|
Nieuwe plaat van Tiesto?? Nee! tis Nightvision - Believin (J And R Remix)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Ik heb de set van DJ Tiesto @ Godskitchen 28-09-2002, en daar kwam toch een vet nummer voorbij. Nummer 13 (heeft iedereen het al over in een andere topic), maar zou dit een nieuwe release van tiesto kunnen zijn??:( |
|
|
| Jappio |
waarom is dat :(? hehe
ga dat setje ook wel is ff luisteren dan :) |
|
|
| Otte |
Waar heb je die set precies vandaan?
Otte |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Jappio
waarom is dat :(? hehe |
Meer zovan: ik weet het niet, jullie wel |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MennoB
Meer zovan: ik weet het niet, jullie wel |
ik weet het ook niet :) |
|
|
| AFTERNATIVE |
| kunje niet even sample van maken ofzo? is wel zo makkelijk:) |
|
|
| Apoptosis |
Dat nummer is niet van Tiesto :mad: (haha geintje)... maar heet:
Nightvision - Believin' (J&R rmx)
Luister HIER maar voor een sample
ltrzzzz :) |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Dat nummer is niet van Tiesto :mad: (haha geintje)... maar heet:
Nightvision - Believin' (J&R rmx)
Luister HIER maar voor een sample
ltrzzzz :) |
Oke bedankt, heb hem maar meteen besteld op plaat :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Dat nummer is niet van Tiesto :mad: (haha geintje)... maar heet:
Nightvision - Believin' (J&R rmx)
Luister HIER maar voor een sample
ltrzzzz :) |
Klopt idd!
WERELD PLAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voor de mp3 nerds! Gereleased op 08 Okt. onder de naam Nightvision_-_Believin-Vinyl-2002 |
|
|
| kreischer2000 |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Klopt idd!
WERELD PLAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voor de mp3 nerds! Gereleased op 08 Okt. onder de naam Nightvision_-_Believin-Vinyl-2002 |
zoek zoek zoek:D |
|
|
| Smirnoff |
Zeker wereldplaat !!
de E-wok mix is ook niet gek trouwens :p |
|
|
|
|