|
Heb hulp nodig: CD met Cue file branden!
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
Hey,
Heb eindelijk sinds een paar dagen een brander maar nu wil ik een cd gaan branden die ik van internet heb...en er zit dus een cue-file bij.
Zou iemand me misschien kunnen uitleggen hoe dit werkt, ik heb nero als brandsysteem
Greetz Muppet |
|
|
| blighty |
Hi Muppet,
Je moet de cue file laden in een programma als CDRwin. Daar wordt de data in tracks gescheiden en kun je branden.
Greetings,
Blighty |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Volgende keer gewoon ff de search functie gebruiken aub.
http://www.tranceaddict.com/forums/...rder=descending
Mocht je er niet uitkomen dan MSN je me maar ff.
**EDIT**
//OK, weer ff open omdat er nog wel meer mensen zullen zijn die niet weten hoe dit in elkaar steekt.
MAAR LEES AUB DIE THREAD HIERBOVEN DOOR!!!!!!! |
|
|
|
|