|
Nieuw mixje (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Luvely,luvely,luvely:)
1 nummer ofzo welke ik wat minder vind,teveel uhmmmm uhhhhh disco-achtig? Dunno hoek t moet zeggen maar dat was 1 nummer wat ik niet echt lekker vond,verder,heerlijk!:) |
|
|
| Jappio |
Vet setje weer Leander, had nie anders verwacht na zaterdag natuurlijk!
Veel suc6 met draaien, ga zo door! :D
lekkere afsluiter ook :) |
|
|
| Leander |
| quote: | Originally posted by Donna
Luvely,luvely,luvely:)
1 nummer ofzo welke ik wat minder vind,teveel uhmmmm uhhhhh disco-achtig? Dunno hoek t moet zeggen maar dat was 1 nummer wat ik niet echt lekker vond,verder,heerlijk!:) |
Je bedoelt waarschijnlijk die plaat van Cosmos (Take me with you),
die is ook wel een tikkeltje disco ja :)
Ik vond 'm zo schattig dat ik 'm wel moest kopen (en draaien...) :clown: |
|
|
| Eye-Riz |
Leander, je krijgt steeds meer platen die ik al tijden heb... oneerlijk, ik dacht dat ik de enige was :(
;)
nee hoor schatje, koop en draai ze maar lekker :)
ik zal je setje gauw eens downen. Maar wanneer komen de sets van Nexus 29-4-02 nou eens online? Dat beloof je al tijden!!! |
|
|
| TranceFool |
Ik hebbem gister ook ff gedownload....luister em net voor de 2e keer en vind em echt super. Echt heel relaxed. Kende maar iets van 4 plaatjes, luister eigenlijk erg weinig progressive. Maar klinkt echt super, lekker opgebouwd en heel goed gemixt ook. :)
Dus als je je nog es verveelt, mag je nog wel eens een setje opnemen hor ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
ik had aan de tracklist aan gezien dattet een fatte mix was
ik had um vanoctend op de fiets, echt relaxt, goeie overgangen enzo, echt heel lekker, deze gaat vaker mee op de fiets:D
dankje voor de mix, enga zoo door :)
groetjes |
|
|
| DJ_Massive |
hey kerel,
op zn zachtst gezegd misschien een beetje late reply van me:p
maarre ik leech m nu ook ff ;)
super tracklisting van de mix |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb hem gister ook ff binnegehaald met zo'n 85 kb/sec!! :D
Klinkt errug lekker  |
|
|
| DJ_Massive |
WHAAAAAAAAAAA
net vanochtend ff die mix geluisterd. echt VET!!!
:D :D :D |
|
|
| Flipper01 |
Heb je de volgende mix al af????
Ik vind hem echt heerlijk!!
Vooral de Chicks on Speed remix van Accelerator rules!! :D |
|
|
| Disney |
Heeft even geduurd, maar heb hem eindelijk geluisterd en hij is...
MEGA relaxed!!!
Dat wordt ff op een cd'tje branden zodat we in de auto ook kunnen genieten. Toevallig een cue-file??? (Anders frommel ik hem zelf wel in elkaar).
Als je weer zo'm lekker mixje hebt, dan zien we hem hier graag weer geloof ik :D:D:D |
|
|
|
|