|
בעיה ....
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
חבר שלי רוצה להיכנס לפה
( להיות רשום באתר )
והוא כבר מלא זמן מנסה להיכנס אבל הוא לא מצליח להירשם...
אז מה להגיד לו לעשות?
עם מי הוא אמור לדבר?
ודרך אגב הוא אחלה גבר.... |
|
|
| oDrori |
| איזה הודעה הוא מקבל שהוא לא מצליח? חוצמזה, הייתי מציע פשוט שאם אתה יכול קפוץ אליו הביתתה ותרשם... אחרי הכל אתה כבר הצלחת |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by oDrori
איזה הודעה הוא מקבל שהוא לא מצליח? חוצמזה, הייתי מציע פשוט שאם אתה יכול קפוץ אליו הביתתה ותרשם... אחרי הכל אתה כבר הצלחת |
לי צ'וק סידר את זה...
אני לא זוכר כבר מה הוא עשה לא ניסיתי להיכנס שוב אז אני לא יודע מה עושים...
:-) |
|
|
| oDrori |
| שאל אותו מה בדיוק הבעיה שלו... יש כאן מספיק חבר'ה שיוכלולעזור |
|
|
| Hell_Copter |
אז אולי זה חבר שלך זה שהגיע אליי באיי סי קיו
שישלח הודעה אני יצרף אותו וינסה לעזור לו |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אז אולי זה חבר שלך זה שהגיע אליי באיי סי קיו
שישלח הודעה אני יצרף אותו וינסה לעזור לו |
כן שלחתי לו אותך.... |
|
|
| luckystrike |
לפי מה שאני יודע - היה תקופה ואולי זה עדיין
שסאומפר מיין את מי שרצה להצטרף - יענו שעשית טופס הצטרפות היית שולח
לסאומפר ואימייל או משהוא כזה ורק אם הוא היה מאשר היית מצטרף
ואז נוצרה בעייה שלא היה לו זמן לקרוא את האימיילים ולאשר לכולם ואז
המון אנשים חיכו המון זמן לתשובה בקשר לאישור ...
אבל לפי מה שאני יודע זה כבר לא ככה ... |
|
|
| NaOren |
סבבה...
אני יגיד לו לנסות שוב |
|
|
| DjChook |
אתמול אני אצל שגיא הייתי (מוש רועי ורותם מכירים אותו כבר חחח וגם גיל)
וכן היה רשום לו שיבדקו את הבקשה שלו וישלחו לו אישור |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתמול אני אצל שגיא הייתי |
חצי שנה לומד לפסיכומטרי ועדיין לא מסוגל לנסח משפט כמו בנאדם |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חצי שנה לומד לפסיכומטרי ועדיין לא מסוגל לנסח משפט כמו בנאדם |
ראסמי ...
:)חחחח |
|
|
| DjChook |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|