return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
נאצים (pg. 3)
View this Thread in Original format
Koodoo
quote:
Originally posted by Tarantula



חחחחחח......:stongue:


חחח טמבלים
guetag
.
Koodoo
quote:
Originally posted by guetag

הרוב טוב...:p

למה רק הרוב? מה יש?
NaOren
למה יש טרד על נאצים???????
סעמק ערס !!!!!!!

ימיני יא שחור די לדבר על נאצים
אני מאחל לכל נאצי ולכל נאו נאצי בעולם הזה למות לישרף ולאכול מעכשיו ועד בכלל רק חרא של פיל!!!!!


ונשר - למה אני מטורף?
:-)
Hell_Copter
ברוך הבא לפורומינו הקט ...

וצ'וק... ימן?
יענו הוא תימני אז אתה קורא לו ימן?
למי שלא יודע ימן באנגלית זה תימן...
לחבר שלי שהוא שחור אנחנו פשוט קוראים ניגרי...

ותחשבו על זה שניה.. עליתי על זה היום...
אנגלית ועברית לא שונות כל כך...
באנגלית גיי... בעברית גאה
באנגלית ניגר... בעברית ניגרי
בקיצר זה אומר כושי הומו... די מצחיק אם חושבים על זה
DjChook
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי רועי


השם שלו זה שגיא ימיני !!!


אז אני קורא לא ימן

חחחחחחח תימן חחחחחחח

דרזי: ראסמי הומו

:)
Koodoo
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי רועי


השם שלו זה שגיא ימיני !!!


אז אני קורא לא ימן

חחחחחחח תימן חחחחחחח

דרזי: ראסמי הומו

:)

חחחחחח אורן יא טמבל
לא נראה לי שנשארו הרבה נאצים
אם נשארו הם בקושי יכולים לזוז
ואתה יכול לקרוא לי שגיא.. ימיני.. ימן.. קודו.. שקומבו וכו'
:eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :toocool:
איזה סמיילים עלובים
DjChook
אתה יכול לקרוא לו גם חומוס

אל תשאל למה, אפילו אני לא יודע

וזה שגיא, הסמיילי השולט
:wtf:
Koodoo
quote:
Originally posted by DjChook
אתה יכול לקרוא לו גם חומוס

אל תשאל למה, אפילו אני לא יודע

וזה שגיא, הסמיילי השולט
:wtf:

חחח טמבל
מה אתה מגיב לי???
אההה למה יש כל כך קצת סמיילים??
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Koodoo
אם אני אשים לי בחתימה למטה תמונה של דולפין עם הראש של היטלר
יעני.. אדולפין
אז יפוצצו אותי במכות?

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Koodoo
אם אני אשים לי בחתימה למטה תמונה של דולפין עם הראש של היטלר
יעני.. אדולפין
אז יפוצצו אותי במכות?


חחחחחחחחחח נשמע כמו רעיון די יצירתי
אבל אל תעשה את זה...
Koodoo
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחח נשמע כמו רעיון די יצירתי
אבל אל תעשה את זה...

לא יתנו לי??
זה לא נאצי או משו
זה סתם בצחוק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement