|
Va ska ni göra under de kommande högtiderna? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
sluta tyst ahhhhhh!!!!!! jag hatar mitt liv just nu!!! :p
take me with you, I don't wnana stay home :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
d kanske blir holland efter jul för mig om ja har tur.
weeeeeeeeeeeeeeeeee
gratis boende, weeee
qontact!!! weeeeeeeee :p | Blir det Innercity eller ? *avis*:conf: |
|
|
| Glorie |
steve, neee... vi åker efter julen...förmodligen
andra fester...stannar över nyår..... om vi nu kommer neeeeeeeeeer. weeeeee :)
hopppppaaaaaaaaaas ..... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Yes... nyår... vilken dag å fylla år på... Men de e soft, alltid ledig, alltid fest... över allt i hela världen.. å bar aför min skull ;) |
*Mindshooter joins discussion
Fan steve..jag har ALLTID undrat varför jag firat nyår...nu vet jag! tack :D
känner värsta julstämningen här i tråden...
Det ska va snö på vinter...1 plusgrad så att det knarrar under fötterna när man är ute och går. Osså kan man kasta snöboll på människor som varit elaka. :disbelief
Sen skare alltid snöa stora snöflingor och inget slask!
när man är ute och går ska man lyssna på Ayumiamasaki - M (Above and beyond remix) för det är en grym låt när det är mörkt och kallt ute.
Sen får man inte glömma hur viktigt det är att ha nån att mysa med i vintermörkret... är lite dåligt på den fronten nu asså :sadgreen:
Får hoppas att allt annat blir som jag vill :D
Hoppas på att jultomten har med sig en fet Midi synth till mig! Jag har varit snäll pojke heeeela året... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Sen får man inte glömma hur viktigt det är att ha nån att mysa med i vintermörkret... är lite dåligt på den fronten nu asså :sadgreen:
|
åhh jag trodde jag va en one of a kind på den fronten :p |
|
|
| Glorie |
| ja får nog tvångsgosa med min katt. :D hon brukar inte gilla dä. hahaha |
|
|
| robstar |
Hmm...
Snart nyår och ja har ingenaning om vad jag ska hitta på.
Är 18 år , bor i Stockholm.
Va gör man? :nervous: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by robstar
Hmm...
Snart nyår och ja har ingenaning om vad jag ska hitta på.
Är 18 år , bor i Stockholm.
Va gör man? :nervous: |
man sätter sig hemma å däckar på överbliven julmat och pepparkakor....de e iaf mina planer typ :p
seriöst de finns fan ingenting att göra om man inte har åldern inne :/ |
|
|
| Glorie |
både rotor (tranceatlantic) å fokused (lovely day) ska väl arrangera fester? kommer ni inte in där? annars finns d väl inte så mycke såna fester att gå på va ja vet :(
eller så kan ja ta me er i mitt handbagae ;) har redan lovat två stycken d .. hohohooh :D |
|
|
| Vizay |
1. jag komme rinte få plats i ditt handbagage....de kan jag lova ;) (får för fan knappt plats på bussen :p)
2. jag e 17.....robstar skulle säkert komma in på dom men de gör inte jag iaf.... :/ |
|
|
| robstar |
Nej Glorie , tror inte ja kommer in där, e 20 års gräns. :/
Så ja vill inte chansa.
Ja vill ju inte ut å lalla på stan heller...lr sitta på nån fylle pub. Hur kul e de?
Blir alltid massa bråk å grejer.
| quote: | | eller så kan ja ta me er i mitt handbagae ;) |
Tack ;)
Önskar att ja hade lite pengar , då skulle ja åka nån annanstans å fira nyår. :) |
|
|
| Glorie |
d skulle va så grymt om man kunde liksom bara anv. nå spell på er som ville hänga me.. så ni bara blev 5 cm höga :D (kunde ja förvara er i min handväska...mmm, ni skulle få ligga på nån mjuk kudde såklart.. å sen när vi kom fram kunde ni bli stora igen... å så gick vi på fest.. å sen samma procedur när vi kom tillbaka till sthlm ;)
vore grymt najs |
|
|
|
|