return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Feyenoord
View this Thread in Original format
Teknikol
0 - 0...

tword nog wat hoop ik, in de kuip komt het vaak wel goed dus, winst zitter er zker nog in:)
mr.marcello
Ik vrees dat het 0-1 zal worden en eindigen......

Met vriendelijke groet.
Dr. Kuipers
Ben het ook met een halfoog aan kijken.

Ze moeten toch eigenlijk wel winnen, maar zal wel 0-0 blijven...
MaGiK54
Met Van Hooijdonk wilt het ook niet echt lukken, inmiddels 6 a 7 vrijetrappen gehad, maar geen één raak.
Teknikol
quote:
Originally posted by MaGiK54
Met Van Hooijdonk wilt het ook niet echt lukken, inmiddels 6 a 7 vrijetrappen gehad, maar geen één raak.


idd, maar ik zie toch niet zo heel somber in hoor!
Blik
*closed*

we hebben een europees voetbal topic genaamd "Europees Voetbal" :p

hij staat op de 2de pagina ergens
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement