[18,19,20 & 25,26,27/07/2014] Tomorrowland @ De Schorre, Boom
|
View this Thread in Original format
MikeVee |
De info kan iedereen wel vinden.
2 Min of meer dezelfde weekends.
Hopelijk krijg ik een ticketje vast. :) Het gaat er ondanks een 2de weekend toch niet makkelijker op worden.
De mensen die niet willen gaan kunnen zich alvast wat uitleven met wat commentaar. :D |
|
|
Config |
Zal van de line up afhangen.. |
|
|
BZRK |
Die we weer maar gaan weten als de kaarten verkocht zijn... |
|
|
Push2005 |
quote: | Originally posted by MikeVee
De mensen die niet willen gaan kunnen zich alvast wat uitleven met wat commentaar. :D |
Leve Nature One ! |
|
|
Config |
tzal wellicht niets worden, zit int weekend van de Belgische verkoop toch al in het buitenland. Niet erg. |
|
|
MikeVee |
Telkens vermelden dat het niet de bedoeling is dat dezelfde mensen 2 weekends gaan, maar ondertussen voor buitenlanders wel een pakket voor beide weekends aanbieden ... |
|
|
MikeVee |
Ticket personalization
You will not immediately receive your tickets. A ticket personalization is necessary. You must personalize each ticket between 17/02 and 16/03. After the personalization you will receive your confirmation tickets by email and mid-June we will send the wristbands by mail to your home address
----------------
Nu nog even dagelijks ID controles doen zodat dit soort zaken ook zin heeft ... |
|
|
BZRK |
quote: | Originally posted by BZRK
Die we weer maar gaan weten als de kaarten verkocht zijn... |
Enige wat ik wou weten, is als derde naam aangekondigd, 3 dagen voor de voorverkoop :happy2:
Above & Beyond :crazy: |
|
|
MikeVee |
10de jaar aanwezig! :happy2: |
|
|
Chichic |
Hello,
I'm currently looking for tickets for Tomorrowland this year and I found a site called tomorrowland2014tickets.eu which claims to give away free tickets due to the 10th anniversary of the festival.
Now I would like to ask if someone of you maybe know this site and can tell me if it's legit or not?
Thanks in advance!
Regards ;) |
|
|
Jakhira |
Looks pretty fake to me, well tried by whoever's responsible though :p |
|
|
|
|