return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Nieuw mixje (pg. 3)
View this Thread in Original format
Donna
Luvely,luvely,luvely:)
1 nummer ofzo welke ik wat minder vind,teveel uhmmmm uhhhhh disco-achtig? Dunno hoek t moet zeggen maar dat was 1 nummer wat ik niet echt lekker vond,verder,heerlijk!:)
Jappio
Vet setje weer Leander, had nie anders verwacht na zaterdag natuurlijk!

Veel suc6 met draaien, ga zo door! :D

lekkere afsluiter ook :)
Leander
quote:
Originally posted by Donna
Luvely,luvely,luvely:)
1 nummer ofzo welke ik wat minder vind,teveel uhmmmm uhhhhh disco-achtig? Dunno hoek t moet zeggen maar dat was 1 nummer wat ik niet echt lekker vond,verder,heerlijk!:)


Je bedoelt waarschijnlijk die plaat van Cosmos (Take me with you),
die is ook wel een tikkeltje disco ja :)

Ik vond 'm zo schattig dat ik 'm wel moest kopen (en draaien...) :clown:
Eye-Riz
Leander, je krijgt steeds meer platen die ik al tijden heb... oneerlijk, ik dacht dat ik de enige was :(
;)

nee hoor schatje, koop en draai ze maar lekker :)
ik zal je setje gauw eens downen. Maar wanneer komen de sets van Nexus 29-4-02 nou eens online? Dat beloof je al tijden!!!
Dj Lex
Top setje (Y)
TranceFool
Ik hebbem gister ook ff gedownload....luister em net voor de 2e keer en vind em echt super. Echt heel relaxed. Kende maar iets van 4 plaatjes, luister eigenlijk erg weinig progressive. Maar klinkt echt super, lekker opgebouwd en heel goed gemixt ook. :)
Dus als je je nog es verveelt, mag je nog wel eens een setje opnemen hor ;)
DJ_Siesta
ik had aan de tracklist aan gezien dattet een fatte mix was

ik had um vanoctend op de fiets, echt relaxt, goeie overgangen enzo, echt heel lekker, deze gaat vaker mee op de fiets:D


dankje voor de mix, enga zoo door :)


groetjes
DJ_Massive
hey kerel,

op zn zachtst gezegd misschien een beetje late reply van me:p

maarre ik leech m nu ook ff ;)

super tracklisting van de mix
Flipper01
Ik heb hem gister ook ff binnegehaald met zo'n 85 kb/sec!! :D

Klinkt errug lekker
DJ_Massive
WHAAAAAAAAAAA

net vanochtend ff die mix geluisterd. echt VET!!!

:D :D :D

Flipper01
Heb je de volgende mix al af????
Ik vind hem echt heerlijk!!
Vooral de Chicks on Speed remix van Accelerator rules!! :D
Disney
Heeft even geduurd, maar heb hem eindelijk geluisterd en hij is...

MEGA relaxed!!!

Dat wordt ff op een cd'tje branden zodat we in de auto ook kunnen genieten. Toevallig een cue-file??? (Anders frommel ik hem zelf wel in elkaar).

Als je weer zo'm lekker mixje hebt, dan zien we hem hier graag weer geloof ik :D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement