|
mijn cijfer (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Maareh das kutz Frans, had je Nexus maar moeten skippen he..... :p |
Maar dan hadden we niet van die mooie fotoos gehad... En die hebben ook hun waarde :) |
|
|
| Dj Odelpha |
| quote: | Originally posted by magrec
Hoe kom je erbij dat iemand die naar progressive luisterd zich beter en volwassener vind dan iemand die naar andere muziek luistert?
Jouw reactie was juist niet normaal. Dit is het holland forum en daar worden gewoon naast trance ook heel veel andere dingen besproken. Over muziek discussiėren kan altijd en god god er staat geen topic over trance en jij denkt te menen dat hij naar pauze.nl moet.
Maar goed ik denk dat waarschijnlijk verkeerd want jij schijnt mij beter te kennen dan ik zelf.
|
Ik zeg niet dat iedereen die naar progressive luistert zichzelf beter vindt, alleen jij aangezien je meteen over de peuterspeelzaal begint. en er staan wel meer dingen die niet met trance te maken hebben en daar zit ik niet mee, alleen dit vond ik wat ver gaan. En ik heb niet gezegd dat ik jou beter ken dan jezelf. |
|
|
| Dj Odelpha |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat ben jij een gigantische kneus zeg.......meneer JUNIOR...
Bekijk eerst maar eens hoe we hier te werk gaan/wat we bespreken dan meteen je grote smoel open te trekken. |
Dus ik ben een kneus omdat ik junior tranceaddict ben (ben inmiddels trouwens tranceaddict), oftewel omdat ik niet de hele tijd van die onzin post? get real. en ik weet al lang hoe 'we' hier te werk gaan en wat er wordt besproken. JIJ bent pas een kneus, met je 'die plaat heeft zo'n leuk kleurtje' en je posts over je techno-plaatjes waar bijna niemand in is geinteresseerd aangezien dit een trance forum is en niemand terugpost over zulke platen. shut up.
En als dit cijfer een gevolg is van een feest en veel mensen met hem op dit feest waren ofzo, wat ik uit vorige posts begrijp: sorry voor die eerste post.
Grtz |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Odelpha
Dus ik ben een kneus omdat ik junior tranceaddict ben (ben inmiddels trouwens tranceaddict), oftewel omdat ik niet de hele tijd van die onzin post? get real. en ik weet al lang hoe 'we' hier te werk gaan en wat er wordt besproken. JIJ bent pas een kneus, met je 'die plaat heeft zo'n leuk kleurtje' en je posts over je techno-plaatjes waar bijna niemand in is geinteresseerd aangezien dit een trance forum is en niemand terugpost over zulke platen. shut up. |
mwhaha, nerd, ten eerste is dit niet meer een site voor alleen trance, dus lul niet.
Ten tweede mag iedereen zijn of haar platen in die algemene thread neerzetten. Of het nu techno of D&B is, BOEIT NIET
Er zijn mensen die daar wel geinterreseert in zijn, die hier wel op gereageerd hebben...lees goed voordat je onzin uitkraamt.
Als je vaker had gekeken had je geweten wie wat leuk vind en wie wat waar aan heeft. dus lul niet
En die BIJNA is al de rede waarom ik mijn platen in die thread zet...
ten derde, nee je bent geen kneus omdat je junior ben, je bent een kneus omdat JIJ mensen gaat vertellen hoe het forum moet zijn terwijl zij al maanden (jaren) lang hun inbreng geven op dit forum terwijl we jouw nog geen ene flikker heb zien uitvoeren...dus lul niet
Ten vierde, als je wist wat en hoe we hier zijn, dan had je dus helemaal niet hoeven beginnen te zeiken....blijkbaar weet je dus NIET hoe we hier zijn, dus lul niet
Je gaat er van uit dat we hier alleen over TRANCE praten, helaas, ik zou maar eens wat meer threads bekijken....
Dus wie is hier nu de kneus.
:rolleyes: |
|
|
| magrec |
Jemig ik heb zelden zo'n triest persoon gezien.
Mogen we het hier nu alleen maar over trance hebben op deze site?
Je schijnt behoorlijk wat af te weten van alle mensen hier:
| quote: | | je techno-plaatjes waar bijna niemand in is geinteresseerd aangezien dit een trance forum |
tot ziens jij bent de zwakste schakel. |
|
|
| Dj Odelpha |
| ik zeg niet dat je het hier alleen over trance mag hebben, ik had het over new wave en het feit dat hij mij een kneus noemt terwijl hij praktisch alleen voor zichzelf post...maar ik ga hier verder niet op in, ik heb wel iets beters te doen. en magrec: jij bent triest met je peuterspeelzaal en je zogenaamde grapjes over armin. |
|
|
| magrec |
Ah sorry heb ik je favoriete dj gepest.
Ik kreeg al een boos mailtje van armin dat ik dat maar niet moest doen want hij wil die 10 minuten set speciaal voor mij alleen houden.
Blijkbaar neem je je zelf iets te serieus, en heb je probelemen om je zelf te kunnen relativeren misschien als je dat deed snap je ook wat het woordje ironie betekent.
Maar goed ik wist dat ik triest was, daar was ik al zelf achter nu jij nog en dan kunnen we samen naar de kleuterklas en hoeven we niet meer met de peuters te spelen, gezellig toch? |
|
|
| Ruben_Dubbink |
jongens, laten we nu even kappen en ons met andere dingen gaan bezighouden....pleazzz
ff handjes schudden....ok?
GreetZ Rubs |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Odelpha
ik zeg niet dat je het hier alleen over trance mag hebben, |
owhowh , wat een dom ventje ben jij zeg.
Je gebruikt het toch als argument die je tegen mij wilt gebruiken, sukkel, wat spreek jij je nu zelf tegen zeg, GIGANTISCH! |
|
|
| DJ_Siesta |
niemand is een kneus hier, om persoonlijk te zeggen vind ik deze thread ook wel een beetje raar, ik ga tog ookniet mijn rapport vertellen, maarder zal wel een achterliggende gedachte zijn...
mja, odelpha begon direct te flame, kanje beter niks zegge, nu heb je ruzie met de harde kern:D
groetjes |
|
|
| Dj Odelpha |
| quote: | Originally posted by New Wave
owhowh , wat een dom ventje ben jij zeg.
Je gebruikt het toch als argument die je tegen mij wilt gebruiken, sukkel, wat spreek jij je nu zelf tegen zeg, GIGANTISCH! |
het ging me er vooral om dat er bijna niemand op reageert, en het is toch een trance forum, of wil je dat ontkennen, meneer intelligent? je schreeuwt met woorden als kneus en sukkel, zeker nogal een agressief mannetje? waarschijnlijk stel je irl nix voor. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
HERINNERING HERINNERING HERINNERING HERINNERING
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
jongens, laten we nu even kappen en ons met andere dingen gaan bezighouden....pleazzz
ff handjes schudden....ok?
GreetZ Rubs |
|
|
|
|
|