return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Toronto & Southern Ont.

Pages: [1] 2 
New Hard Trance Track
View this Thread in Original format
mckey_21
hi all !
..a new track is available on my page !

All systems go (DJ T.Urban Remix)
"148 BPM Remix by DJ T.Urban from Germany. The Track has some nice 303 lines & pads....get ready for some hard stuff !! I especially like the flanger vocal...really cool"

feedback is welcome.....
url: http://www.mp3.com/mckeytraxx

DJ Mckey
Wurm
Ich liebe "All Systems Go"!

(Thanks to the Cold War, I got to live in Germany in the early 80's, but I never learned enough of the language (I was only 6 when I moved there.))
mckey_21
quote:
Originally posted by Wurm
Ich liebe "All Systems Go"!

(Thanks to the Cold War, I got to live in Germany in the early 80's, but I never learned enough of the language (I was only 6 when I moved there.))


danke ! :D
my best fans comes from canada & israel ! :toocool:
E*Master
2002 und Traxx to Exhale sind meine lieblinge aus deinem songs. :D. Sag mal, welches Software benutz du deine Tracks zu machen? Reason 2.0? Keep up the good work :D
LazerGuy
haha check deine Grammatik mal
mckey_21
quote:
Originally posted by E*Master
2002 und Traxx to Exhale sind meine lieblinge aus deinem songs. :D. Sag mal, welches Software benutz du deine Tracks zu machen? Reason 2.0? Keep up the good work :D


hehe nicht schlecht :eyes: , danke das dir die traxx gefallen ! ;)
i use fruityloops 3.4 !!

greetz to the party people from London / Ontario ;)
E*Master
quote:
Originally posted by LazerGuy
haha check deine Grammatik mal



lol Hey, ich bin schon seit mein 9. Lebensjahr hir ihn Kanada gefesselt
mckey_21
quote:
Originally posted by E*Master



lol Hey, ich bin schon seit mein 9. Lebensjahr hir ihn Kanada gefesselt


hey viele deutsche hier, hätte ich nicht gedacht :eek:
LazerGuy
quote:
Originally posted by E*Master



lol Hey, ich bin schon seit mein 9. Lebensjahr hir ihn Kanada gefesselt

lol, musst mich nicht ernst nehmen...tut gut mal nen bischen deutsch zu sprechen. :)
E*Master
quote:
Originally posted by LazerGuy

lol, musst mich nicht ernst nehmen...tut gut mal nen bischen deutsch zu sprechen. :)


Da hast Du recht :D.

E*Master
quote:
Originally posted by LazerGuy

lol, musst mich nicht ernst nehmen...tut gut mal nen bischen deutsch zu sprechen. :)


Da Hast Du Recht. hehe, mckey_21, wir sind die einzigen zwei in Toronto lol
mckey_21
ALLES KLAR ! :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement