|
Bustrip GODSKITCHEN 25 Mei
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Hallo allemaal,
Op 25 mei a.s. organiseren wij een busreis naar Godskitchen in Birmingham (UK).
De line-up voor die avond:
TIESTO, Seb Fontaine, John Kelly, Timo Maas!!!
Er zijn nog een aantal plaatsen vrij in de bus. Voor meer info mail naar [email protected]
Aanmelden kan nog tot 1 Mei.
Greetz,
Sander & Sido (100% Bouma-Bros.) |
|
|
| tango |
Als dat de gebroeders bouma niet zijn ;). Wat doen jullie nou weer hier, heeft nila jullie hierheen gehaald? :p
Staat weer een mooi tripje te wachten dus, maar helaas heb ik dan geen tijd.volgende keer beter.
grtz,
TNG |
|
|
| Bouma-Bros |
hahaha! Ja die NiLa is hier regelmatig aan het spammen , dus dachten wij laten we eens kijken of hier nog animo is voor zo'n bustrip.
Jammer dat je niet meekan, maar in het najaar staat de volgende alweer gepland (Gatecrasher) dus dan hoor je het wel tegen die tijd...
Moeten we je op de mailinglist zetten???
Adios,
100% Bouma-Bros. |
|
|
| NILA.NL |
| quote: | | hahaha! Ja die NiLa is hier regelmatig aan het spammen |
Ik???????? Spammen?????????????
Beetje slap om mij als excuus te gebruiken :)

|
|
|
| Akira |
| en hoeveel mag dat kosten ?:D |
|
|
| Bouma-Bros |
NiLa, ga jij je nou ook al bemoeien met onze organisatie?! hehehe
Mazzel,
Sido (50% Bouma-Bros.) |
|
|
| NILA.NL |
| Just trying 2 help.... sorry |
|
|
|
|