return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Ligaya clip (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flipper01
Kheb gisteravond de hele tijd TMF en MTV gekeken en werd uiteindelijk beloond.. Na 50 keer Nelly, Ja Rule en Pdiddy te hebben gezien (en gelukkig weer weggezapt ;)) kwam eindelijk Ligaya langs..
Idd een erg mooie clip, maar die vocals passen er toch echt niet in, en ook weer veel te kort natuurlijk :(
mantisnl
quote:
Originally posted by Odyne
damn.. ik hoor net dat de vocalen gewoon geschreven zijn door de textschrijver van marco borsato :conf:


nope.. niet de vocalen, de melodie zelfs! toen ik de plaat kocht bij freaky records in eindhoven heeft die jongen daar zelf tegen me gezegt dat een plaat van marco borsato precies dezelfde melodie heeft(hij had de cd d`r bij genomen en ut nageluisterd), ik weet zo de naam niet meer, maar het was iig de melodie, niet de vocalen.
ahp2002
huh?
kunnen we dan stellen dat ligaya een re-work is van een nummer van marco borsato?

dat klinkt raar... :)
uitleg anyone?
Flipper01
Waar de Dj's van tegenwoordig hun inspiratie wel niet vandaan halen...:rolleyes:
mr.marcello
quote:
Originally posted by Flipper01
Waar de Dj's van tegenwoordig hun inspiratie wel niet vandaan halen...:rolleyes:


Ach, da's toch niks nieuws! Kijk eens naar Jan Wayne, MadHouse, etc. die doen toch precies hetzelfde. En waarom zouden de bekende DJ's dat dan niet gaan doen?

Met vriendelijke groet.
Odyne
quote:
Originally posted by mr.marcello
Ach, da's toch niks nieuws! Kijk eens naar Jan Wayne, MadHouse, etc. die doen toch precies hetzelfde. En waarom zouden de bekende DJ's dat dan niet gaan doen?

Met vriendelijke groet.


In zekere zin van het van Ligaya dan nog mee, want het is tenminste geen cover...
Optimus
ik heb die clip gister gezien.

Ik vind ide clip wel mooi, een soort vervolg op Tenshi en de vocals passen eigenlijk er ook wel goed bij, alleen het enige is dat hij juist zónder die vocals op z'n best is:)
JunKX
Tja... nummer heeft me nooit echt zo geboeid. Maar ik wil toch mijn mening hierover ff kwijt.

Wat mij dwars zit is dat artiesten steeds meer zich gaan richten op de comerciele richting, waardoor we straks misschien producties krijgen alla Ferry Corsten VS. DJ Boozywoozy en meer van dat soort onzin (CRAP!). Creativiteit moet wijken voor commercie. Jan Wayne kan je niet echt in dit straatje plaatsen omdat die muziek (door mij) altijd al zouteloos is gevonden. Maar van mensen als Ferry Corsten (Gouryella en meer), Armin van Buuren (Sound Of Goodbye en meer) en (vroeger) Tiesto (Flight 643) had ik toch wel wat meer verwacht. Natuurlijk is het aan de andere kant wel zo dat het producers blijven en toch het lekkerste geld verdienen door eigen producties maar toch ...

En hoewel het altijd zo geweest is omdat de wereld zo in elkaar steekt ($$$ makes the world go round), valt het mij wel op dat het de laatste tijd wel erg rap gaat met het verschijnen van (naar eigen mening) goede nummers op TV en Radio. Het verknaakt voor mij persoonlijk het luister plezier. En hoe goed een plaat ook kan zijn, als je er van 100 kanten mee wordt dood gegooid gaat het nummer je vervelen cq irriteren.

Ik bedoel met deze post niet meteen reacties / flames op te roepen. Ik wou gewoon ff zeggen wat ik ervan vind. Bovendien is het mijn PERSOONLIJKE mening :)

Met vriendelijke groet,

JunKX
magrec
Mja, waarom denk je nu dat er laatste tijd nog maar weinig echt over trance wordt gepost op dit forum en dat zelfs het music discussion forum meer praat over progressive dan over trance......

Op dit moment ligt trance echt op zijn gat.
Dat is maar goed ook is het over 1 a 2 jaar weer leuk :D
mantisnl
heb es ff op de vinyl gekeken:

written by john ewbank
arranged & produced by ferry corsten, co-producer john ewbank

en aangezien er geen vocals op de vinyl staan, klopt het dus dat john ewbank de melodie geschreven heeft, en ferry hem "arranged" heeft:rolleyes:

moogwai
Ik heb die clip ook gezien... een aardige clip maar die vocalen :eek:
Die verpesten echt het hele nummer, de hele break wordt zo verpest.
Waarom MOETEN er altijd vocalen in wanneer ze een goed trance nummer uitbrengen???
mastah jc
kmoet hier ook nog ff wat over kwijt maar dan niet over ligaya...

Tis gewoon die $%^@ Jan Wayne die mij zo erg hard irriteert overal zie ik zen kut kop op tv en kword helemaal gek van die gast! Zijn muziek is gewoon klote! en dan heb ik het nog niet over de nummers die hij een beetje faked bij top of the pops... dan zie je hem een beetje nep aan knopjes draaien op zen mengpaneel.. en dan staan er oook nog een paar homofiele dansers die de vocals playbacken!!! En dan als klapper op de vuurpijl playbackt hij zelf ook nog dat "Jan Wayne's gonna move ya":whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement