|
כמה תריסרי אינצ'ים למכירה
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
לא חכם לכתוב
looking to get rid of these...
אבל שיהיה |
|
|
| Hell_Copter |
קרעת אותי עם הטופיק שלך!!!!!!!!!
ראיתי את זה נשפכתי!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא חכם לכתוב
looking to get rid of these...
אבל שיהיה |
למה אחי מעט הומור... מה כבר אני אכתוב, "בנבנבנזונה של תקליטים אם היה לי לא הייתי מוותר בחייייים" |
|
|
| itamarsan |
אחיייי כמה אתה רוצה עליההם והטופיק מצחיקקק לאאאלללללה
אבל לא נוראא כמה אתה רוצה עליהם ואני יחזיר לך תשובה כי חבר שלי עובד רק עם תקליטים |
|
|
| oDrori |
Walla אין לי שמץ...
אני לא משהו בתמחור, תדפיס את זה או שתראה לו את הרשימה במחשב, כתוב כאן איזה הוא רוצה ואני אתן לו מחיר כולל... בלי להאיץ או משהו, עשה את זה תוך כמה ימים למה אני רוצה לשים את זה באיביי |
|
|
| YuVaL |
פשששששש
איזה ענתיקות אחי....
;) |
|
|
| oDrori |
| אה וול ככה זה, יש דברים שאצלם הקסם פג אחרי ההתלהבות הראשונית... |
|
|
|
|