|
1-0-0-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
גם אני הרגע הגעתי ל-1000 פוסטים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה כיף לייייייי!!!!!!
 |
|
|
| oDrori |
שועל ;)
:EDIT:
WTF
אחי... רשום לך בפרופיל
917 (2.21 posts per day) |
|
|
| NaOren |
איזה תותח
איך ההרגשה?
:-))))
אז מה?
תחרות עד ל- 2000? |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלו!!
דרורי יצאת 0 ;)
Edit: טעות שלי...
הייפר סוניק יצא 0
אני פשוט בדקתי את הפרופיל של נאורן אז אמרתי לו שהוא יצא 0
אני לא רואה טעם בלהשאיר את הט'רד פתוח |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מזל טוב אח שלו!!
דרורי יצאת 0 ;) |
?
ואט? |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
גם אני הרגע הגעתי ל-1000 פוסטים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה כיף לייייייי!!!!!!
|
חח וואיי מזל טוב אחי
עד 120 אלף חח כן בטחח |
|
|
|
|