return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
די מיותר לא? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tarantula
דווקא לא נראה לי כזה מיותר
הרי זה ההמנון שלנו, הוא לא מפריע לאף אחד..
אז מה שאין את זה בשום פורום אחר, אז אנחנו נהיה מיוחדים, כמו שרק ישראלים יודעים:D :D :D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag


התרגום לאנגלית זה התרגום האמיתי
לא אני המצאתי


לא קשור
מה זה נותן לאנשים?!?!
טמטום לגמרי
MoSH_MaN
ההמנון הכי מטומטם זה ההמנון ההולנדי
DjChook
בלהההההההההההההההההההההה

מה זה ההמנון ההולנדי ?
פשוט שכחתי על מה רציתי להגיב עוד

חחח
NaOren
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
מיותר מאוד
סתם תופס מקום
לא ממש מעניין אף אחד, יענו מה? אתם לא יודעים תהמנון ?
אז בשביל מי זה ? בשביל הבן אדם וחצי שנכנסים מחול לפה ? זה יותר פדיחות מהראות משהו
לא ראיתי בפורומים אחרים דבר כזה וגם אם היה שם זה גם היה מטומטם

זה פורום טראנס לא פורום םטליטי למה שאני אכנס לפה והראה את ההמנון שלנו תקוע לי מול העניים ?



אין לך טיפת כבוד אה ....
לא מבין אנשים כמוך
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by NaOren



אין לך טיפת כבוד אה ....
לא מבין אנשים כמוך


מה הקשר ?


וחוץ מזה אם תקרא את ההודעות תראה שאנשים מביעים דעה לא מתבכיינים
NaOren
quote:
Originally posted by Narcotic Mind


מה הקשר ?


וחוץ מזה אם תקרא את ההודעות תראה שאנשים מביעים דעה לא מתבכיינים

עזוב לא משנה
בדיוק היה לי ויכוח על מישהו בקשר לצבא וזה הרגיז אותי שיש אנשים שלא מעריכים את המדינה שלנו...

ואתה ממה שקראתי הכי לא מבין למה עשו לטרד הזה סטיקי...
Narcotic Mind
זה מאוד מצחיק שאתה חושב שאתה מבין ואני לא
אם היית יודע לכבד דעה אז אולי הייתי מתייחס למה שאתה אומר
אבל בגלל שאתה בטוח שמה שאתה חושב זה נכון ומובן מעליו אז אין סיבה להתייחס
Hell_Copter
עשיתם סקר והרוב הצביעו לא...
זה דבר מאוד מיותר ולא נחוץ וזה יורד
luckystrike
תראו איזה מדינה דמוקרטית אנחנו פה יא אללה !

:)

luckystrike
quote:
Originally posted by guetag


אח שלי אני זה באמת דבר קטן אבל בכל זאת...
אתה לא יכול להגיד שהרוב הצביע לא כי סגרת את הט'רד מוקדם מדי ולא כולם הספיקו להצביע


דבר ראשון לא אני סגרתי את הט'רד ...
דבר שני אם הייתי זה שרואה אותו קודם במצב הזה גם אני הייתי
סוגר
במצב כזה אתה רואה ש 75 אחוז זה דיי רוב
וגם אם זה היה נשאר עוד כמה ימים אני לא חושב שהייתה מהפכה בקולות ...

זה היה הכיוון

זה לא משהוא נגדך ...
דווקא זה בסיס לרעיון טוב

פשוט לדעתי זה לא המקום בפורום שלנו לתקוע את זה .
גם אם זה ההמנון שלנו .
יענו מה הקשר ?
שאתה בחו"ל אתה מחזיק שלט עם ההמנון ביד ?
Pinto
quote:
Originally posted by guetag


אח שלי אני זה באמת דבר קטן אבל בכל זאת...
אתה לא יכול להגיד שהרוב הצביע לא כי סגרת את הט'רד מוקדם מדי ולא כולם הספיקו להצביע


אחי באמת מה הקטע עם זה ? יענו אם אתם רוצים להראות שיש פה ישראלים אז בואו כל מי שמהפורום פה ישים את הדגל של ישראל באבאטר וזהו ככה יהיה יותר בולט לא??
אם אתם כל כך רוצים להראות את הייצוג שפה
ואם אתם מתעקשים אז תשימו את התקווה ביחד עם הט'רד של החוקים אפשר לשים את שניהם ביחד לעשות דף מסודר עם כל הפרטים על הפורום הישראלי.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement