|
Vad pluggar ni? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Memento |
| Läser 20p praktisk filosofi som biämne på systemvetenskap. Tror ni jag valde fel tid att blimklar som systemvetare, eller. Argh |
|
|
| Jre |
Jag hänger väl på denna tråden också!
Elprogramet - Elektronik/Data
2 År KY - Nätverksarkitekt
Jobbar på Skanova Networks (Telia)
som Nätdriftsingenjör.
/ jRe |
|
|
| lonne |
Pluggade samhälle med ekonomisk inriktning på gymnasiet.
Skolan var eller rättare sagt är inget för mig, får panik där.
För tillfället jobbar jag inom hotell/resturangbranschen som
buffevärd på ett hotell i stan. |
|
|
| Aendy |
| Pluggar 120 poäng idrott... typ. |
|
|
| AnD |
| quote: | Originally posted by Endre
första året på SAM.. :( Yeah lixom.
|
samma fast utan it-grejjset... går någon sorts specialutformat kulturinriktat sak. i sollentuna btw... |
|
|
| Singularity |
Pluggade Teknikprogramet - IT inriktning.
Och nu efter lumpen så gör jag inte så mkt alls...:) |
|
|
| dbl |
| pluggade handel och administration på gymnasiet förut, men nu gör jag lumpen. |
|
|
| AC. |
pluggar på KTH i kista 120 pinnar (öppen ingång, för att fatta det kort dataingenkjör) skit tråkigt jag vill och ska byta till något annat.
Vill plugga till jurist. |
|
|
| King of Clubs |
| Har pluggat lite strökurser på universitetet... Skulle vilja läsa grafisk design..... |
|
|
| Ravesquad |
| Har precis börjat på läkarlinjen, innan har ja pluggat historia litteraturvetenskap o ryska på universitetet, bara 6 år kvar nu:rolleyes: |
|
|
| eXton |
| pluggar civilingejör - datateknik precis som reveal, fast jag är inne på 4e året. Börjar närma mig slutet och det känns lite oroligt eftersom jag trivs så bra i Lund. Jag vill inte ut å jobba än så jag ska nog försöka bita mig fast - man får ju studielån i max 6 år =) |
|
|
| ShyTrance |
| Jag går fortfarande i grundskolan =/ klass 9... sista året kvar i min skitskola! :D |
|
|
|
|