return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Phhhhhחחחחחח (pg. 2)
View this Thread in Original format
s0undw4v3
אז נעשה לפי רחובות!
ואני וערן בכל מקרה מחיפה שלא לא ממש מרכז :thepirate
NyKoN
נשמע לי אחלה רעיון לעשות כזאת מפה
אני מחפש ברגעים אלו ממש מפה
בינתיים בלי מזל
oDrori
שלושה חיפאיסטים ובאר שבעי אחד... כל השאר באמת על אותה משבצת
divx-master
אכן שווווווקקקקקקק אורןןן

ייאוו רעיון שיאאא הקטלניי

מה הבעיה למצואאא

צריך לחפש באתר הזה של המפות
HyPeRSoNiC


מה דעתכם??
oDrori
רצוי ריקה...

חחחח עכשיו תפוס תפמפה הזאת, סמן את רעננה, ותתחיל לכתוב את כולם סביב הסימון :)
itamarsan
אחי לא הבנתי מה אתה אומר פהה תעייט ותסביר את עצמךך כמו שצרייך:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחח
עשיתי
edit
מצאתי תמונה חבל"ז!!!!!!!!

תסתכלו למעלה!!!!
oDrori
אורן מה נסגר, כל פעם שאני פותח תדף יש מפה אחרת
itamarsan
אורןןןןןן אחלה של מפההה תביא לי את זה יש לי מורה דלוקה לג''ג שאני מכיררר היא תמות על זה תנסההה לדפיס לי אותה יהיה כייף

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by oDrori
אורן מה נסגר, כל פעם שאני פותח תדף יש מפה אחרת


חחחחחחחחחחחחחחח
אני רק דואג שהרעיון יצא לפועל
:D :D :D :D
וכל פעם אני מוצא אחד יותר טובה

טוב... אני מתחיל לערוך
רק תגידו לי מי מאיפה...................
או שאולי עדיף שמישהו שיותר מבין בזה ממני יעשה את זה?

נ.ב
סחטיין! אני רואה שאתה זוכר את השם שלי
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by itamarsan
אורןןןןןן אחלה של מפההה תביא לי את זה יש לי מורה דלוקה לג''ג שאני מכיררר היא תמות על זה תנסההה לדפיס לי אותה יהיה כייף


חחחחחחחחחח
אבל על דף זה יצא קטנצ'יק!!!
נו טוב..... על הזין!
רק תבוא לקחת מתישהו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement