|
Busreis naar TIESTO SOLO in ENGELAND (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
We gaan volgend jaar met een hele hoop toch?
Ik heb der al met meerdere mensen heel vaak over gesproken. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Voor een tiesto solo vinnik het ook een btje veel geld, aangezien ik dit jaar al flink aantal feestjes met tiesto ben geweest. Ik ga nog steeds voor Homelands, dat lijkt me dan een stuk gaver! enne sjinees, zorg ervoor dat je dan tegen die tijd maar een hoop geld hebt eej :P |
deal! een stuk of 10-15 TA's moet lukken:) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jappio
Voor een tiesto solo vinnik het ook een btje veel geld, aangezien ik dit jaar al flink aantal feestjes met tiesto ben geweest. Ik ga nog steeds voor Homelands, dat lijkt me dan een stuk gaver! enne sjinees, zorg ervoor dat je dan tegen die tijd maar een hoop geld hebt eej :P |
ja ben ik met je eens. Voor Tiesto ga ik niet naar Engeland. Maar Homelands lijkt super gaaf :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
ja ben ik met je eens. Voor Tiesto ga ik niet naar Engeland. Maar Homelands lijkt super gaaf :D |
idd |
|
|
| Bouma-Bros |
| We organiseren ook zowieso weer een busreis naar Homelands. Zoals het er nu naar uit ziet kunnen we dan dus TWEE bussen gaan inzetten met al die TA's.....! :D |
|
|
| Donna |
Als jullie vlgnd jaar gaan,bennik ook van de partij,dit jaar gaat ECHT niet lukken,of jullie moeten de sintkadootjes voor mn blaagjes sponsoren:P
Maar idd ook,voor een Tiestosolo heb ik t ook niet echt over,beetje tiestotired;)
Wel weer een vette trip sander |
|
|
| Optimus |
| aaahhh top, veel mensen willen naar Homelands volgedn jaar:) |
|
|
| TranceFool |
Wanneer is Homelands???
Lijkt me ook wel heel erg gaaf namelijk :) |
|
|
| SnuggLe |
Ik kan nie..China blablabla.
Homelands inderdaad....zoiets lijkt me echt vet. Gaan we met zijn allen met de boot ofzo. Dat hadden we toch al afgesproken met een paar man op Nexus? Lijkt me echt superkicken. Een weekend vol met drugs, drank en feesten.
(Goed he, ik zeg geen SEX drugs en rock n roll! :D ) |
|
|
| Bouma-Bros |
Gelukkig zijn de reacties op de busreis naar Godskitchen een stuk enthousiaster op het forum van djtiesto.com :cool:
Zijn er dan echt geen die-hard Tiesto-fans meer te vinden onder de TA's?? :p |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Voor een tiesto solo vinnik het ook een btje veel geld, aangezien ik dit jaar al flink aantal feestjes met tiesto ben geweest. Ik ga nog steeds voor Homelands, dat lijkt me dan een stuk gaver! enne sjinees, zorg ervoor dat je dan tegen die tijd maar een hoop geld hebt eej :P |
Ik was ook bij die afspraak...ik ben er met Homelands zeker wel bij! Deze keer laten me financien het niet toe..en 140 euro voor Tiesto is idd wel een btje veel, ik heb em al 6x gezien dit jaar. We gaan wel naar Tiesto in Yland, he Jappio..:toothless :toothless |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DjSuez
. We gaan wel naar Tiesto in Yland, he Jappio..:toothless :toothless |
LOL denk je dat echt? Den je dat yland dat kan betalen? Hij is allang geschrapt :D |
|
|
|
|