|
Guy Ornadel!
|
View this Thread in Original format
| Biggy |
Guy Ornadel played a awesome set in LA last saturday, really different then his set at Aria last year!
When he will come back in November he will rock the place this is garanty! |
|
|
| fastmp3 |
| Biggy tell us more about your trip in the US :) we would like to know what did you do ? any secret meeting with djs ? hehehe :) |
|
|
| grostrance |
J'ai entendu de bon commentaires sur Ornadel lorsqu'il etait venu a Quebec l'annee passee (wonderland 6 ? jsuis pas sur), un de mes amis de Levis (near quebec city), a tripper fort dessus.. j'ai bien hate de l'entendre @ aria ...
vient-il au Dag?
 |
|
|
| KrinKer |
Grostrance
Si jme souvient bien Jean-fred m'avais dit qu'il reviendrais au dag au mois de novembre ( moi too j'espère qui vas revenir j'l'ai manquer l'an passée.
Malgrés le fait que chu pas un amateur de trance ( j'aime mieux le prog ) j'aimerais bien entendre ske Ornadel peu faire .. surtout du au fait que tout le monde qui étais a wonderland 6 m'ont dit que son set Kickais des cul EN SACRAMENT !!!
KrinKer |
|
|
| ravemeister |
I was there @ wonderland 6 and he kicked ass!!!!! If you get a chance on grabbing his progressive session cd (promo), that's one of my top cds, it got me hooked on trance. I can't wait to see him again, he mixes both progressive and trance. Wonderland 6 was one of my top 5.
:D |
|
|
| Biggy |
| Guy Ornadel will play Dagobert November 21 and Aria November 22! |
|
|
| KrinKer |
YOUPIIIIIIEEEEE
Enfin j'vas le voir sa m'a assez fait chier de l'avoir manquer la première fois qu'il étais venue au dag ... j'le manquerais pas cette fois la !!!!
KrinKer |
|
|
| chapayev |
not one TA should miss ornadel !
he plays lot of those tracks we love and the harder ones aswell.
i was there last year when he invaded aria (was my first after hour experience)...i remember green martian - industry, perfect mixing, the crowd was hands in the air... the lights... dam it was unreal ! :eek:
chapay |
|
|
|
|