|
zwaar ongeluk in Den Haag (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Gurian |
| Heel veel sterkte!!!! |
|
|
| Otte |
Bij deze wil ik je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat de veroorzaker van dit verschrikkelijke ongeluk zijn straf niet ontloopt.
Ik werd er stil van toen ik je verhaal las.
Otte |
|
|
| kolkiewolkie |
OW MAN, dit zuigt echt
sterkte dr mee.
wat heb die roemeen nou eigenlijk dan (dat had ik, meen ik, niet gelezen). waarschijnlijk nix, want das heel vaak zo in zulke gevallen :mad: :mad: |
|
|
| Rinus |
Ik kreeg serieus kippevel bij het lezen van dit verhaal.
Ik wens jouw en je familie echt veel sterkte.
Rinus |
|
|
| Little Theseus |
| Magik, ik weet hoe je je in zo'n periode kunt voelen, heel veel sterkte de komende dagen. |
|
|
| ChooChoo |
Dit is echt klote.:(
Veel sterkte! |
|
|
| Miss Proximus |
Hey veel sterkte man :(
Niet fijn om te horen..ik hoop dat ze het redt! |
|
|
| Jappio |
Ik kan ook niet veel anders dan je sterkte wensen in deze moeilijke periode. Het ergste is dat je ook niet anders kan dan afwachten..
HEEL VEEL STERKTE MAGIK! |
|
|
| blighty |
| Verschrikkelijk man, enorm veel sterkte gewenst!! |
|
|
| hamburgerboefje |
| Woo das wel een heftig verhaal zeg :confused: , heel veel sterkte gewenst, en nu maar hopen dat ze der weer bovenop komt |
|
|
| Joost008 |
| Hartstikke veel sterkte Magik |
|
|
| mastah jc |
| heey man khoop egt voor je dat alles goed komt!!! heel veel sterkte!! |
|
|
|
|