|
Dj MoSH_MaN & ADiSH - More & More (Pre Beta Radio Mix) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהה ועוד משהו, אחרי העליה, שמתחיל הבאסים, הקטע עצמו נשאר יותר מדי בשילוב של
BASS + MELODY
ולא משתנה טיפה , לרוב, כמו באיג'יי, שירים משתנים כל כמה ביטים מכל טיפה יותר נמוך ליותר גבוה (בבס) וזה נותן אפקט של ערבוב צלילים שלדעתי מעשיר את השיר
|
כי כבר לא היה לנו כוח בסוף
אחי זה רחוק מסיום |
|
|
| MoSH_MaN |
Vortex_SA
אל תתחכם על הקטע של ה
RADIO
זה כאילו זה מקוצר
אנחנו בסך הכל ניסנו לבנות את הקטע של ה"מלודיה"
ולא היה לנו ממש זמן לתאם והכל
בכל אופן תודה על התגובות
:D
חבל שהמודים לא מגיבים אף פעם (חוץ מלאקי שתמיד הגיב) |
|
|
| AnthemFreak |
מצטער שאני מגיב רק עכשיו!!
לדעתי הטראק יצא טוב מאוד
אהבתי את הברייק הראשון!!
לדעתי הקטע הכי טוה בטראק
יצא טראק די מקצועי אפשר לומר!!!
ואם אתה עוד משפר אותו אז בכלל:eyes: :eyes: |
|
|
| Q-PiXeL |
יפה יפה!
מנגינה חייתית!
אפשר להוציא מזה טראק בן זונה!!!
חחחח... איזה חיקוי של אייזק בקטע הראשון...
הסאמפל צריך להיות יותר עצבני...
אבל שוב:
מנגינה בת זונה!!!!
תעבדו אליו שוב, אולי אפילו תנסו לבנות תטראק מחדש ולהתבסס על המנגינה הזאת... |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
*FEEDBACK* |
וואלההה למרוותת שזהה לאא ממשש הסוגג של השיריםש אני אוהבבבב
יצאא בןן זונההה לפי דעתי ... פשששש |
|
|
| arik |
מוש יצאת גדול!!!
באמת יפה
כניסות יפות
אבל כמו שאמרו פה חסר קצת מלודיה
או שאולי סינטים זה טיפה יבש
אבל כמו שאתה אמרת זה רחוק מלהיות גמור
וגמור מלהיות רחוק |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by arik
וגמור מלהיות רחוק |
חחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חבל שהמודים לא מגיבים אף פעם (חוץ מלאקי שתמיד הגיב) |
מממממממממממ מה זה אמור להביע?!
אז לא נתתי תגובה על הטראק שלך או של גיל
זה בגלל שהתקינו לי רק עכשיו הארד דיסק חדש ויש לי מקום סוף סוף ולא 700 מגה פנויים
והמחשב עושה לי פול בעיות ורק אתמול בלילה הצלחתי להכנס אחרי יומיים שלא הצלחתי לסדר אותו... אז עכשיו אני מוריד ואני יגיב
תרגע אחי זה לא סוף העולם |
|
|
| itamarsan |
| מוש אחיי שיחקת אותההה מממששש טראק עצבניי לטעמייי מאודדד והמלודיהה ממש פצצצצצצות אהבתיי פשוט אין לי מילים:)):):):):):):):):):):)):) |
|
|
| Scorchio |
טראק אחלה
רק חבל שהמלודיה לא מגיעה לשום מקום |
|
|
| Hell_Copter |
חמוד ביותר...
אבל זה נשמע כזה תקוע במקום
הכניסה של התופים ב 3:36 מצוינת אבל אחר כך צריך לפתח את זה לאיזה משהו ולא לסגור את הטראק...
מה שכן סיימתם את הטראק בנזונה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חמוד ביותר...
אבל זה נשמע כזה תקוע במקום
הכניסה של התופים ב 3:36 מצוינת אבל אחר כך צריך לפתח את זה לאיזה משהו ולא לסגור את הטראק...
מה שכן סיימתם את הטראק בנזונה |
אחי אחרי
3:36
כבר לא המשכנו
לא היה לנו כוח
כבר אמרתי סיימו מהר בשביל לראות קצת תגובות |
|
|
|
|