|
נאצים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחחח......:stongue: |
חחח טמבלים |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by guetag
הרוב טוב...:p |
למה רק הרוב? מה יש? |
|
|
| NaOren |
למה יש טרד על נאצים???????
סעמק ערס !!!!!!!
ימיני יא שחור די לדבר על נאצים
אני מאחל לכל נאצי ולכל נאו נאצי בעולם הזה למות לישרף ולאכול מעכשיו ועד בכלל רק חרא של פיל!!!!!
ונשר - למה אני מטורף?
:-) |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא לפורומינו הקט ...
וצ'וק... ימן?
יענו הוא תימני אז אתה קורא לו ימן?
למי שלא יודע ימן באנגלית זה תימן...
לחבר שלי שהוא שחור אנחנו פשוט קוראים ניגרי...
ותחשבו על זה שניה.. עליתי על זה היום...
אנגלית ועברית לא שונות כל כך...
באנגלית גיי... בעברית גאה
באנגלית ניגר... בעברית ניגרי
בקיצר זה אומר כושי הומו... די מצחיק אם חושבים על זה |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי רועי
השם שלו זה שגיא ימיני !!!
אז אני קורא לא ימן
חחחחחחח תימן חחחחחחח
דרזי: ראסמי הומו
:) |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי רועי
השם שלו זה שגיא ימיני !!!
אז אני קורא לא ימן
חחחחחחח תימן חחחחחחח
דרזי: ראסמי הומו
:) |
חחחחחח אורן יא טמבל
לא נראה לי שנשארו הרבה נאצים
אם נשארו הם בקושי יכולים לזוז
ואתה יכול לקרוא לי שגיא.. ימיני.. ימן.. קודו.. שקומבו וכו'
:eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :toocool:
איזה סמיילים עלובים |
|
|
| DjChook |
אתה יכול לקרוא לו גם חומוס
אל תשאל למה, אפילו אני לא יודע
וזה שגיא, הסמיילי השולט
:wtf: |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה יכול לקרוא לו גם חומוס
אל תשאל למה, אפילו אני לא יודע
וזה שגיא, הסמיילי השולט
:wtf: |
חחח טמבל
מה אתה מגיב לי???
אההה למה יש כל כך קצת סמיילים??
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Koodoo |
אם אני אשים לי בחתימה למטה תמונה של דולפין עם הראש של היטלר
יעני.. אדולפין
אז יפוצצו אותי במכות? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Koodoo
אם אני אשים לי בחתימה למטה תמונה של דולפין עם הראש של היטלר
יעני.. אדולפין
אז יפוצצו אותי במכות? |
חחחחחחחחחח נשמע כמו רעיון די יצירתי
אבל אל תעשה את זה... |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחח נשמע כמו רעיון די יצירתי
אבל אל תעשה את זה... |
לא יתנו לי??
זה לא נאצי או משו
זה סתם בצחוק |
|
|
|
|