|
המינידיסק שלי חזר!!!
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
אני יודע שזה ט'רד קצת חסר תועלת
אבל סוף סוף המינידיסק שלי חזר אחרי בערך שנתיים וחצי של חוסר פעילות!
פשוט לפני שנתיים וחצי הייתי בטיול שנתי והיה נורא חם והמינידיסק היה בתיק וחטף קצת מכות למרות שהוא די חזק
ואז חזרתי הביתה וגיליתי שהוא לא משמיע דיסקים זה כאילו זה נתקע
אז עכשיו שיחקתי קצת עם הלייזר והזזתי אותו קדימה אחורה והוא פועל מצויןןןן עכשיו והגעתי למסקנה שבטח מהחום או מאיזה מכה או משהו הלייזר נתקע ולא יכל לזוז ועכשיו הוא חזר לפעילות ואני מאושר ואני הולך לשמוע את הסט של טיאסטו איתו עכשיו
6 שעות
:D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מזל טוב גבר
איזה דגם יש לך? |
|
|
| Flotser |
חחח
אותו דבר קרה גם לי עם הפלאפון ועם הנגן
mp3 |
|
|
| MoSH_MaN |
לא יודע הדיסקמן
MP3
פשוט קיבל דום לב....
חייב מהר לתת לתיקון |
|
|
| NaOren |
כבר אמרתי לך באי סי קיו,
אבל נגיד שוב
מזל"ט גברררררררררר |
|
|
| NyKoN |
תודה תודה
ולמי ששאל(קשה לזהות כשלכולם יש את אותו אווטר)
יש לי דגם ממש ישן
אבל ממש... כי קניתי אותו ב99 אני חושב
MZ-R50
אבל הוא עדיין שולט
:D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תודה תודה
ולמי ששאל(קשה לזהות כשלכולם יש את אותו אווטר)
יש לי דגם ממש ישן
אבל ממש... כי קניתי אותו ב99 אני חושב
MZ-R50
אבל הוא עדיין שולט
:D |
ואללה אחי לא צריך יותר מזה
לי יש אחד של שארפ והוא בן זונה!!!!!!!!!!
הוא דק אחושרמוטה עם סוללת ליטיום, שלט דיגיטלי, וחיבור לתוספת כזאת של בית סוללה לסוללת אצבע....... ועני לעוד שעות השמעה.........
אני רק לא זוכר את הדגם....... |
|
|
| Hell_Copter |
שאלה יהיו הצרות שלכם בחיים תאמינו לי
בשעה טובה גבר... |
|
|
| Scorchio |
רגע אני רוצה להבין משהו
שנתיים הוא שכב בצד ולקח לך שנתיים לקחת אותו ולהזיז אותו קצת בשביל שיעבוד?
שריטה! |
|
|
| itamarsan |
| מזל טוב אחייי שיהיה לךךך כול טוב ובאמת כמו שרועי אמר שאלו יהיו הבעיות שלנו בחיים ישנם בעיות יותר רציניות |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Scorchio
רגע אני רוצה להבין משהו
שנתיים הוא שכב בצד ולקח לך שנתיים לקחת אותו ולהזיז אותו קצת בשביל שיעבוד?
שריטה! |
לא ממש
ניסיתי כל הזמן לסדר אותו ולא הצלחתי |
|
|
|
|