return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Gil Shwartz - My Anthem (Original Mix) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
מוריד
תגובה תבוא מחר
arik
אין ספק טרק בן זונה טוב
9\10
לא נתתי 10 כי יש איזה משהו קטוע בבילדאפ
יש שמה משהו שלא קשור כזה

אבל בסך הכל טרק ממש יפה
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by arik
אין ספק טרק בן זונה טוב
9\10
לא נתתי 10 כי יש איזה משהו קטוע בבילדאפ
יש שמה משהו שלא קשור כזה

אבל בסך הכל טרק ממש יפה



מה לא קשור?
arik
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



מה לא קשור?

קשה לי להסביר
אבל שמגיע הסינטיסיזר העצבני
אז זה מתחיןל נחמד העלייה
ואז נגיד יש איזה ירידה ואחר כך עוד פעם עלייה ומשהו שם קצת לא קשור בתווים
Gil Shwarts
על איזה דקה אנחנו מדברים פה?
Flotser
אהבתי

:wtf:

באמת טראק יפה ובנוי טוב, חוץ מאולי דבר אחד...
יש את הקטע הצליל הנמוך הזה שאתה שם ברקע לאורך כמעט כל השיר כמו ב
-:48
הצליל הזה פששוט הופך את הטראק להשמע חובבני, זה מין צליל לא נקי כזה אלא משהו כאילו זה יצא מאיזה סינטי ישן..
IfYouKnowWhatIMean...

חוץ מזה באמת יפה , גם ממש אהבתי את הסוף ככה ב6 דקות,!
oDrori
נראה לי שזה באמת הדבר הכי טוב ששמעתי ממך... הסאונדים שבד"כ מפריעים לי בהפקות שלך באמת לא הפריעו,
אהבתי את הסטרינג בהתחלה אבל נראה לי הפתיחה מעט ארוכה ואטמוספרית מדי... חוץ מזה אין לי תמונות חוץ מהבאס, אבל זה אני מניח
stricktly personal
Scorchio
טוב גיל באמת אחלה טראק
מלודיה יפה
אני חושב שאתה צריך לעשות מזה סימן ההיכר שלך
nesher
DJ_Gil_Shwartz_-_My_Anthem_Original_Mix-Vinyl-2002.CaN
עכשיו בחנויות התקליטים המובחרות
מישהו מוכן לתת לי מקום חברה?
משהו קטן
סך הכל זה 11 מגה
YuVaL
quote:
Originally posted by nesher
DJ_Gil_Shwartz_-_My_Anthem_Original_Mix-Vinyl-2002.CaN
עכשיו בחנויות התקליטים המובחרות
מישהו מוכן לתת לי מקום חברה?
משהו קטן
סך הכל זה 11 מגה


חחחחחחחחחחח
אפילו טאג אתה לא יודע איך לעשות..
:D
יא חובבן
חוץ מזה זה לא ווינל...

t0xIc
quote:
Originally posted by nesher
DJ_Gil_Shwartz_-_My_Anthem_Original_Mix-Vinyl -2002.CaN
עכשיו בחנויות התקליטים המובחרות
מישהו מוכן לתת לי מקום חברה?
משהו קטן
סך הכל זה 11 מגה


Dj_Gil_Shwartz_-_My_Anthem-Promo_Cdr-2002-Can
Vortex_SA
אוקי, נשמע נחמד, יש מלודיה יפה, קצב נחמד... הדבר היחיד שהפריע לי זה הסאונד הכללי שלך ה"קצוץ" הזה, לצלילים חסר מרחב, הם קטועים, בקצב ובבס זה דווקא פועל לטובתך, אבל לא במלודיה, אני מציע לך לסדר את הקיטועיות הזאתי ואז בכלל הטראק יגיע לרמה אחרת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement