|
Magik 7 komt eraan!!! :D:D:D:D:D
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Zojuist lees ik dat Magik 7 is opgenomen op woensdag 18 april in The Mayan Theatre in Los Angeles. Dit zijn een paar nummers die die avond gedraaid zijn:
Schiller - Das Glockenspiel (Humate remix )
Three Drives - Sunset in Ibiza
Jan Johnson - Flesh (Dj Tiësto remix)
Dj Tiësto - Flight 643
Dj Tiësto - Urban Train
Kosheen - Hide U (John Creamer & Stephane K Mix)
Nu maar wachten op de release. :) |
|
|
| Opti |
WEET JE DAT ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!
HOE KOM JE AAN DIE INFO!!!!!
YES YES YES YES YES YES YES, IK KAN NIET WACHTEN MAN!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|