return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Welke platen uit de set van Tiesto @ Extrema waren te herkennen?
View this Thread in Original format
Elpie
Tot mijn grote spijt moet ik zeggen dat ik uit de extreem gave set van Tiesto slechts 1 plaat heb kunnen herkennen en dat was Age of Love. Al weet ik natuurlijk niet welke versie :(
Omdat deze set natuurlijk ook weer niet is opgenomen probeer ik het via de weg van losse platen om de melodie'en van deze set bij elkaar te krijgen.
Welke hebben jullie herkend?
Smirnoff
Ik vind dat Tiesto de laatste tijd veel sets heeft neergezet die erg op elkaar lijken.

mijn tip* : ga een set luisteren welke wel is opgenomen en pak de tracklist erbij !!

Succes !:p
tijs08
quote:
Originally posted by Elpie
1 plaat heb kunnen herkennen en dat was Age of Love. Al weet ik natuurlijk niet welke versie :(


het zal waarschijnlijk de (Mr Sam) remix zijn.. deze draait Armin ook de laatste tijd

suc6 voor de rest....
Blik
quote:
Originally posted by Smirnoff
Ik vind dat Tiesto de laatste tijd veel sets heeft neergezet die erg op elkaar lijken.

mijn tip* : ga een set luisteren welke wel is opgenomen en pak de tracklist erbij !!

Succes !:p


laten er nu net 2 sets zijn waar tiesto heel anders draait dan de voorgaande paar maanden, deze op extrema en in de matrixx
Smirnoff
ow... dat van de matrixx had ik gelezen van extrema wist ik niet..

tip 2* : Bel tijs effe :D:D
Disney
Kan me vergissen, maar volgens mij heb ik Frank Traxx - Nebuchan (ORGAN Remix) gehoord. En ook Jericho - Personal Reflexion heb ik langs horen komen. Anderen schieten me misschien nog wel te binnen...

Het was een set zonder echte opbouw, met keiharde platen en af een toe een klein beetje trance ertussen, maar ik vond hem erg lekker :)

Vooral de eerste plaat was HARD!!! Don Londi was klaar, deuren van beursgebouw gingen even open voor de nodige frisse lucht en toen begon ie met een snoeiharde plaat (ID please :D) te stampen. Dikke knal van het vuurwerk, grote vlammen voor het podium en nog wat meer vuurwerk :D :D :D

Al met al goed om eens wat verassends van Tiesto te horen. Op deze manier blijft het leuk om naar hem toe te gaan.

GRTZ

[edit] Nalin & Kane - Open Your Eyes (was de laatste geloof ik...) [\edit]

[edit] Frank Biazzi - Turbulence [\edit]
tango
Plastic Boy - Silverbath
Vitalic - La rock 01
Sapphire Cut - Free your mind (DT Twisted mix)
Mark Norman - Faith (2de plaat LOL)

grtz,
TNG
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik


laten er nu net 2 sets zijn waar tiesto heel anders draait dan de voorgaande paar maanden, deze op extrema en in de matrixx


Sets als in "ook op mp3"? Nee toch?
Elpie
Thx voor zover er al een paar platen bekend zijn!
Het was inderdaad een ontzettend goed feestje, en Tiesto draaide zekers ongekend hard. Blijkbaar draaide hij in de Night Life 3 oktober ook al ontzettend lompe nummers maar daar is voor zover ik weet ook erg weinig van bekend.
Misschien dat er nog wat eigen productie tussen zat, maar daar valt denk ik alleen maar van te dromen ;)

Enne SuggLe, zeker dat deze livesets niet op mp3 te krijgen zijn.
Als ze op cd verschijnen wil ik er best wel de belachelijk dure prijs voor betalen die ze dan toch wel zullen hanteren :D
ryo
quote:
Originally posted by Elpie
Thx voor zover er al een paar platen bekend zijn!
Het was inderdaad een ontzettend goed feestje, en Tiesto draaide zekers ongekend hard. Blijkbaar draaide hij in de Night Life 3 oktober ook al ontzettend lompe nummers maar daar is voor zover ik weet ook erg weinig van bekend.
Misschien dat er nog wat eigen productie tussen zat, maar daar valt denk ik alleen maar van te dromen ;)

Enne SuggLe, zeker dat deze livesets niet op mp3 te krijgen zijn.
Als ze op cd verschijnen wil ik er best wel de belachelijk dure prijs voor betalen die ze dan toch wel zullen hanteren :D


Hij draaide in Nightlive redelijk diep, ik vond het in ieder geval een erg goede set met goede opbouw en niet zoveel bekende platen. Vooral het eerste deel was redelijk progressive, daarna toch weer iets bekendere dingen enzo. Platen die ik gehoord heb zijn in ieder geval:

King Unique - Sugar High
D*Note - Shed My Skin (... remix)
Jones & Stephenson - First Rebirth (Airwave Remix) O ja er is natuurlijk niemand die weet hoe die megavette plaat heet die hij na deze draaide he :)
Vimana - We Came (:D)
Age Of Love - Age Of Love (NIET Mr Sam remix)
Nalin & Kane - Open Your Eyes
Lethal Industry
Umek - Gatex
Plastic Boy - Silverbath
Frank Biazzi - Turbulence
Viframa - Cristalle
Viframa - Cristalle (Katana vs. Precision Remix als ik me niet vergis :))

En dat was het wel wat ik herkende...

tango
quote:
Originally posted by ryo


Hij draaide in Nightlive redelijk diep, ik vond het in ieder geval een erg goede set met goede opbouw en niet zoveel bekende platen. Vooral het eerste deel was redelijk progressive, daarna toch weer iets bekendere dingen enzo. Platen die ik gehoord heb zijn in ieder geval:

King Unique - Sugar High
D*Note - Shed My Skin (... remix)
Jones & Stephenson - First Rebirth (Airwave Remix) O ja er is natuurlijk niemand die weet hoe die megavette plaat heet die hij na deze draaide he :)
Vimana - We Came (:D)
Age Of Love - Age Of Love (NIET Mr Sam remix)
Nalin & Kane - Open Your Eyes
Lethal Industry
Umek - Gatex
Plastic Boy - Silverbath
Frank Biazzi - Turbulence
Viframa - Cristalle
Viframa - Cristalle (Katana vs. Precision Remix als ik me niet vergis :))

En dat was het wel wat ik herkende...


Ik wil je niet aanvallen, maar die set is niet te vergelijken met die op extrema. Vreemd genoeg draaide hij op dit 'techno' event niet eens gatex :eek:

verder draaide tiesto nog:

Dj Tomcraft - Loneliness
Flash - The day after
Chemical brothers - Battle Weapon 6
Renato Cohen - Pontape

grtz,
TNG
ryo
Ik heb de set van Extrema niet gehoord helaas, ik kan die van Nightlive alleen vergelijken met die sets die ik de laatste tijd wel gehoord heb en ik moet zeggen dat ik het toch een stuk beter dan verwacht vond. Die sets die ik wel gehoord heb waren meestal toch aardig hetzelfde, zijn ook genoeg threads geloof ik erover dat ie altijd zelfde platen draaide afgelopen tijd, maar ik heb nu zeker 10 platen gehoord die ik echt niet kende, dus dat vond ik toch wel aardig. Maar zoals gezegd, kan niks vergelijken met Extrema, want die heb ik niet gehoord :)

grtz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement