|
Feyenoord
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
0 - 0...
tword nog wat hoop ik, in de kuip komt het vaak wel goed dus, winst zitter er zker nog in:) |
|
|
| mr.marcello |
Ik vrees dat het 0-1 zal worden en eindigen......
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ben het ook met een halfoog aan kijken.
Ze moeten toch eigenlijk wel winnen, maar zal wel 0-0 blijven... |
|
|
| MaGiK54 |
| Met Van Hooijdonk wilt het ook niet echt lukken, inmiddels 6 a 7 vrijetrappen gehad, maar geen één raak. |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Met Van Hooijdonk wilt het ook niet echt lukken, inmiddels 6 a 7 vrijetrappen gehad, maar geen één raak. |
idd, maar ik zie toch niet zo heel somber in hoor! |
|
|
| Blik |
*closed*
we hebben een europees voetbal topic genaamd "Europees Voetbal" :p
hij staat op de 2de pagina ergens |
|
|
|
|