return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
עוצו לי עצה ! בקשר לאיסיקייו ...
View this Thread in Original format
luckystrike
קיצר העסק כזה - אני מתקין את כל התוכנות מחדש
ובדיוק באתי להוריד איסיקיו ...

העניין הוא שהסיבה שעברתי בפעם הקודמת ל
MSN
זה בגלל שהאיסיקיו נהיה יותר מדי מסובך
והם התפלצנו עם יותר מדי דברים התוך התוכנה הזאת שגם ככה אף אחד
לא משתמש בהם וסתם מעמיסים פול חרא
על המחשב ...

בכל מקרה נכנסתי לאתר של איסיקיו וראיתי משהוא שנראה לי חדש
LITE ICQ
כנסו ותראו :
http://web.icq.com/

זה יענו איסיקיו מקוצר - רק עם הדברים שבאמת משתמשים
והכרחיים ...

מה אתם אומרים ? מישהוא מכם מכיר את זה ?
מה עדיף ?
ודרך אגב תוסיפו פה את המספרי איסיקיו שלכם שיהיה לי להוסיף
Narcotic Mind
לדעתי הכי כדאי לך להתקין
icq 2001
זה די מתמצת את מה שאתה צריך ולא עושה בעיות ורעשים מיותרים

האיי סי קיו שלי
65996455

נ.ב אני לא בטוח שיש מאיפה להוריד את
2001
מהאתרים הגדולים כי כולם עברו ל2002
אז אם אתה רוצה אני יכול לשלוח לך את ההתקנה של 2001
היא עדיין על המחשב שלי
DjChook
שקטטטט אל תקשיב להם

אם אתה אוהב
MSN
אז תשתמש ב
TRILLIAN

יא איש צבא

גם יהיה לך
MSN
וגם
ICQ
באותה תוכנה

משהו בן-זונה
YuVaL
מורן
התקנתי את זה היום
זה אחלה של דבר
רק הבעיה זה שזה לא נותן לך לסדר ת'משתמשים לפי
Online/Away/NA
ואז הכל מתבלגן..
אני במילה שבוע הבאה קונה מחשב חדש
אז אין לי כח להתקין ת'מלא מחדש
MoSH_MaN
יאללה לך על 2002 המלא והחדש
הלייט
לא שם אותם אווי
וזה סתם
קובץ אץה אפילו לא יכול לשלוח

ICQ
רולז

אך תיהיה פרש
DjChook
מה כולכם שמתם את האווטר הזה ?!
NaOren
גבר...
אי סי קיו שולטטט

תוריד את המלא, אני לא מבין מה הבעיה שלך איתו?
אין בו שום בעיות....

זה המספר שלי:
83975269
t0xIc
מממ האי סי קיו הכי טוב בקיצר!
אני מישתמש ב 2002
לדעתי הוא הכי טוב ויש גם איזה פנוקציה
שאתה מוריד את כל החרא מהאי סי קיו
רק שאאני לא זוכר איפה זה ואיך עושים אתזה

בקיצר באמת מה קרה כולם עם האווטר הזה?!@$
מממ והאי סי קיו שלי הוא

69300521
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מה כולכם שמתם את האווטר הזה ?!


אני הבאתי את זה והבאתי ליובל את הלינק שאליו העלתי את זה... :D

אחי... תעשה כבר איי סי קיו אל תעצבן אותי עוד פעם!!!!!! :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אני הבאתי את זה והבאתי ליובל את הלינק שאליו העלתי את זה... :D

אחי... תעשה כבר איי סי קיו אל תעצבן אותי עוד פעם!!!!!! :)


עשיתי :)

וגם נראה לי יחליף לאבתר הזה !
זה הרשמי של ישראל !
מאיפה הבאתם את זה ?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike


עשיתי :)

וגם נראה לי יחליף לאבתר הזה !
זה הרשמי של ישראל !
מאיפה הבאתם את זה ?


מאיפה הבאת את זה... :D
אל תדאג לי...
קיצר אתם מוזמנים כולכם לשים אותו
אם הייתי רוצה בלעדיות לא הייתי מביא את הלינק שהעלתי אליו ליובל...
DjChook
חחח מורן אתה לא מקשיב לי

תתקין

T-R-I-L-L-I-A-N
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement