|
<< Prins Claus Overleden >>
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
| Ik zie het net op t nieuws, 19:00 gestorven |
|
|
| Teknikol |
| man ik d8 dat je maar wat zat te lullen, kheb het meteen getjekt, en het is nog waar ook! Ik kan het ff niet geloven...je weet toch dat die man niet 100% fit is, maar ik verw8 het nou niet echt:( |
|
|
| Dj Lex |
| Mwa had eigenlijk wel verwacht dat hij dit jaar zou overlijden. Ze gezondheid kwakkelde al zo lang op en neer. Komt voor mij niet als een verrassing |
|
|
| -TAIS- |
| Tja, wat moet ik zeggen.. het zat er aan te komen, toch is het dan altijd nog wel onverwachts... |
|
|
| blighty |
Hi all,
Echt verschrikkelijk nieuws, al is het geen verassing gezien zijn lichamelijke conditie. Ik heb echt medelijden met de familie :(
Greetings,
Blighty |
|
|
| TranceFool |
Ja tis klote...aan de andere kant misschien beter voor hem want zo is het ook geen leven, wel erg klote voor de familie :(
rip |
|
|
| DanceTrend |
Tja ik vind het niet klote ofzo... Wel voor de familie enzo, maar het zat er al zo duidelijk aan te komen..
Tja kweetniet, maar ik vind er eigenlijk helemaal nix van.. Alleen jammer voor familie, maar verder... :conf: |
|
|
| @ddicted |
Volgens mij is hij zelf beter af zo, hij is in leven gehouden als een kasplantje lijkt wel. Geen verrassing wel erg triest.
RIP |
|
|
| jploveparade |
Het was een man met humor die tegen zijn eigen karakter in altijd op de achtergrond heeft moeten leven maar zich desondanks al die jaren heeft weten te redden
Moge de engelen hem goed verzorgen :) |
|
|
| mastah jc |
| idd geen verassing! Toch jammer twas een goeie man!! Wel beter voor hem denkik na al dat lijden.... |
|
|
| Blik |
jammer ja
tis beter zo, voor zichzelf en voor de belastingbetaler.... |
|
|
|
|