|
Massive: Radio 538 of Slam FM?
|
View this Thread in Original format
| WTB |
Hi,
Weet iemand van jullie of Massive nou uitgezonden wordt op 538 of op Slam FM. Als het alleen op Slam FM wordt uitgezonden moet ik maar eens een radio met kabelaansluiting op mijn pc aansluiten. Ik wil het namelijk opnemen.
WTB. |
|
|
| Opti |
| MIsschien een domme vraag, maar hoe doe je dat eigenlijk??? Opnemen van de radio naar je pc bedoel ik |
|
|
| Robvef |
Een radiokaart in je PC stoppen, kabel aansluiten en opnemen met bijv. Cooledit en daarna laten stampen naar *.mp3
Mzzl |
|
|
| magrec |
massive radio 538
qontact slam fm |
|
|
| Ding Chavez |
Qontact ook op MTV voor de beelden.
En Massive geloof ik ook in The DJs op TMF, maar da weeknie zeker. |
|
|
| Sandman |
damn... hier baal ik van...
slam fm kan ik niet ontvangen op de kabel.. en via internet, tja, wat zal ik daar op zeggen. casema. dat is dus niet op te nemen.
Damn, zal eens een briefke aan casema gaan schrijven om te vragen of ze slam fm op de kabel willen gooien.
Of ik neem adsl .... Hmmm...
we zien wel. anders hoop ik dat iemand ze heeft opgenomen, en dat iedereen ze dan als nog kan beluisteren
greetz |
|
|
| Cold |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
MIsschien een domme vraag, maar hoe doe je dat eigenlijk??? Opnemen van de radio naar je pc bedoel ik |
Kan ook met een losse tuner....die moet je verbinden met de line-in van je geluidskaart. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Sandman
damn... hier baal ik van...
slam fm kan ik niet ontvangen op de kabel.. en via internet, tja, wat zal ik daar op zeggen. casema. dat is dus niet op te nemen.
Damn, zal eens een briefke aan casema gaan schrijven om te vragen of ze slam fm op de kabel willen gooien.
Of ik neem adsl .... Hmmm...
we zien wel. anders hoop ik dat iemand ze heeft opgenomen, en dat iedereen ze dan als nog kan beluisteren
greetz |
Ik kan Slam FM hier ook niet ontvangen op de kabel :confused: Ik heb ook al zo'n mailtjes verstuurd naar onze provider maar ja.. krijg je weer zo'n standaartmailtje terug in de trant van: We doen ons best om onze leden tevreden te stellen, we zullen je aanvraag noturen bla bla bla. Maar ja nog steeds geen Slam FM.. :confused:
Beide feesten worden op de radio uitgezonden dus die worden zeker geript en krijgen we weer zeer veel goede sets :D
Tiesto, Ferry Corsten, Armin van Buuren, Marco V, Johan Gielen, Judge Jules e.a. dat wordt genieten in Mei:) |
|
|
| magrec |
| hehe maar maak je idd niet druk de release groups zullen de boel wel weer rippen. |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by magrec
hehe maar maak je idd niet druk de release groups zullen de boel wel weer rippen. |
Ik neem altijd alles op omdat ik een ISDN modem heb. Daarom interesseert het mij wel, want als ik al die sets zou downloaden was ik in December pas klaar.
WTB. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by WTB
Ik neem altijd alles op omdat ik een ISDN modem heb. Daarom interesseert het mij wel, want als ik al die sets zou downloaden was ik in December pas klaar.
WTB. |
ja dan heb je gelijk om de boel maar zelf op te nemen.
Toe ik ook nog geen kabel had moest ik de hele tijd via via aan cd's komen met livesets (erg iritant) |
|
|
| Akira |
| mooi zo kan ik alles weer lekker downen...:D ik ben op geen van de feesten aanwezig(ben dan in de FUN) dus kan ik beide sets toch beluisteren |
|
|
|
|