return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שאלה
View this Thread in Original format
dj trinity
אני צריך שתתנו לי ביקורת על הטראק ליסט הבא
נ.ב הוא מאוד מסחרי והשירים יחסית ישנים השאלה עם ירקדו את זה
excaiber
public dominion-opertion blade
divine inspiration-the way (sevenson & gilen)
sevenson &gilen-twisted
katana-fancy fair+milk inc in my eyes אני עושה שם מיקס חמוד מלביש משהו דומה לאקופלה
la luna here i am

אני אמור לתת סט של 20-30 דקות היום בתל יצחק ולמדתי מהטעיות של החברה פה והחלטתי ללכת הכי מסחרי שיש

תנו ביקורת כמה שיותר בונה יותר טוב תודה מראש...
oDrori
ראסמי נראה לי רק בגלל המסחור ילך טוב אני מניח... אין לי ממש איך לתת ביקורת בונה, רק בהצלחה אחי
dj trinity
פה השאלה נראה לכם שהקהל בתל יצחר יאהב את זה (אני רוצה ללכת על בטוח!)
oDrori
אם השאלה האם זה מסחרי מדי בשביל הקהל בתל-יצחק, חד משמעית לא
;)
זה אפילו פחות, בעקרון שמה כמה שתתקרב ללאסגו-דידי-ואןדהל יותר טוב...

יש סיכוי שתקח אבל זה תלוי אם גם לשם יבוא דיג'יי הסוג הזה כי זה בד"כ אנשים כמוך וצח (וכמוני ..) מפסידים לבחור שמנגן לאסגו.

ד"א, נראה לי גם אלכס
(DJ Focus)
הולך לתחתרוח
dj trinity
לא מכיר

אני כ"כ לא בטוח לגבי הסט הזה!! כאילו אני מפחד שההומהים הקטנים לא יקנו את זה
Hell_Copter
la luna - here i am
בחירה מעולה!!!!!!!!!!!

הקטע עם הקטאנה לא חושב שידבר כל כך אליהם
נסה לשים את
milc inc - wide awake (kevin marshall remix)
ילך הרבה יותר טוב

וכנראה אני יהיה שם
אז נראה אותך :D
Vortex_SA
quote:
Originally posted by oDrori
אם השאלה האם זה מסחרי מדי בשביל הקהל בתל-יצחק, חד משמעית לא
;)
זה אפילו פחות, בעקרון שמה כמה שתתקרב ללאסגו-דידי-ואןדהל יותר טוב...

יש סיכוי שתקח אבל זה תלוי אם גם לשם יבוא דיג'יי הסוג הזה כי זה בד"כ אנשים כמוך וצח (וכמוני ..) מפסידים לבחור שמנגן לאסגו


מה זה השטויות האלה??? זה לא קשור אם זה יאן ואן דאל, לסגו או משהו כזה, זה קשור אם זה מקפיץ או לא, אם אנשים משתגעים זה טוב, אם לא, הלך עליך... גם אגב, בד"כ ה"סוג הזה" של תקליטן הוא גם הכי מקושר כי יש לו "חברים של"... וזה ברור שתפסיד אם הדיג'יי שמתחרה איתך הוא מקושר למארגנים, ואז מספיק שאתה יותר טוב ממנו והוא אומר לאיזה מארגן שם "אני יזכור לך את זה אם אני מפסיד" אז ישר הלך עליך... בגלל זה גם הרמה של רוב הרזידנטים במועדונים הלא מוכרים בעולם (יענו לא האומן :) ) היא נמוכה...
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מה זה השטויות האלה??? זה לא קשור אם זה יאן ואן דאל, לסגו או משהו כזה, זה קשור אם זה מקפיץ או לא, אם אנשים משתגעים זה טוב, אם לא, הלך עליך... גם אגב, בד"כ ה"סוג הזה" של תקליטן הוא גם הכי מקושר כי יש לו "חברים של"... וזה ברור שתפסיד אם הדיג'יי שמתחרה איתך הוא מקושר למארגנים, ואז מספיק שאתה יותר טוב ממנו והוא אומר לאיזה מארגן שם "אני יזכור לך את זה אם אני מפסיד" אז ישר הלך עליך... בגלל זה גם הרמה של רוב הרזידנטים במועדונים הלא מוכרים בעולם (יענו לא האומן :) ) היא נמוכה...



אז מה שאתה בעצם אומר זה
שהרמה שלי נמוכה

נמאסת עליי אתה וכל הזיוני שכל ש'ך
תפתח ת'עיניים ותחזור למציאות אידיוט!
אתה כולה בן 15 מה אתה כבר יודע!
אתה בכלל לא נכנס למועדונים שיש בהם רזידנטים טובים כי אתה קטן מדי אז חאלס לזיין ת'מוח!
oDrori
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אז מה שאתה בעצם אומר זה
שהרמה שלי נמוכה

נמאסת עליי אתה וכל הזיוני שכל ש'ך
תפתח ת'עיניים ותחזור למציאות אידיוט!
אתה כולה בן 15 מה אתה כבר יודע!
אתה בכלל לא נכנס למועדונים שיש בהם רזידנטים טובים כי אתה קטן מדי אז חאלס לזיין ת'מוח!


צ'יל אחי, ספק אם הוא התכוון אלייך, הוא לא שמע אותך מנגן... אני יכול להגיד שמהמקומות שאני הלכתי אליהם (חלקם טובים וחלקם עלובים) באמת לא אהבתי את הרזידנטים. כמובן אנחנו מדברים על השכבת גיל שלנו... כשנגיע לגשר נעבור אותו וניתן דו"ח על מסיבות ל"גדולים"
YuVaL
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אז מה שאתה בעצם אומר זה
שהרמה שלי נמוכה

נמאסת עליי אתה וכל הזיוני שכל ש'ך
תפתח ת'עיניים ותחזור למציאות אידיוט!
אתה כולה בן 15 מה אתה כבר יודע!
אתה בכלל לא נכנס למועדונים שיש בהם רזידנטים טובים כי אתה קטן מדי אז חאלס לזיין ת'מוח!


גיל
אשכרה ציל אווט סיסטר
קודם למה אתה מתעצבן בכלל
הוא לא דיבר אליך
לפי מה שקראתי אין לכתבה הזאת כל קשר אליך
חוצמזה
מה הקשר עם הוא רק בן 15
אני בן 14.5 וזה אומר שאני לא יודע מזה דיי גיי טוב ומזה לא
זה שאתה יותר גדול לא אומר שיש לך הבנה יותר טובה מכל אחד בפורום הזה לא משנה אם הוא בן 5 או 50

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by YuVaL
גיל
אשכרה ציל אווט סיסטר
קודם למה אתה מתעצבן בכלל
הוא לא דיבר אליך
לפי מה שקראתי אין לכתבה הזאת כל קשר אליך
חוצמזה
מה הקשר עם הוא רק בן 15
אני בן 14.5 וזה אומר שאני לא יודע מזה דיי גיי טוב ומזה לא
זה שאתה יותר גדול לא אומר שיש לך הבנה יותר טובה מכל אחד בפורום הזה לא משנה אם הוא בן 5 או 50



פה אתה טועה
כי לי יש גישה יותר טובה למועדונים ואין לי הגבלה של גילאים
ולכן אני נמצא בכל מסיבה שאני רוצה להיות בה וכבר לא משנה בן כמה אני
מה שאומר שמבחינת הרזידנטים, כן, אני יודע יותר טוב ממך ומבין יותר ממך!
מה לעשות תתמודד עם זה ותפסיק לחקור אותי בשם אודי קיבינימט נמאסת עליי גם אתה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement