|
Ilta Map ?
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
חחח, צריך מפה בלי הגבולות של הגדה המערבית,מעצבן אותי כל פעם מחדש שמבליטים את זה ומראים איז ארץ קטנה יש לנו
:eyespop:
"שתי גדות לירדן, זו שלנו זו גם כן" :wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
סעמק עליך יא עצלן...
יש יותר מט'רד אחד על זה גם ככה
טוב נו מחר נצרף את הט'רדים ביחד... |
|
|
| Scorchio |
| כאילו זה בעיה לתת מחיקה בצבע צהוב על ירדן ולבנון |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Scorchio
כאילו זה בעיה לתת מחיקה בצבע צהוב על ירדן ולבנון |
לא עדיף להשמיד אותם באמת???
ואז מדינת ישראל תגדל...
ויהיה לנו נפט משלנו
( החלום המתוק...)
:-)
ומה טוב בתמונה הזאת חן?
לא רשום בה בגדול.... |
|
|
| itamarsan |
| לא יודעעע אבל המפה לא מושקעתת המדינה ניראת מאוד קטנה במפה הזאתת חבל''ז אבל זה נכון כי יש לנו מדינה קטנה אבל לא צריך לזרוק מלח על הפצעייים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אמממממ..................
*THREAD CLOSED*???
מודים? מה אתם אומרים? כי טש כבר טרד על זה........ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אמממממ..................
*THREAD CLOSED*???
מודים? מה אתם אומרים? כי טש כבר טרד על זה........ |
שכחתי מהט'רד הזה...
יאללה נסגור |
|
|
|
|