return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Vad pluggar ni? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Memento
Läser 20p praktisk filosofi som biämne på systemvetenskap. Tror ni jag valde fel tid att blimklar som systemvetare, eller. Argh
Jre
Jag hänger väl på denna tråden också!

Elprogramet - Elektronik/Data
2 År KY - Nätverksarkitekt

Jobbar på Skanova Networks (Telia)
som Nätdriftsingenjör.

/ jRe
lonne
Pluggade samhälle med ekonomisk inriktning på gymnasiet.

Skolan var eller rättare sagt är inget för mig, får panik där.

För tillfället jobbar jag inom hotell/resturangbranschen som

buffevärd på ett hotell i stan.
Aendy
Pluggar 120 poäng idrott... typ.
AnD
quote:
Originally posted by Endre

första året på SAM.. :( Yeah lixom.

samma fast utan it-grejjset... går någon sorts specialutformat kulturinriktat sak. i sollentuna btw...
Singularity
Pluggade Teknikprogramet - IT inriktning.

Och nu efter lumpen så gör jag inte så mkt alls...:)
dbl
pluggade handel och administration på gymnasiet förut, men nu gör jag lumpen.
AC.
pluggar på KTH i kista 120 pinnar (öppen ingång, för att fatta det kort dataingenkjör) skit tråkigt jag vill och ska byta till något annat.
Vill plugga till jurist.
King of Clubs
Har pluggat lite strökurser på universitetet... Skulle vilja läsa grafisk design.....
Ravesquad
Har precis börjat på läkarlinjen, innan har ja pluggat historia litteraturvetenskap o ryska på universitetet, bara 6 år kvar nu:rolleyes:

eXton
pluggar civilingejör - datateknik precis som reveal, fast jag är inne på 4e året. Börjar närma mig slutet och det känns lite oroligt eftersom jag trivs så bra i Lund. Jag vill inte ut å jobba än så jag ska nog försöka bita mig fast - man får ju studielån i max 6 år =)
ShyTrance
Jag går fortfarande i grundskolan =/ klass 9... sista året kvar i min skitskola! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement