות שאתה הבאת את האתר הזה:haha: :haha: :haha:


על מי אתה מדבר???
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Scorchio
אם היית שם לב לשאלה ולתנ"ך
היית יודע שמשה בכלל לא בנה תיבה והעלה אליה חיות
אלא נח


נכון ובגלל זה אמרתי את מה שאמרתי שיבי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement