|
שירים לאוטו...
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
שמעו אני מארגן יחד דיסק או 2 לאוטו של פאר היציריה האלקטרונית...
תמליצו לי וקשה על שירים שמתאימים, דברים בסגנון
Urban Train,
Jan Jonson - Flesh (Tiesto)
BT - Dreaming
!!!בין הדיסקים יש דיסק נוסטלגיה
כל שיר מהסרט
Night of the Luxberry
אתם שומעים ומתים!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
Eon - Pocket Damage
Signum - Second Wave
Mauro Picotto - Back to Cali (original claxixx lite mix) |
|
|
| MoSH_MaN |
Auto track
BASS+SPEED = W00000000000t |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
Eon - Pocket Damage
Signum - Second Wave
Mauro Picotto - Back to Cali (original claxixx lite mix) |
זה רגוע זה?! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
Auto track
BASS+SPEED = W00000000000t |
אההההההההה
אתה רוצה מהירים ועצבניים כאלה..............
אז ככה
lee haslam - music is the drug
riot brothers - ripped out (a1 mix)
travel - pray to jerusalem (euphoriah remix)
psyclone - good side (andy farely remix)
wavescope - onwaves
gouryella - tenshi (extended mix) |
|
|
| DjChook |
אורן אתה דפוק
שכחת מי התחיל את הטרד
אתה עונה למוש במקום ל..נמרוד ?
(סורי עם זה לא השם שלך, זה מה שעלה לי, תשאל את הגבעתיימניקים, אני גרוע בזה) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן אתה דפוק
שכחת מי התחיל את הטרד
אתה עונה למוש במקום ל..נמרוד ?
(סורי עם זה לא השם שלך, זה מה שעלה לי, תשאל את הגבעתיימניקים, אני גרוע בזה) |
חחחחחחחחח
אופס!!! אני ממש מסטול!!!!!
עזבו אני עייף... לא ממש הסתכלתי.......
וכן קוראים לי אורן
אקיצר, נמרוד, הטראקים שהבאתי לך הם די רגועים אבל אפשר לרקוד אליהם... יעני לא רגועים מדי.......
תוריד אחד ותראה אם זה מתאים לך
אם אתה רוצה עוד שמות, תגיד לי |
|
|
| DjChook |
אני יודע שאתה אורן
השאלה אם הוא נמרוד |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני יודע שאתה אורן
השאלה אם הוא נמרוד |
אהההההההההההההההההההההה............... |
|
|
| Dj-2TaLL |
תודה!
אני נמרוד
שם עזרו לי הרבה גם MUSIC DISSCUSIONופרסמתי טרד דומה ב
:) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אהההההההההההההההההההההה............... |
חחחחחח.... איזה מסטול...
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה נמרוד טוב שחזרת...
הרבה זמן לא ראינו אותך פה
וצ'וק... חלאס לשחק אותה.. נגמר הפסיכומטרי... אין יותר תירוצים
קידום... לך תזדיין!! |
|
|
|
|