|
מזל טוב לחברה שלי!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
תמסור לה יומושמח מכלל הילת הטראנס הישראלית אחי
;) |
|
|
| DjChook |
אחי מה היא אמרה על הדברים
תכניס אותה לפה |
|
|
| itamarsan |
אחייי שיהיה לה גם מזלל טוב עד 120 ותמשכו לחיות באושר ובעושר כי אני רואה שאתה ממש מאושר וכול הכבוד לכם אגב כמה זמן אתם ביחד?
:conf: :conf: |
|
|
| Gil Shwarts |
אנחנו ביחד 7 חודשים
ודרך אגב
היא כן נכנסת לכאן
וקוראת את כל השטויות שלכם :)
ולא, לא דרך המחשב שלי אלא דרך יוזר אישי שלה :) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אנחנו ביחד 7 חודשים
ודרך אגב
היא כן נכנסת לכאן
וקוראת את כל השטויות שלכם :)
ולא, לא דרך המחשב שלי אלא דרך יוזר אישי שלה :) |
איך קוראים לה? |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי מה היא אמרה על הדברים
תכניס אותה לפה |
נגנבה מהם רצח
וד"א
היו לה 2 מסיבות הפתעה
אחת בבית ואחת בפורום :)
שוק אחרי שוק
זה היה כזה מצחיק שפשוט חבל"ז! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by NaOren
איך קוראים לה? |
תסתכל למעלה אולי?
בפוסט הראשון אולי?
אולי אבל רק אולי, השם שלה מוזכר שם |
|
|
| DjChook |
| הוא דיבר על הניק שלה בפורום גיל |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תסתכל למעלה אולי?
בפוסט הראשון אולי?
אולי אבל רק אולי, השם שלה מוזכר שם |
ראסמי ...
ומה אתה עצבני ? |
|
|
| Gil Shwarts |
חסוי :)
ואני לא עצבני |
|
|
| Tarantula |
מממזזזלללללל טווובבבבבבב לחברה שלך!!!!!!!!!
מצטערת שבאיחור, אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא...
:D :D :D
נ.ב
אתה שיא המתוק גיל!!!
:D
איך אני מתה על השטויות הקטנות והמתוקות האלה...
תמשיך ככה!;) |
|
|
|
|