|
ALARM! -> Geen goede feesten meer in Nederland???? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Je stapt eruit???
Beetje mekkerig vind je niet?:tongue2 |
|
|
| DjRV |
| damn dat ging makkelijk!:) |
|
|
| Donna |
| Hm ging t niet om,snap gewoon niet dat mensen niet normaal kunnen discussieren en toch actief op een forum mee willen doen. |
|
|
| DjRV |
| no sherlock,maar dat wisten we al...al komt er steeds meer kwaliteit in discussies moet ik zeggen..... |
|
|
| Blik |
het is toch heel logisch dat mensen eerder kiezen om naar een grote naam te gaan kijken dan naar een helemaal onbekende dj te gaan kijken?
voorbeeld:
als je de keuze hebt om te kijken naar DJ Tiësto in Club <<0>> voor 15 euro entree terwijl in The Matrixx DJ Maurits (ik noem maar een naam :p) staat te draaien voor 5 entree, waar ga je dan naartoe? Naar Tiësto omdat je weet dat hij (over het algemeen) voor een geweldige sfeer zorgt, of naar DJ Maurits die je niet kent en waar je nog nooit van hebt gehoord. Want van Steve Lawler hebben een heleboel mensen nog nooit van gehoord kan ik je wel vertellen.
ik weet zeker dat 99% die hier op het forum zit naar Tiesto zou gaan en niet naar die onbekende dj maurits, en daar hoor ik ook bij, en ik denk dat Donna hier ook bij hoort
correct me if I'm wrong please |
|
|
| Donna |
Nouh daar zit je toch zeker wel fout mee ja;)
Ik wil in principe helemaal niet meer naar feesten waar Tiesto draaid,Capital zou hier een uitzondering van zijn maar tis nog niet zeker of ik daar wel heenga,teveel keuzes te maken en te weinig tijd/geld.
Een feest waar tiesto draaid zorgt voor publiek wat ik niet zoek op een feest,integendeel,ik zou dus eerder voor Dj Maurits kiezen,ookal ligt dat nu ff aan de style die hij zou draaien en de berichten die er over hem werden geschreven bv.
Like je nu zo'n geweldig feest hebt bij Tiesto,veel voorspelbare sets,weinig/geen verassing,en staan met een zooi gasten als haringen in een tonnetje?
Nah no thx,de feesten waar tiesto draaide waren leuk in 2000,in de clubs dan welliswaar,geef mij de mauritsjes maar van tegenwoordig;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Donna
Nouh daar zit je toch zeker wel fout mee ja;)
Ik wil in principe helemaal niet meer naar feesten waar Tiesto draaid,Capital zou hier een uitzondering van zijn maar tis nog niet zeker of ik daar wel heenga,teveel keuzes te maken en te weinig tijd/geld.
Een feest waar tiesto draaid zorgt voor publiek wat ik niet zoek op een feest,integendeel,ik zou dus eerder voor Dj Maurits kiezen,ookal ligt dat nu ff aan de style die hij zou draaien en de berichten die er over hem werden geschreven bv.
Like je nu zo'n geweldig feest hebt bij Tiesto,veel voorspelbare sets,weinig/geen verassing,en staan met een zooi gasten als haringen in een tonnetje?
Nah no thx,de feesten waar tiesto draaide waren leuk in 2000,in de clubs dan welliswaar,geef mij de mauritsjes maar van tegenwoordig;) |
hehe
;)
goed, je hebt wel een punt, tiesto was maar een voorbeeldje, zet daarvoor in de plaats een andere populaire dj die jij wel heel goed vind, dan kies je denk ik toch wel voor die dj toch?
zo gaat het voor veel mensen in ieder geval wel, al was tiesto hier dan een slecht voorbeeld want dat is wel het beste voorbeeld van kuddevolk (het publiek dan hè)
correct me if I'm wrong again :p |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Blik
correct me if I'm wrong again :p |
pfff we blijven niet aan gang,ik heb al een fulltime baan |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DjRV
pfff we blijven niet aan gang,ik heb al een fulltime baan |
en toch heb je genoeg tijd om dit te posten :D |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Blik
en toch heb je genoeg tijd om dit te posten :D |
Sja maar om dat nou bij al je posts te doen met uitleg erbij word een fulltime baan.
| quote: | | Total Posts: 6485 (10.07 posts per day) |
|
|
|
| Blik |
ach, dat zijn maar statistieken :D
ik ben blij als ik tegenwoordig aan 3 posts per dag kom.... |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik hadf meestal gewoon geen geld:D duurde dikke 8 maanden voordat ik voor t eerst alsnog naar Nexus kwam:D |
jij bent een geval apart :D |
|
|
|
|