return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
שירים לאוטו...
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
שמעו אני מארגן יחד דיסק או 2 לאוטו של פאר היציריה האלקטרונית...

תמליצו לי וקשה על שירים שמתאימים, דברים בסגנון
Urban Train,
Jan Jonson - Flesh (Tiesto)
BT - Dreaming

!!!בין הדיסקים יש דיסק נוסטלגיה
כל שיר מהסרט
Night of the Luxberry

אתם שומעים ומתים!!!
HyPeRSoNiC
Eon - Pocket Damage
Signum - Second Wave
Mauro Picotto - Back to Cali (original claxixx lite mix)
MoSH_MaN
Auto track

BASS+SPEED = W00000000000t
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
Eon - Pocket Damage
Signum - Second Wave
Mauro Picotto - Back to Cali (original claxixx lite mix)


זה רגוע זה?!
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Auto track

BASS+SPEED = W00000000000t



אההההההההה
אתה רוצה מהירים ועצבניים כאלה..............
אז ככה

lee haslam - music is the drug
riot brothers - ripped out (a1 mix)
travel - pray to jerusalem (euphoriah remix)
psyclone - good side (andy farely remix)
wavescope - onwaves
gouryella - tenshi (extended mix)
DjChook
אורן אתה דפוק

שכחת מי התחיל את הטרד
אתה עונה למוש במקום ל..נמרוד ?

(סורי עם זה לא השם שלך, זה מה שעלה לי, תשאל את הגבעתיימניקים, אני גרוע בזה)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
אורן אתה דפוק

שכחת מי התחיל את הטרד
אתה עונה למוש במקום ל..נמרוד ?

(סורי עם זה לא השם שלך, זה מה שעלה לי, תשאל את הגבעתיימניקים, אני גרוע בזה)


חחחחחחחחח
אופס!!! אני ממש מסטול!!!!!
עזבו אני עייף... לא ממש הסתכלתי.......
וכן קוראים לי אורן

אקיצר, נמרוד, הטראקים שהבאתי לך הם די רגועים אבל אפשר לרקוד אליהם... יעני לא רגועים מדי.......
תוריד אחד ותראה אם זה מתאים לך
אם אתה רוצה עוד שמות, תגיד לי
DjChook
אני יודע שאתה אורן
השאלה אם הוא נמרוד
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
אני יודע שאתה אורן
השאלה אם הוא נמרוד


אהההההההההההההההההההההה...............
Dj-2TaLL
תודה!
אני נמרוד
שם עזרו לי הרבה גם MUSIC DISSCUSIONופרסמתי טרד דומה ב
:)

Tarantula
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אהההההההההההההההההההההה...............


חחחחחח.... איזה מסטול...
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Hell_Copter
וואלה נמרוד טוב שחזרת...
הרבה זמן לא ראינו אותך פה

וצ'וק... חלאס לשחק אותה.. נגמר הפסיכומטרי... אין יותר תירוצים
קידום... לך תזדיין!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement