|
עוצו לי עצה ! בקשר לאיסיקייו ...
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
קיצר העסק כזה - אני מתקין את כל התוכנות מחדש
ובדיוק באתי להוריד איסיקיו ...
העניין הוא שהסיבה שעברתי בפעם הקודמת ל
MSN
זה בגלל שהאיסיקיו נהיה יותר מדי מסובך
והם התפלצנו עם יותר מדי דברים התוך התוכנה הזאת שגם ככה אף אחד
לא משתמש בהם וסתם מעמיסים פול חרא
על המחשב ...
בכל מקרה נכנסתי לאתר של איסיקיו וראיתי משהוא שנראה לי חדש
LITE ICQ
כנסו ותראו :
http://web.icq.com/
זה יענו איסיקיו מקוצר - רק עם הדברים שבאמת משתמשים
והכרחיים ...
מה אתם אומרים ? מישהוא מכם מכיר את זה ?
מה עדיף ?
ודרך אגב תוסיפו פה את המספרי איסיקיו שלכם שיהיה לי להוסיף |
|
|
| Narcotic Mind |
לדעתי הכי כדאי לך להתקין
icq 2001
זה די מתמצת את מה שאתה צריך ולא עושה בעיות ורעשים מיותרים
האיי סי קיו שלי
65996455
נ.ב אני לא בטוח שיש מאיפה להוריד את
2001
מהאתרים הגדולים כי כולם עברו ל2002
אז אם אתה רוצה אני יכול לשלוח לך את ההתקנה של 2001
היא עדיין על המחשב שלי |
|
|
| DjChook |
שקטטטט אל תקשיב להם
אם אתה אוהב
MSN
אז תשתמש ב
TRILLIAN
יא איש צבא
גם יהיה לך
MSN
וגם
ICQ
באותה תוכנה
משהו בן-זונה |
|
|
| YuVaL |
מורן
התקנתי את זה היום
זה אחלה של דבר
רק הבעיה זה שזה לא נותן לך לסדר ת'משתמשים לפי
Online/Away/NA
ואז הכל מתבלגן..
אני במילה שבוע הבאה קונה מחשב חדש
אז אין לי כח להתקין ת'מלא מחדש |
|
|
| MoSH_MaN |
יאללה לך על 2002 המלא והחדש
הלייט
לא שם אותם אווי
וזה סתם
קובץ אץה אפילו לא יכול לשלוח
ICQ
רולז
אך תיהיה פרש |
|
|
| DjChook |
| מה כולכם שמתם את האווטר הזה ?! |
|
|
| NaOren |
גבר...
אי סי קיו שולטטט
תוריד את המלא, אני לא מבין מה הבעיה שלך איתו?
אין בו שום בעיות....
זה המספר שלי:
83975269 |
|
|
| t0xIc |
מממ האי סי קיו הכי טוב בקיצר!
אני מישתמש ב 2002
לדעתי הוא הכי טוב ויש גם איזה פנוקציה
שאתה מוריד את כל החרא מהאי סי קיו
רק שאאני לא זוכר איפה זה ואיך עושים אתזה
בקיצר באמת מה קרה כולם עם האווטר הזה?!@$
מממ והאי סי קיו שלי הוא
69300521 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה כולכם שמתם את האווטר הזה ?! |
אני הבאתי את זה והבאתי ליובל את הלינק שאליו העלתי את זה... :D
אחי... תעשה כבר איי סי קיו אל תעצבן אותי עוד פעם!!!!!! :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני הבאתי את זה והבאתי ליובל את הלינק שאליו העלתי את זה... :D
אחי... תעשה כבר איי סי קיו אל תעצבן אותי עוד פעם!!!!!! :) |
עשיתי :)
וגם נראה לי יחליף לאבתר הזה !
זה הרשמי של ישראל !
מאיפה הבאתם את זה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עשיתי :)
וגם נראה לי יחליף לאבתר הזה !
זה הרשמי של ישראל !
מאיפה הבאתם את זה ? |
מאיפה הבאת את זה... :D
אל תדאג לי...
קיצר אתם מוזמנים כולכם לשים אותו
אם הייתי רוצה בלעדיות לא הייתי מביא את הלינק שהעלתי אליו ליובל... |
|
|
| DjChook |
חחח מורן אתה לא מקשיב לי
תתקין
T-R-I-L-L-I-A-N |
|
|
|
|