return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
מזל טוב לחברה שלי!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
תמסור לה יומושמח מכלל הילת הטראנס הישראלית אחי
;)
DjChook
אחי מה היא אמרה על הדברים

תכניס אותה לפה
itamarsan
אחייי שיהיה לה גם מזלל טוב עד 120 ותמשכו לחיות באושר ובעושר כי אני רואה שאתה ממש מאושר וכול הכבוד לכם אגב כמה זמן אתם ביחד?
:conf: :conf:
Gil Shwarts
אנחנו ביחד 7 חודשים
ודרך אגב
היא כן נכנסת לכאן
וקוראת את כל השטויות שלכם :)
ולא, לא דרך המחשב שלי אלא דרך יוזר אישי שלה :)
NaOren
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אנחנו ביחד 7 חודשים
ודרך אגב
היא כן נכנסת לכאן
וקוראת את כל השטויות שלכם :)
ולא, לא דרך המחשב שלי אלא דרך יוזר אישי שלה :)



איך קוראים לה?
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DjChook
אחי מה היא אמרה על הדברים

תכניס אותה לפה



נגנבה מהם רצח
וד"א
היו לה 2 מסיבות הפתעה
אחת בבית ואחת בפורום :)

שוק אחרי שוק
זה היה כזה מצחיק שפשוט חבל"ז!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by NaOren
איך קוראים לה?



תסתכל למעלה אולי?
בפוסט הראשון אולי?
אולי אבל רק אולי, השם שלה מוזכר שם
DjChook
הוא דיבר על הניק שלה בפורום גיל
NaOren
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
תסתכל למעלה אולי?
בפוסט הראשון אולי?
אולי אבל רק אולי, השם שלה מוזכר שם



ראסמי ...
ומה אתה עצבני ?
Gil Shwarts
חסוי :)

ואני לא עצבני

NaOren
sababa....
Tarantula
מממזזזלללללל טווובבבבבבב לחברה שלך!!!!!!!!!
מצטערת שבאיחור, אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא...
:D :D :D

נ.ב
אתה שיא המתוק גיל!!!
:D
איך אני מתה על השטויות הקטנות והמתוקות האלה...
תמשיך ככה!;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement