|
New Hard Trance Track
|
View this Thread in Original format
| mckey_21 |
hi all !
..a new track is available on my page !
All systems go (DJ T.Urban Remix)
"148 BPM Remix by DJ T.Urban from Germany. The Track has some nice 303 lines & pads....get ready for some hard stuff !! I especially like the flanger vocal...really cool"
feedback is welcome.....
url: http://www.mp3.com/mckeytraxx
DJ Mckey |
|
|
| Wurm |
Ich liebe "All Systems Go"!
(Thanks to the Cold War, I got to live in Germany in the early 80's, but I never learned enough of the language (I was only 6 when I moved there.)) |
|
|
| mckey_21 |
| quote: | Originally posted by Wurm
Ich liebe "All Systems Go"!
(Thanks to the Cold War, I got to live in Germany in the early 80's, but I never learned enough of the language (I was only 6 when I moved there.)) |
danke ! :D
my best fans comes from canada & israel ! :toocool: |
|
|
| E*Master |
| 2002 und Traxx to Exhale sind meine lieblinge aus deinem songs. :D. Sag mal, welches Software benutz du deine Tracks zu machen? Reason 2.0? Keep up the good work :D |
|
|
| LazerGuy |
| haha check deine Grammatik mal |
|
|
| mckey_21 |
| quote: | Originally posted by E*Master
2002 und Traxx to Exhale sind meine lieblinge aus deinem songs. :D. Sag mal, welches Software benutz du deine Tracks zu machen? Reason 2.0? Keep up the good work :D |
hehe nicht schlecht :eyes: , danke das dir die traxx gefallen ! ;)
i use fruityloops 3.4 !!
greetz to the party people from London / Ontario ;) |
|
|
| E*Master |
| quote: | Originally posted by LazerGuy
haha check deine Grammatik mal |
lol Hey, ich bin schon seit mein 9. Lebensjahr hir ihn Kanada gefesselt |
|
|
| mckey_21 |
| quote: | Originally posted by E*Master
lol Hey, ich bin schon seit mein 9. Lebensjahr hir ihn Kanada gefesselt |
hey viele deutsche hier, hätte ich nicht gedacht :eek: |
|
|
| LazerGuy |
| quote: | Originally posted by E*Master
lol Hey, ich bin schon seit mein 9. Lebensjahr hir ihn Kanada gefesselt |
lol, musst mich nicht ernst nehmen...tut gut mal nen bischen deutsch zu sprechen. :) |
|
|
| E*Master |
| quote: | Originally posted by LazerGuy
lol, musst mich nicht ernst nehmen...tut gut mal nen bischen deutsch zu sprechen. :) |
Da hast Du recht :D. |
|
|
| E*Master |
| quote: | Originally posted by LazerGuy
lol, musst mich nicht ernst nehmen...tut gut mal nen bischen deutsch zu sprechen. :) |
Da Hast Du Recht. hehe, mckey_21, wir sind die einzigen zwei in Toronto lol |
|
|
| mckey_21 |
| ALLES KLAR ! :tongue2 |
|
|
|
|