return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
בעיה ....
View this Thread in Original format
NaOren
חבר שלי רוצה להיכנס לפה
( להיות רשום באתר )
והוא כבר מלא זמן מנסה להיכנס אבל הוא לא מצליח להירשם...

אז מה להגיד לו לעשות?
עם מי הוא אמור לדבר?




ודרך אגב הוא אחלה גבר....
oDrori
איזה הודעה הוא מקבל שהוא לא מצליח? חוצמזה, הייתי מציע פשוט שאם אתה יכול קפוץ אליו הביתתה ותרשם... אחרי הכל אתה כבר הצלחת
NaOren
quote:
Originally posted by oDrori
איזה הודעה הוא מקבל שהוא לא מצליח? חוצמזה, הייתי מציע פשוט שאם אתה יכול קפוץ אליו הביתתה ותרשם... אחרי הכל אתה כבר הצלחת


לי צ'וק סידר את זה...
אני לא זוכר כבר מה הוא עשה לא ניסיתי להיכנס שוב אז אני לא יודע מה עושים...
:-)
oDrori
שאל אותו מה בדיוק הבעיה שלו... יש כאן מספיק חבר'ה שיוכלולעזור
Hell_Copter
אז אולי זה חבר שלך זה שהגיע אליי באיי סי קיו
שישלח הודעה אני יצרף אותו וינסה לעזור לו
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז אולי זה חבר שלך זה שהגיע אליי באיי סי קיו
שישלח הודעה אני יצרף אותו וינסה לעזור לו



כן שלחתי לו אותך....
luckystrike
לפי מה שאני יודע - היה תקופה ואולי זה עדיין
שסאומפר מיין את מי שרצה להצטרף - יענו שעשית טופס הצטרפות היית שולח
לסאומפר ואימייל או משהוא כזה ורק אם הוא היה מאשר היית מצטרף
ואז נוצרה בעייה שלא היה לו זמן לקרוא את האימיילים ולאשר לכולם ואז
המון אנשים חיכו המון זמן לתשובה בקשר לאישור ...
אבל לפי מה שאני יודע זה כבר לא ככה ...
NaOren
סבבה...
אני יגיד לו לנסות שוב
DjChook
אתמול אני אצל שגיא הייתי (מוש רועי ורותם מכירים אותו כבר חחח וגם גיל)

וכן היה רשום לו שיבדקו את הבקשה שלו וישלחו לו אישור
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אתמול אני אצל שגיא הייתי


חצי שנה לומד לפסיכומטרי ועדיין לא מסוגל לנסח משפט כמו בנאדם

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter


חצי שנה לומד לפסיכומטרי ועדיין לא מסוגל לנסח משפט כמו בנאדם


ראסמי ...
:)חחחח
DjChook
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement