|
Daft Punk
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Als eerste wil ik ff zeggen dat ik absoluut niet van Daft Punk hou, maar ik zat net naar dat gare DJ's-Weekend op MTV te kijken en daar hoorde ik dat Daft Punk een film gaat maken. Zoals iedereen heeft kunnen zien is de tweede clip een vervolg van de eerste (net als bij Picotto), zo komen er in totaal 12 clips en dit vormt een totale tekenfilm die je dan kan kopen. Ik hou niet van Daft Punk, zeker niet, maar ik vind dit wel een cool idee.... |
|
|
| ADK |
poeh poeh...
TWAALF CLIPS maar liefst..
en worden die dan ook allemaal om de beurt uitgebracht?...
dan kan het wel minstens een jaartje duren voordat die tekenfilm compleet is...
een jaar lang naar daft punk luisteren... dat valt niet mee..
idee is leuk, maar de eerste 2 delen van de tekenfilm vind ik in ieder geval zeer weinig aan, net als de muziek...
ADK |
|
|
| Remy D |
| One more time vind ik wel een lekker nummer :) |
|
|
| -=WVG=- |
| "One more time" is op zich nog wel een redelijk nummer...Maar 12 van die tekenfilm-clips daar zit ik in elk geval niet op te wachten...zucht... |
|
|
| Robvef |
One more time vindt ik wel heerlijk. Dat tweede nummer is erg raar, maar de rest van de CD gaat wel. Het is muziek waar je echt van moet houden. Je vindt het alles of je vindt het niks.
Greetz |
|
|
| TranceFool |
Ja, ben ik het mee eens. One More Time klinkt wel leuk, maar dat nieuwe nummer met die gitaar vind ik nou niet echt super. Ja 12 clips lijkt me ook erg veel, maar dat zeiden ze bij mtv.
Latuurrzz.... |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by Remy D
One more time vind ik wel een lekker nummer :) |
vind ik ook, lekker nummertje om te dansen |
|
|
| Sandman |
Daft punk ik GOED.... ik ga eerst eens kijken of de cd te downloaden is op internet, zo niet ga ik hem kopen...
Daft punk - homework was al perfect...
en de nieuwe zal dat zekers evenaren (hoop ik)...
weet iemand een url'tje waar je hem toevallig kan downloaden?
zo niet, zal ik naar de winkel moeten gaan :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Remy D
One more time vind ik wel een lekker nummer :) |
Ja, One More Time is een van de zeldzame "groove" nummers die ik kan waarderen.. net zoals Phats & Small - Turn Around en Black Legend - You See The Trouble With me. Voor de rest vind ik zo'n soort nummers maar bagger :)
Oh ja.. Daft Punk - Around The World is ook een topper... vooral die clip |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by moogwai
Oh ja.. Daft Punk - Around The World is ook een topper... vooral die clip |
Ben ik het ook zeker mee eens...:):) |
|
|
| Mysteric |
Stardust - Music sounds better
Die topplaat is ook van Daft Punk, maar dan onder een andere naam. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Mysteric
Stardust - Music sounds better
Die topplaat is ook van Daft Punk, maar dan onder een andere naam. |
Echt goed ja. Maar het moet natuurlijk niet al te vaag worden. |
|
|
|
|