return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
כמה תריסרי אינצ'ים למכירה
View this Thread in Original format
oDrori
תעיפו מבט... אני לא יכול להגיד "משהו בנזונה חבל על הז'" בגלל שאני רוצה להפתר מהם אז פשוט סתכלו אם אתם מעוניינים, מן הסתם יהיה יותר נוח למכור את זה לחבר'ה ישראלים...

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=68695
MoSH_MaN
לא חכם לכתוב
looking to get rid of these...

אבל שיהיה
Hell_Copter
קרעת אותי עם הטופיק שלך!!!!!!!!!
ראיתי את זה נשפכתי!!
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא חכם לכתוב
looking to get rid of these...

אבל שיהיה


למה אחי מעט הומור... מה כבר אני אכתוב, "בנבנבנזונה של תקליטים אם היה לי לא הייתי מוותר בחייייים"
itamarsan
אחיייי כמה אתה רוצה עליההם והטופיק מצחיקקק לאאאלללללה
אבל לא נוראא כמה אתה רוצה עליהם ואני יחזיר לך תשובה כי חבר שלי עובד רק עם תקליטים
oDrori
Walla אין לי שמץ...

אני לא משהו בתמחור, תדפיס את זה או שתראה לו את הרשימה במחשב, כתוב כאן איזה הוא רוצה ואני אתן לו מחיר כולל... בלי להאיץ או משהו, עשה את זה תוך כמה ימים למה אני רוצה לשים את זה באיביי
YuVaL
פשששששש
איזה ענתיקות אחי....
;)
oDrori
אה וול ככה זה, יש דברים שאצלם הקסם פג אחרי ההתלהבות הראשונית...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement