|
די מיותר לא? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
דווקא לא נראה לי כזה מיותר
הרי זה ההמנון שלנו, הוא לא מפריע לאף אחד..
אז מה שאין את זה בשום פורום אחר, אז אנחנו נהיה מיוחדים, כמו שרק ישראלים יודעים:D :D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
התרגום לאנגלית זה התרגום האמיתי
לא אני המצאתי |
לא קשור
מה זה נותן לאנשים?!?!
טמטום לגמרי |
|
|
| MoSH_MaN |
| ההמנון הכי מטומטם זה ההמנון ההולנדי |
|
|
| DjChook |
בלהההההההההההההההההההההה
מה זה ההמנון ההולנדי ?
פשוט שכחתי על מה רציתי להגיב עוד
חחח |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
מיותר מאוד
סתם תופס מקום
לא ממש מעניין אף אחד, יענו מה? אתם לא יודעים תהמנון ?
אז בשביל מי זה ? בשביל הבן אדם וחצי שנכנסים מחול לפה ? זה יותר פדיחות מהראות משהו
לא ראיתי בפורומים אחרים דבר כזה וגם אם היה שם זה גם היה מטומטם
זה פורום טראנס לא פורום םטליטי למה שאני אכנס לפה והראה את ההמנון שלנו תקוע לי מול העניים ? |
אין לך טיפת כבוד אה ....
לא מבין אנשים כמוך |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by NaOren
אין לך טיפת כבוד אה ....
לא מבין אנשים כמוך |
מה הקשר ?
וחוץ מזה אם תקרא את ההודעות תראה שאנשים מביעים דעה לא מתבכיינים |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
מה הקשר ?
וחוץ מזה אם תקרא את ההודעות תראה שאנשים מביעים דעה לא מתבכיינים |
עזוב לא משנה
בדיוק היה לי ויכוח על מישהו בקשר לצבא וזה הרגיז אותי שיש אנשים שלא מעריכים את המדינה שלנו...
ואתה ממה שקראתי הכי לא מבין למה עשו לטרד הזה סטיקי... |
|
|
| Narcotic Mind |
זה מאוד מצחיק שאתה חושב שאתה מבין ואני לא
אם היית יודע לכבד דעה אז אולי הייתי מתייחס למה שאתה אומר
אבל בגלל שאתה בטוח שמה שאתה חושב זה נכון ומובן מעליו אז אין סיבה להתייחס |
|
|
| Hell_Copter |
עשיתם סקר והרוב הצביעו לא...
זה דבר מאוד מיותר ולא נחוץ וזה יורד |
|
|
| luckystrike |
תראו איזה מדינה דמוקרטית אנחנו פה יא אללה !
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
אח שלי אני זה באמת דבר קטן אבל בכל זאת...
אתה לא יכול להגיד שהרוב הצביע לא כי סגרת את הט'רד מוקדם מדי ולא כולם הספיקו להצביע |
דבר ראשון לא אני סגרתי את הט'רד ...
דבר שני אם הייתי זה שרואה אותו קודם במצב הזה גם אני הייתי
סוגר
במצב כזה אתה רואה ש 75 אחוז זה דיי רוב
וגם אם זה היה נשאר עוד כמה ימים אני לא חושב שהייתה מהפכה בקולות ...
זה היה הכיוון
זה לא משהוא נגדך ...
דווקא זה בסיס לרעיון טוב
פשוט לדעתי זה לא המקום בפורום שלנו לתקוע את זה .
גם אם זה ההמנון שלנו .
יענו מה הקשר ?
שאתה בחו"ל אתה מחזיק שלט עם ההמנון ביד ? |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by guetag
אח שלי אני זה באמת דבר קטן אבל בכל זאת...
אתה לא יכול להגיד שהרוב הצביע לא כי סגרת את הט'רד מוקדם מדי ולא כולם הספיקו להצביע |
אחי באמת מה הקטע עם זה ? יענו אם אתם רוצים להראות שיש פה ישראלים אז בואו כל מי שמהפורום פה ישים את הדגל של ישראל באבאטר וזהו ככה יהיה יותר בולט לא??
אם אתם כל כך רוצים להראות את הייצוג שפה
ואם אתם מתעקשים אז תשימו את התקווה ביחד עם הט'רד של החוקים אפשר לשים את שניהם ביחד לעשות דף מסודר עם כל הפרטים על הפורום הישראלי. |
|
|
|
|