return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
[18,19,20 & 25,26,27/07/2014] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
View this Thread in Original format
MikeVee
De info kan iedereen wel vinden.

2 Min of meer dezelfde weekends.
Hopelijk krijg ik een ticketje vast. :) Het gaat er ondanks een 2de weekend toch niet makkelijker op worden.

De mensen die niet willen gaan kunnen zich alvast wat uitleven met wat commentaar. :D
Config
Zal van de line up afhangen..
BZRK
Die we weer maar gaan weten als de kaarten verkocht zijn...
Push2005
quote:
Originally posted by MikeVee
De mensen die niet willen gaan kunnen zich alvast wat uitleven met wat commentaar. :D

Leve Nature One !
Config
tzal wellicht niets worden, zit int weekend van de Belgische verkoop toch al in het buitenland. Niet erg.
MikeVee
Telkens vermelden dat het niet de bedoeling is dat dezelfde mensen 2 weekends gaan, maar ondertussen voor buitenlanders wel een pakket voor beide weekends aanbieden ...
MikeVee
Ticket personalization

You will not immediately receive your tickets. A ticket personalization is necessary. You must personalize each ticket between 17/02 and 16/03. After the personalization you will receive your confirmation tickets by email and mid-June we will send the wristbands by mail to your home address

----------------

Nu nog even dagelijks ID controles doen zodat dit soort zaken ook zin heeft ...
BZRK
quote:
Originally posted by BZRK
Die we weer maar gaan weten als de kaarten verkocht zijn...

Enige wat ik wou weten, is als derde naam aangekondigd, 3 dagen voor de voorverkoop :happy2:

Above & Beyond :crazy:
Vishnu
Michael, ze hebben uwe naam verkeerd gespeld op deredactie.be :D

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieu...0?eid=1.1870428
MikeVee
10de jaar aanwezig! :happy2:

Chichic
Hello,

I'm currently looking for tickets for Tomorrowland this year and I found a site called tomorrowland2014tickets.eu which claims to give away free tickets due to the 10th anniversary of the festival.

Now I would like to ask if someone of you maybe know this site and can tell me if it's legit or not?

Thanks in advance!

Regards ;)
Jakhira
Looks pretty fake to me, well tried by whoever's responsible though :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement