return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Magik 7 komt eraan!!! :D:D:D:D:D
View this Thread in Original format
Remy D
Zojuist lees ik dat Magik 7 is opgenomen op woensdag 18 april in The Mayan Theatre in Los Angeles. Dit zijn een paar nummers die die avond gedraaid zijn:

Schiller - Das Glockenspiel (Humate remix )
Three Drives - Sunset in Ibiza
Jan Johnson - Flesh (Dj Tiësto remix)
Dj Tiësto - Flight 643
Dj Tiësto - Urban Train
Kosheen - Hide U (John Creamer & Stephane K Mix)


Nu maar wachten op de release. :)
Opti
WEET JE DAT ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!
HOE KOM JE AAN DIE INFO!!!!!

YES YES YES YES YES YES YES, IK KAN NIET WACHTEN MAN!!!!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement