|
Beste intro?
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Wat is het beste intro wat je ooit gehoord hebt??
Ik vind zelf Judge Jules @ Trance Energy echt superrr!! |
|
|
| M5 |
Mauro Picotto - Live at Trance Energy
eerste twee miuutjes zwaar relaxed liedje... en dan ineens Baguette erin....meesterlijk :crazy: :wtf: |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| inkomer van Yves de Ruyter @ Trance Energy, jaartal weet ik ff niet |
|
|
| DanceTrend |
Ja die van Judge Jules @ TE is zeker vet :)
Maar ook die van:
Dave Clarke @ Shockers 2002
Monika Kruse @ Shockers 2002
:D |
|
|
| Apoptosis |
Rank 1 @ Trance Energy Utrecht 2002
Toen ze hun live-act begonnen met Symsonic!! :eyes: :eyes: :eyes: HEERLYK!! |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Rank 1 @ Trance Energy Utrecht 2002
Toen ze hun live-act begonnen met Symsonic!! :eyes: :eyes: :eyes: HEERLYK!! |
zoveel livesets heb ik niet, maar die heb ik dan en is idd lekker :) |
|
|
| New Wave |
| Marco Carola at Awakenings. was februari dach ik..... |
|
|
| magrec |
| sander kleinenberg essential mix (zowel de cd als de echte essential mix absurd vette intro's) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Rank 1 @ Trance Energy Utrecht 2002
Toen ze hun live-act begonnen met Symsonic!! :eyes: :eyes: :eyes: HEERLYK!! |
w00000000t volledig mee eens hehe
Rank 1
:crazy: :crazy: :crazy: SUPERRRR |
|
|
| hamburgerboefje |
| MARCO V @ TE, ook wel vet is hoe die op Mysteryland 2001 begon.. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by hamburgerboefje
MARCO V @ TE, ook wel vet is hoe die op Mysteryland 2001 begon.. |
Bedoel je die op 30-04-2000?? Die vind ik namelijk ook super!! Had het setje gister nog weer eens geluisterd..HEERLIJK |
|
|
|
|