return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Politiek: LPF is een lachertje (pg. 2)
View this Thread in Original format
MaGiK54
En het modder gooien gaat door:

"DEN HAAG Fractievoorzitter Wijnschenk van de LPF heeft intern gewaarschuwd voor de ambitie van partijvoorzitter Ed Maas.Wijnschenk is bezorgd over de invloed die de vastgoedsector op de politiek nastreeft,meldt het Journaal. Naar verluidt spoort vastgoedmakelaar Maas collega's aan om zich kandidaat te stellen voor de verkiezingen voor de Provinciale Staten van maart volgend jaar. Provinciale Staten gaan onder andere over de verdeling van bouwgrond. Volgens Wijnschenk bestaat het gevaar dat de vastgoedsector politieke invloed wil verkrijgen uit eigenbelang."
(Bron teletekst nos)

Wijnschenk is systematisch alle mensen buitenspel aan het zetten, die niet zijn mening volledig delen. De heer Eberhard heeft het gisteren mooi gezegd dat we te maken hebben met een dictator. Ben benieuwd hoelang Wijnschenk op zijn plaats blijft zitten als dit zo doorgaat. :rolleyes:
Gurian
Ik vindt de LPF net lijken op een totaal nieuw voetbal elftal met allemaal vedettes.
Een groep mensen die allemaal goed in de politiek passen maakt samen nog geen goede partij.
Iedereen wil in die partij de hoogste plaats maar je kan niet zomaar van niets naar iets.
Ze moeten zich eerst maar eens bewijzen en tevens laten zien dat ze de partij goed leiding kunnen geven zonder elkaar telkens de grond in te trappen
TimeportE
ja, ik lees tegenwoordig maar zelden de krant intensief maar ik lees er meestal wel overheen en alleen al aan de kopjes is al te merken dat er serieus nix van klopt, vette ruzie binnenin de partij etc..

maar dit moet ik ook eff kwijt, die balkenende houdt het hele gedoe ook niet erg goed onder controle, hijs dan nog onervaren maar een nieuwe kok zie ik hem niet worden
Glaniskanis
Ik had net nadat Fortuyn doodgeschoten was een interview gehoord met Harry Mens... normaal luister ik niet eens naar die kerel, maar dit keer zei hij toch echts iets zinnigs
Over dat de partij opgeheven moest worden omdat het toch geen nut had om door te gaan, zonder Pims leiderschap zou er namelijk nix meer van terecht komen

Hij werd hierna door de partij LPF flink "uitgejoeld", maar zoals nu ook blijkt heeft hij toch gelijk gekregen

Ik had het wel verwacht dat het zo zou uitlopen en dat deed het ook


LPF opgeheven?
Het zou tijd worden dat het gebeurde
De mensen zijn heel dom geweest om te stemmen op een partij waarvan de leider er gewoonweg niet meer was


Greetz,
Glaniskanis
edraket
kenne jullie deze al::

www.lpf.nl

:stongue:
John
grmm, ik heb ja gestemd, maar dan wel op de vraag 'is de lpf een lachertje'. dit was na de dood van p.f. te verwachten. die partij draaide om pim en de rest stelde vrijwel niets voor. zoals nu blijkt.
de partij hoeft voor mij niet worden opgeheven. met nieuwe verkiezingen zullen ze iig veel zetels verlieze..
eieregooie
quote:
Originally posted by Gurian
Ik vindt de LPF net lijken op een totaal nieuw voetbal elftal met allemaal vedettes.
Een groep mensen die allemaal goed in de politiek passen maakt samen nog geen goede partij.
Iedereen wil in die partij de hoogste plaats maar je kan niet zomaar van niets naar iets.
Ze moeten zich eerst maar eens bewijzen en tevens laten zien dat ze de partij goed leiding kunnen geven zonder elkaar telkens de grond in te trappen

Inderdaad! Maar doe dat niet terwijl je ook een land moet regeren... Had het eerder gedaan ofsow, nu kunnen ze er beter mee ophouden...

En dat interview met Harry Mens had ik ook gezien ja... Als iedereen nou gewoon naar deze zeer goede vriend van Pim had geluisterd was deze ellende er nooit geweest. Hij heeft toen oa gezegd dat Pim niet gewild zou hebben dat de mensen nog op de LPF zouden stemmen. Pim had niets met die partij. Hij had de partij alleen nodig om de politiek in te komen, dat was het enige. En aangezien dat als gevolg van zijn dood toch al mislukt was, was het volgens Pim dus ook zinloos om nog op de LPF te stemmen...

Maarja, zoals ik al eerder zei... eigen schuld dikke bult... De mensen wilden LPF? Nu hebben ze LPF... Nu blij?
Valhalla
De LPF is een samenraapsel van individuen met Pim Fortyun konden samen werken en naar hem luisterde, nu hij weg is, heb je een groep kleuters zonder kleuterleider over.
Ze maken die 4 jaar echt nie vol.
Chicane
LPF heeft hele goede ideeen, mist alleen leiderschap en coordinatie om die tot uitvoer te brengen

- onder de 10km/u te hard niet bekeuren bv
- kwartje van kok teruggeven
- serieus bekijken wat er aan het file probleem gedaan kan worden

Hele simpele kleine ideeen die het leven hier in nederland een stuk aangenamer maken. Ja, ik ben automobilist en motorrijder en ik heb al teveel prenten aan me broek dat ik er schijtziek van wordt! En nee ik ga niet minder hard rijden, 140 is heel normaal op een snelweg waar de eerstvolgende auto pas met een verrekijker duidelijk zichtbaar is.. :D

Maar goed, dat is de andere kant van politiek, om het kort te houden, LPF moet worden opgeheven en de huidige leden verspreiden onder de andere partijen, dat het weer lekker bekvechten wordt in de kamer.. want dat heeft altijd geleid tot goede ideeen waar iedereen zich mee kan vinden :D
Pjotr G
onder de 10 km per uur te hard bekeuren...t kan aan mij liggen, maar op mij komt dit over als het synoniem van "alle maximumsnelheden verhogen met 10 km/u" en niet anders.

Chicane
dat zou inderdaad niet verkeerd zijn, 120 km/u is echt een achterhaalde snelheid..
TimeportE
ik vind het zowizo slecht dat dit kabinet helemaal pro auto is!! het hele milieu gedeelte is eigenlijk bijna op non actief gezet.

en serieus naar het fileprobleem kijken word al jaren gedaan dus daar zal wel weinig verandering in komen lijkt mij..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement