|
Hoe hard kan je genaaid worden?
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Ik heb net op school ook wat moois meegemaakt. Bij mij op de HTS lopen namelijk aardig wat dames van de PABO rond, een van die dames heeft een keer een leuke fotoreportage laten maken met haar vriendje. Nu is het uit met haar vriendje, en heeft hij haar foto's aan al z'n vrienden doorgestuurd. Via, via via kwamen ze vandaag ook in m'n mailbox terecht. Het schijnt dat iemand de foto's al op A3 formaat heeft uitgeprint en binnen de PABO had opgehangen.
Ze liep net bij ons op school rond en je kon zo zien wie de foto's al ontvangen hadden :D

Voor degenen die in Arnhem op de HTS of PABO zitten en voor ieder ander die ze wil zien, hier staan ze:
http://www.downfire.com/Mood43/Femke/ |
|
|
| JunKX |
| Hahahahahaha, strakke actie ditte. Ik heb zoiets al eens eerder gezien. Het ging toen om een studente Communicatie ergens. Maar goed, zijn die foto's echt? |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by JunKX
Hahahahahaha, strakke actie ditte. Ik heb zoiets al eens eerder gezien. Het ging toen om een studente Communicatie ergens. Maar goed, zijn die foto's echt? |
Ja, de foto's zijn echt!! Het vrouwtje ook, ik heb d'r een uurtje geleden namelijk nog rond zien lopen bij ons op school ;)
Een aantal lui bij mij uit de klas herkenden haar meteen. |
|
|
| -TAIS- |
| Zo hee... dit is wel heel erg lomp. Maarja, had ze ook maar geen foto's moeten laten maken, kan tegen je gebruikt worden, dat weet je :) |
|
|
| Dr. Kuipers |
Whahahhahahah :D
Dan voel je je toch echt genaaid zeg
Wel dikke humor! :D |
|
|
| Chicane |
| link doet het niet meer... grrrr :mad: |
|
|
| Access |
LOL :D :p
misschien ben ik weer degene die teveel op de details let ... maar volges mij promoot ze 'n website ... sjeck d'r shirt maar
misschien www.femkeisgenaaid.com :D |
|
|
| New Wave |
| Damn, heeft iemand die pix opgeslagen, ik ben reuze benieuwd :p |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by Chicane
link doet het niet meer... grrrr :mad: |
| quote: | Originally posted by New Wave
Damn, heeft iemand die pix opgeslagen, ik ben reuze benieuwd :p |
uhm ... heren, die link werkt gewoon ... zelfs met mijn kutverbinding :) |
|
|
| Gurian |
Die link werkt perfect hoor geen problemen mee.
Ik zou nie graag meer naar school gaan als die foto's overal hangen :)Maar het is best wel een orgienele manier om iemand terug te pakken. |
|
|
| Chicane |
LOL AFGANG!!! :D
zit die gast ook daar op school? |
|
|
| Optimus |
| uhm... url doet t niet (meer) :D |
|
|
|