return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Busreis naar TIESTO SOLO in ENGELAND (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
We gaan volgend jaar met een hele hoop toch?
Ik heb der al met meerdere mensen heel vaak over gesproken.
Optimus
quote:
Originally posted by Jappio
Voor een tiesto solo vinnik het ook een btje veel geld, aangezien ik dit jaar al flink aantal feestjes met tiesto ben geweest. Ik ga nog steeds voor Homelands, dat lijkt me dan een stuk gaver! enne sjinees, zorg ervoor dat je dan tegen die tijd maar een hoop geld hebt eej :P


deal! een stuk of 10-15 TA's moet lukken:)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jappio
Voor een tiesto solo vinnik het ook een btje veel geld, aangezien ik dit jaar al flink aantal feestjes met tiesto ben geweest. Ik ga nog steeds voor Homelands, dat lijkt me dan een stuk gaver! enne sjinees, zorg ervoor dat je dan tegen die tijd maar een hoop geld hebt eej :P


ja ben ik met je eens. Voor Tiesto ga ik niet naar Engeland. Maar Homelands lijkt super gaaf :D
basvh
quote:
Originally posted by Dj Lex


ja ben ik met je eens. Voor Tiesto ga ik niet naar Engeland. Maar Homelands lijkt super gaaf :D


idd
Bouma-Bros
We organiseren ook zowieso weer een busreis naar Homelands. Zoals het er nu naar uit ziet kunnen we dan dus TWEE bussen gaan inzetten met al die TA's.....! :D
Donna
Als jullie vlgnd jaar gaan,bennik ook van de partij,dit jaar gaat ECHT niet lukken,of jullie moeten de sintkadootjes voor mn blaagjes sponsoren:P

Maar idd ook,voor een Tiestosolo heb ik t ook niet echt over,beetje tiestotired;)

Wel weer een vette trip sander
Optimus
aaahhh top, veel mensen willen naar Homelands volgedn jaar:)
TranceFool
Wanneer is Homelands???
Lijkt me ook wel heel erg gaaf namelijk :)
SnuggLe
Ik kan nie..China blablabla.

Homelands inderdaad....zoiets lijkt me echt vet. Gaan we met zijn allen met de boot ofzo. Dat hadden we toch al afgesproken met een paar man op Nexus? Lijkt me echt superkicken. Een weekend vol met drugs, drank en feesten.

(Goed he, ik zeg geen SEX drugs en rock n roll! :D )
Bouma-Bros
Gelukkig zijn de reacties op de busreis naar Godskitchen een stuk enthousiaster op het forum van djtiesto.com :cool:

Zijn er dan echt geen die-hard Tiesto-fans meer te vinden onder de TA's?? :p

DjSuez
quote:
Voor een tiesto solo vinnik het ook een btje veel geld, aangezien ik dit jaar al flink aantal feestjes met tiesto ben geweest. Ik ga nog steeds voor Homelands, dat lijkt me dan een stuk gaver! enne sjinees, zorg ervoor dat je dan tegen die tijd maar een hoop geld hebt eej :P


Ik was ook bij die afspraak...ik ben er met Homelands zeker wel bij! Deze keer laten me financien het niet toe..en 140 euro voor Tiesto is idd wel een btje veel, ik heb em al 6x gezien dit jaar. We gaan wel naar Tiesto in Yland, he Jappio..:toothless :toothless
Dj Lex
quote:
Originally posted by DjSuez
. We gaan wel naar Tiesto in Yland, he Jappio..:toothless :toothless


LOL denk je dat echt? Den je dat yland dat kan betalen? Hij is allang geschrapt :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement