|
Michel de Hey starring in Kevin Masters
|
View this Thread in Original format
| Ruben_Dubbink |
Hey luitjes,
zag gisteravond dat programma op Yorin van Kevin Masters,
en Michel de Hey was daar te gast om het e.e.a. uit te leggen over z'n job. Aan het eind van het interviewtje liet hij ook enkele stijlen horen, hier was dus ook een tranceplaat bij.
Weet iemand misschien hoe dit nummer heet? Klonk mij lekker genoeg in de oren om s een keer te downlooien.
ID Please......
GreetZ RubDub |
|
|
| Flipper01 |
Michel was er anders niet zo over te spreken... :confused:
Maar het klonk idd niet verkeerd, ik zat zelf ook al te luisteren maar kan je niet verder helpen.. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
zag gisteravond dat programma op Yorin van Kevin Masters,
en Michel de Hey was daar te gast om het e.e.a. uit te leggen over z'n job. |
GVD!!! Waarom mis ik dat nou weer!!! :mad:
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
GVD!!! Waarom mis ik dat nou weer!!! :mad:
|
Oops.. had ik nou toch maar gebeld... Ik was wel telefonisch op de hoogte gebracht door iemand, maar die had geen beltegoed meer om jou te bellen. Ik heb zelf alleen het eerste stuk gemist volgens mij, was dat nog wat? |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Oops.. had ik nou toch maar gebeld... Ik was wel telefonisch op de hoogte gebracht door iemand, maar die had geen beltegoed meer om jou te bellen. Ik heb zelf alleen het eerste stuk gemist volgens mij, was dat nog wat? |
WHO IS THIS SINNER?!?
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Raymond |
Het stelde toch geen ruk voor, er werd wat gevraagd over hoe hij ontvangen werd in verschillende landen en wat z'n slechtste gig ooit was......
Waarom hij onder z'n eigen naam draaid en hij legde ffe snel uit wat het verschil was tussen Garage/Drum&Bass/Trance/Tech-House door vier verschillende platen op de draaitafel te gooien......
That's all! |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Oops.. had ik nou toch maar gebeld... Ik was wel telefonisch op de hoogte gebracht door iemand, maar die had geen beltegoed meer om jou te bellen. Ik heb zelf alleen het eerste stuk gemist volgens mij, was dat nog wat? |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
WHO IS THIS SINNER?!?
Met vriendelijke groet. |
hee.. hee, geen beschuldigingen rondslingeren :p ik had flippie gebeld, maar het hele verhaal is:
ik had het gelezen op een ander forum, dus toen t op tv was, heb ik flipper gebeld om t te zeggen en dat ging zo:
F: hoi
O: hoi, ik belde even om te zeggen dat Michel de Heij op yorin is
F: jah, ik zette het net aan. Ik was net van plan Marcel te bellen.
O: okee, dan hang ik snel weer op want mn beltegoed is bijna op.
F: Kee, ik spreek je wel weer
O: doei
F: doei
dus toen dacht ik dat Flipper jou zou bellen, maar flipper dacht kennelijk dat ik op ging hangen zodat ik jou kon bellen... en flipper accu was bijna en leeg en mijn beltegoed was dus op...misverstand dus :p
en daarbij nog bij te komen, vraag ik me af of jij had opgenomen als ik je gebeld had :toothless |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Odyne
en daarbij nog bij te komen, vraag ik me af of jij had opgenomen als ik je gebeld had :toothless |
Absoluut!! Ik had 'm namelijk op dat moment bij me!! Maarja, nix meer aan te doen.....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| magrec |
kijk en dit is nu de break, nou en dan ga ik ff naar de wc en wat drinken halen en dan kom ik terug en dan is de break er nog steeds..
Ja heel mooi :p :p gezegd michel :D |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Maarja, nix meer aan te doen.....
Met vriendelijke groet. |
mag je als goedmakertje naar de dancepop special komen kijken, die ik (als het wordt uitgezonden, want ze hebben t al verplaatst) zondag op ga nemen op Huissen TV, waar als t goed is ook een interview met Michel De Heij bij zit :p |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by magrec
kijk en dit is nu de break, nou en dan ga ik ff naar de wc en wat drinken halen en dan kom ik terug en dan is de break er nog steeds..
|
moest er wel ff om lachen ja, maar zo denk ik er toch niet over
maar eh.....weet nu echt niemand welk nummer dit was? |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by magrec
kijk en dit is nu de break, nou en dan ga ik ff naar de wc en wat drinken halen en dan kom ik terug en dan is de break er nog steeds..
Ja heel mooi :p :p gezegd michel :D |
hij zei het trouwes iets anders
twas meer zoiets van:
en dan is dit trance... zoals je hoort is de plaat aan het opbouwen (das dus wat anders) , nou kan ik dus ff naar de wc en wat drinken halen en dan (laat volgende, toch echt ander en niet meer zo opbouwend stukkie van de plaat) is ie nog steeds aan het opbouwen.
als ik dat zo beluisterde heb ie trouwes zn eerste gig ooit in new york oid gehad :eyes: (NY = disco in de buurt, hengelo om precies te zijn)... en nou was ie ook zo snugger om te zeggen: 'kan ik rustig zeggen, kom toch nooit in die buurt.... blijkbaar is meneer de Hey behoorlijk gedisorienteerd lately, want volgens mij was ie afgelopen maand toch echt 2x binnen een straal van een half uurtje van me huis af om te draaien :rolleyes: |
|
|
|
|